17. Bölüm: kararsızlık

21 5 7
                                    

Arkadaşların ne kadar bilmesede odamda bir kaç tane sakladığım silah var . Mesela bazamın içinde , odamdaki banyonun aynasının üstünde ve bir çok yerde .

Silahları yerlerinden çıkartıp yatağımın üzerine koydum . Dolabı açıp beyaz bir crop  ve siyah paraşüt bir pantolon giydim . Saçımı at kuyruğu yaptım siyah şapkamı yanına alıp silahlarla birlikte aşağı indim .

" hazır mısınız ? "

" evet "

" tolga sar9x ' i al , mine sen mpt-76 ' yı al , bense knt-76 ' yı alıcam "

"  tamamdır her şey gidelim artık " dedi
tolga
" bıçak aldınız mı? Unutmayın düşman bizden daha tecrübeli "

" anladık "

" inşallah mine " şapkamı kafama takıp evden çıktım. Arkamdan mine ve tolgada geldi  .  Arabaya bindiğimizde telefonuma attığım konumu açtım fakat arkadan yaklaşan bir araba dikkatimi dağıttı.

Meriç gilin arabasıydı

" allah kahretsin "

Arabayı hemen çalıştırdım. Gaza o kadar çok  basıyordum ki arabaya her N bir şey olabilirdi.

" noldu açelya "

" meriç ' in arabası arkada dikkatli olun " dedim mine ' nin sorduğu soruya. 

İlerliyorduk fakat bir yeren sonra artık bilmediğim bir yere girmiştik.

" tolga konumu aç burdan çıkmam lazım "

" tamam " dedi.  Fakat hiç olmaması gereken bir şey  oldu .

" açelya telefona virüs programı yüklemişler çalışmıyor " dedi furkan

Mine " allah kahretsin "

" Arabayı durdurucam . Durdurduğum an arabadan inip kaçıcaksınız . Farkli yerlere gidin en son eger yakalanmazsak polis karakolunun oraya gidin  "

" bu çok tehlikeli açelya "

" başka çaremiz yok mine . Yolu bilmiyorum arabayla devam etmek tehlikeli "

Konuşmadılar bir " 3 ... 2 ... 1... atlayın " arabayı durdurdum . Arabadan inip ilk gördüğümüz sokaklara daldık.

İnşallah çıkmaz sokaklara girmeyi...

Hayırrr daha ilk dakikadan çıkmaz bir sokağa girdim  .

" allah kahretsin "

Adım sesleri geliyordu arkadan . Silahlar arabadaydı yanında olan tek şey pantolonumun cebindeki bıçaktı .

Arkamı döndüm.  Karşımda meriç vardı güldü.  " benim olan bana geri döner açelya"

" silerim senin olmayı "

" aynen sikersin . Zorluk çıkarma ve yürü zaten kaçamazsın.  Kafamı yana yaptırdığımda küçük bir kapı gördüm.  Çokta küçük değildi ve üzerinde kilit yoktu .

Meriç ' e döndüm " haklısın ama bu eğer zorluk çıkarıcam " dedim ve  kapıyı açıp çıktım koşuyordum arkamdan geliyordu fakat mesafeyi gittikçe açtığım için yetişemiyordu.

O kadar hızlı koşuyordum ki bir an ki dikkatsizliğim yüzünden yere düştüm . Ve cebimdeki bıçak dizime battı.

" ahhh" meriç ayakta durup bana bakıyordu.
Cebimi açıp bıçağı ayağımdan çektim. 

" seni burda bırakıp gitsem yeridir " ona baktım.  Gördüğüm rüya aklıma geldi .

" ha- hayır Lütfen meriç beni bir kere bıraktın bir daha bırakma "

" bırakmam zaten " diyip eğildi cebinden mendil çıkardı ve dizime bastırdı acıdan kolunu tuttum bana baktı sonra telefonunu çıkartıp birini aradı.

Yerdeki bıçağı elime aldım.  Arkadi dönüktü beni görmüyordu.  Bıçağı ayağına sapladım acıdan bağırdı. 

Ayağının üstüne düştü.  Karşısına geçtim
"  Beni bıraktığını asla unutmıcam meriç bir daha karşıma çıkma " bıçağın deldiği yerden elimi soktum ve sahte kanla doldurduğum poşeti yere attım.

Tam giderken meriç beni kolumdan tutup duvara yasladı " Beni hafife alıyorsun yaralı bile olsam yinede seni bırakmam " dedi .

Duvarın arkasindamnbir silahın doğrultulduğunu gördüm . Benim görmemle birlikte silahı tutan kişi tetiğe bastı.  Meriç ' i kenara attım fakat kendimi kurtaramadım ve ben vuruldum omzumdan  .

Meriç yanıma geldi " salaksın sen işte " dedi singin basından furkan ve tanımadığım bir kaç kişi bize doğru geldi . Gözlerim kararıyordu meriç' e tutundum " furkan açelya yi hastaneye götür " dedi furkan beni kucağına alıp arabaya götürdü . Arabanın orda mine ve tolgayı gördüm bana doğru gelmek istediler fakat meriç ' in adamları izin vermedi

Ve sessizlik artık hiç birşey ne duyuyor ne de görüyordum

💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤

Gözlerimi açtığımda hastane olasındaydık yorgundum konuşmaya halim yoktu kapı açıldı içeriye efe girdi . " Açelya iyimisin "

" yani " dedim

" açelya sana bir şey anlatıcam ama lütfen benim söylediğimi kimseye söyleme yoksa ben biterim "

" söyleme o zaman efe "

" tamam söylemiyorum "

" lan şaka yaptım söyle "

" meriç ' i seviyor musun "

" ne ? "

" cevap ver "

" yani evet niye ki ? " güldü

" yakında öğrenirsin " dedi ve gitti

Hem vuruyorum hemde onun vurulmasına izin vermiyorum bu nasıl bir iş ya

Bölüm sonu geldi canlarım kitabın finaline çok az kaldı ama büyük bir ihtimalle 20. Bölüm son bölüm Olmıcak tam emin değilim ama yinede finale çok az kaldı

Hikayenin gidişatının  nasıl olmasını istersiniz Lütfen fikirlerinizi söyleyin

Kitap Önerileri

Hulyakaratas2323
Maziler

temizravza
Okyanus yeniden doğuş

Gölgeler Ve Mafyalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin