Ömer ismini meriç olarak değiştirdim
Gözlerimi açtığımda omzuma giren ağrılarla inledim .
Yavaşça kalkmaya çalıştım fakat kalkamadım .
" boşuna uğraşma kalkmaya çalıştıkça daha fazla ağrıcak "
Kafamı kaldırdığım koltuğa oturmuş sanki çok bilgin biriymiş gibi kitap okuyan ve vurulmadan bir kaç dakika önce ismini öğrendiğim adamı gördüm .
Yani meriç'i
Bir dakika ben kendimi vurduğumda orda arkadaşlarımda vardı.
" arkadaşlarım nerde "
" bilmem senin arkadaşların senin bilmen lazım "
Kamera şakası falan mı bu" hani onları öldür... nerde onlar öldüler mi "
Sustu sanki bir şey olmuş ve onu saklamak için susuyordu .
" cevap versene " ayağa kalktığımda gözümün kararmasıyla düşecek gibi oldum .
" dikkat et ucube " beni kucağına alıp yatağa bıraktı .
" arkadaşlarım nerde öldüler mi onlar bide bana ucube demeyi kes çok rahatsız edici "" yaşamıyorlar de- "
" ne !!! "
Ben bu adamı bir küvet suda boğarım. Doğrusunun bir kaşık su olduğunu biliyorum fakat orda boğarsam %99,99 ihtimalle yaşar .
" bağırmayı kes sözümü kesmeyide kes "
" senide kesiyim mi !!! "
" bağırma cümlemi bitirmeme izin verseydin ' öldüler demek isterdim ' diyecektim "
Tamam şimdi bir kaşık suda boğa bilirim .
" nerdeler peki asker bey "
" asker mi ? Daha iyi bir şey bulamadım mı "
Sözümü geri alıyorum ben bunu bir küvet suda boğarım
Meriç arkasını döndüğünde hızlıca kapıya doğru gittim kapının kulpunu açtığımda kapı açıldı dışarı çıkacakken meriç kapıyı eliyle sertçe itti .
" şu kanepeye otur ve beni dinle "
Ona döndüğümde nefesini artık yüzümde hissediyordum.
" çekilir misin ilk öpüşme mi seninle yapmak istemiyorum "
" merak etme bende senle öpüşmek istemiyorum " tam kenara çekilecektiki kapının hızlıca açılmasıyla meriçle beraber kendimizi yerde bulduk .
" öpüştünüzmü kaçırdık mı yoksa " meriç ' in üstünden hızlıca kalkıp pencerenin yanına gittim . gelenin kim olduğunu baktığımda o gün uçuruma sonradan gelen adamlardan biriydi .
" havuç kafa öyle bir şey olmadı " turuncu saçı var o yüzden ismini öğrenene kadar onun ismi havuç kafa
" iyi isim bulmuşsun fakat ismim efe "
" gerçekten mi bizim tesistede bir hizmetli vardı onun ismide efe'ydi ama onun isminde bir de piç vardı aynı isimmiş "
" abi bu kız sohbet ederken Küfür ediyor ben gidiyorum psikolojimi bozamam ben "
Meriç kahkaha atmamak için kendini zorlarken ben bir an önce şu odadan çıkmayı düşünüyordum
Çok güzel gülüyor
" evet ne diyeceksin "
" tesiste tekrar eğitim alıcaksınız ve bu eğitiminizi ben vericem sıkı bir eğitimden sonra benim ajanlarım olarak çalışacaksınız itiraz ederseniz aileleriniz ölür her mafyanin yaptığı gibi "
" ama- "
" duymadın sanırım aileleriniz ölür demiştim "
" Tamam "
" benimle gel " odadan çıktık tan sonra bahçeye indik bahçede çimenlerin üzerine oturmuş sohbet eden arkadaşlarımı gördüm.
" mine !" Bağırdığımda hepsi bana bakıyorlardı artık . Yanlarına gideceğim sırada meriç üstümden tutarak beni durdurdu .
" bence yavaş yürü bu son yürüyüşün olabilir " dedi . Üstümü bıraktığında ona aldırış etmeden mine gilin yanlarına gittim .
" kalksanıza "
" olmaz "
" niye olmaz tolga'cım "
" tesise gitmeden önce ki ilk dersimiz 1 gün boyunca yerde oturmak "
" 1 gün boyunca "
" evet açelyacım çok acı bir gerçek . Hem benim tırnaklarımı törpülemem gerek burda oturamam "
Meriç yanımıza geldiğinde beni omuzlarımdan yere doğru itti . Ben yere düştüğümde eliyle evin duvarına asılan ve doğrudan burayı çeken kamerayı gösterdi.
" sizi izlecem yanlış bir hareketiniz sizi ve ailenizi öldürürüm by çaylaklar "
" sen tam bi pisliksin " diye Bağırdığımda .
Rüzgâr " açelya seni çok özledim fakat rica ediyirum çok konuşma lütfen tamam mı "Ona göz devirdiğimde bir gün boyunca burda ne yapıcağımı düşünmeye odaklandım
" İMDATTTTTTTTTTTTTTTTTTTT " diye bağırdım fakat bu sefer
" BAGIRMA AÇELYA" diye bir karşılık aldım.
Adalet mi bu şimdi.
Ömer ismini meriç olarak değiştirdim
Bölüm sonu geldi canlarım
Nasılsınız iyisinizdir inşallah begenmeyi yorim yaomayı ve takip etmeyi unutmayın emeklerimin karşılığını lütfen verin bir sonraki bölümde görüşürüz byyyyy
Tamam bağırmadım :) :) :) :)Soru:
Sizce bir sonra ki bölümde neler yaşanacak ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgeler Ve Mafyalar
RandomMacera/aksiyon kurgusu Açelya mine tolga ve rüzgar onlar geleceğin ajanları olacaklardı peki ya şimdi başlarına gelenlerle geleceğin ajanları olabilecekmiydiler Furkan ve meriç Onlar hem geçmişin mafyaları olmuş hem de geleceğin mafyası olmak i...