sen şaka yapıyorsun " dedi meriç
" hiçte bile " diyerek cevap verdim
Furkan " keşke bunu söylemeseydin açelya"
Meriç " babanın benim annemi , babamı , kardeşimi , öldürdüğünü biliyor muydun peki ? "
" insanları öldürüyoruz aynı senin gibi " dedim
" bende sizi öldürücem şimdi " silahı baba doğru tuttu " bunu yapamazsın meriç "
" bal gibide yaparım " tetiği kavradı fakat basamadı. Yapamıyacaktı .Kafamı gökyüzüne çevirdim ve güldüm fakat gülüşümü silah sesi kesti .
Meriç ' e baktım bana bakıyordu fakat gözlerinde şaşkınlık vardı.Evet vurulmustum fakat sırtından vurulmuştum . Beni vuran meriç değildi
Kafamı çevirdiğimde arkamda babamı gördüm ekinde silah vardı. Beni vurmuş olamazdı değilmi.Daha fazla dayanamadım dizlerimin üzerine çöktüm Meriç silahını tekrar doğrulttu ve babamı tam anlından vurdu . Babam ve Silahı yere düşünce meriç baba doğru eğildi . Yere yığılmıstım artık zar zor nefes alıyordum.
" seni öldürmüyorum hastaneye gidebilirsen yaşarsın "
Beni ikinci deva bırakamazdı bunu yapamazdı " Beni bırakamazsın meriç "
" bırakırım ikinci deva "
" eğer ölmezsem , yaşarsam sana bir daha asla güvenmicem ve asla başka bir...ıhhh şey hissedicem . Olurda güvenirsem ve beni bırakırsan kendi mi öldürürüm meriç "
" bana güvenme benim için ölüsü açelya "
Yürüdü . Sonra durdu bana döndü ve gülerek " iyi uykular " dediGittiler efe gitmek istemedi fakat yinede zorla götürdüler .
Gözlerim kapanıyordu canım acıyordu ama kalbim daha fazla acıyordu niye beni tekrar bıraktın Meriç neden ?
Gözlerim kapanmadan önce tek söylediğim şey " seni seviyordum ben meriç " oldu ve gözlerim kapandı .
💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤
Terler için de uyandığımda gördüğüm kabus hızlı hızlı nefes vermeme neden oluyordu.
Rüyamda babamın organize suç örgütün başkanı olduğunu , meriç ' in beni vurup gittiğine dair şeyler gördüm hayatımın en kötü rüyasıydı.
Rüyanın birazı gerçek olsada bir çoğu gerçek değildi.
Mesela meriç ' in 4 ay dir gelmediği kısımlar ve öncesi gerçekti. Meriç 4 ay dir gelmiyordu .Ama ondan sonrası kabusdu .
Yataktan kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım sonra banyodan çıktım.
Kendi evimdeydim fakat sanki başka birinin evindeymişim gibi geliyordu .Aşağı inip buzdolabını açtım ve kendime hızlı bir şekilde sandivinc yaptım . Sandvinçimi aynı hızla yedikten sonra aklıma gördüğüm kabustaki gerçek olmayan bir diğer olay geldi arkadaşlarımın yanımda olmaması .
Arkadaşlarım yanımdaydı . dağ evinden çıktıktan sonra kendi evime geldiğimde Arkadaşlarım da 4 saat sonra eve geldiler .
Niye bıraktılar bilmiyorum fakat iyi yaptılar
Meriç ile görüşememek bana gerçekten iyi gelmiştiYALAN !!!!
Rüzgâr ve tolga dışardalardı mine ise yukarda uyuyordu
Kapı çalınınca mutfaktan çıkıp kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda tolga hızlı bir şekilde içeri girip kapıyı kapattı.
" tolga noluyor ? Rüzgar nerede ? "
" açelya anlatıcam ama mineyi uyandır onunda duyması gerek "
Kafami sallayarak hızlıca yukarıya çıktım ve mine'yi uyandırdım biraz naz yapsa da
Rüzgar ' a bir şey olduğunu söyleyince kalktı.Aşağı inip koltuğa oturduğumuz gibi tolga konuşmaya başladı " ev için alışverişe gitmiştik ya rüzgar'la "
" evet " dedim sabırsızca
" furkan ve adamlarını gördük. Sonra onlar da bizi gördü "
" siz onlara baktınız onlar size baktı şimdi beraber çocuklarınıza mı bakıyorsunuz ? Hızlı anlat çatlat ma insanı " dedi mine
" bizi gördüklerinde koşmaya başladılar bizde yanımızda silahlar olmadığı için ve aynı zamanda topluluğun içinde olduğumuz için kaçtık . Sokaklara falan daldık ve yanlışlıkla çıkmaz sokağa daldık. Duvardan atlamam için rüzgar yardım etti sonra onu yukarıya alıyordum ki rüzgar 'ı ayağından vurdular rüzgar düştü banada in yanınıza gelmemi söyledi "
" allah kahretsin " dedim
" şimdi ne yapıcaz açelya "
" bilmiyorum mine "5 dk boyunca kimse konuşmadı sonra aklıma gelen fikirle hızlıca ayağa kalktım .
" açelya noldu "
" rüzgar 'ı kurtarma operasyonu başarıyorum tolga . Saçınızdaki çipleri unuttunuzmu " dedim . Yukarı kata çıktım ve depo olarak kullandığımız odaya girdim odanın en sonuna doğru gittim ve üstü örtüyle kapalı olan bilgisayarın örtüsünü kaldırdım. Bilgisayarı açıp rüzgar'ın saçında olan çipin bilgilerini ve kodlarını girdim . Ekranda hareketli konum belirdi .
Ekranda hareket eden nokta bir süre sonra durdu. Bekledik ama bir daha hareket etmedi .
Tolga ve mineye dönerek " işte rüzgar . Arkadaşlar emanetleri çıkartın savaşa gidiyoruz ayriyetten tesisi arayın ekip göndersinler "
" işte şimdi onlar bitti " dedi tolga
" Açelya emanetler nerde? "
" sus mineeeee "
Havayada sokmuyor insani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgeler Ve Mafyalar
RandomMacera/aksiyon kurgusu Açelya mine tolga ve rüzgar onlar geleceğin ajanları olacaklardı peki ya şimdi başlarına gelenlerle geleceğin ajanları olabilecekmiydiler Furkan ve meriç Onlar hem geçmişin mafyaları olmuş hem de geleceğin mafyası olmak i...