11.bölüm : İDDİA ( YENİDEN YAZILDI )

36 19 4
                                    

Bölüm güncellendi

Bölüm biraz kısa olabilir ama bir sonraki yani 12 . Bölümü baya uzun yazıcam ve kitabımızın bitmesine son 9 bölüm kaldı yeni kurgumu olusturdum şuan taslaklarimda yazılmayı bekliyor .

11 . Bölüm

" mine soğanları getir "

3 tane beceriksizle yemek yapmaya çalışırsanız ne olur ? Durun söyliyim

KAFAYI YERSİNİZ

" al açelya " mine ' nin elindekini alıcaktım ki elinde soğan yerine patates olduğunu gördüm.

Tm sinirlenmicem

Mine ' nin yüzüne bakarak " mine bu ne "

" soğan açelya "

" gerçekten mi ? Mine beni sinir etme elindeki patates . Lütfen üçünüzde mutfağı terk eder kişiniz yoksa ben sinir krizi geçiricem "

Sanki hepsi bu anı bekliyorlarmış gibi mutfakatan hızlıca çıktılar .

" ya sabır "

Soganlıktan soğan alıp doğramaya başladım. Soğan o kadar acıydı ki daha kaniginu soyduğum halde gözlerim çok yanıyordu .

Kapının açıldığını duyunca kafamı kaldırıp kapı dan giricek kişiyi bekledim.

Tahmin edin kim geldi . MERİÇ tabikide

" sen ağlıyormusun " bu adam salak

" soğan doğruyorum gözlerim yanıyor. "
" iyi . Yemek ne zaman biter ? "

" birazdan biter az kaldı "

" Tamam bitir ve çalışma odama gel "

Kapıyı açıp gittiğinde artık kendimi zor tutuyordum niye herşeyi ben yapıyorum niye benim arkadaşlarım bu kadar beceriksiz . Öffff

47 dk sonra

Yemeği hazırlamıştım fakat bende çok yorulmuştum.

Önlüğü boynumdan çıkartarak masanın üzerine koydum . Meriç yemek bittiğinde yanına gelme mi istediği aklıma gelince kendi mi ağlamamak için zor tutdum .

Her zaman her şeyi bem yapar sefasınıda onlar sürer di zaten .

Mutfaktan çıkıp merdivenlere doğru yürüdüm . Meriç ' in çalışma odasının yukarda olduğunu biliyordum fakat hangi odaydı iste onu bilmiyordum . Koridorda yürürken bi odadan efe çıktı . Onu durdurdum ve " efe meriç ' in çalışma odası nerede " dedim

" koridorun sonun sağda ki oda " dedi ve hemen aşağı indi .

" noldu bee "

Efe ' nin tarif ettiği gibi ilerledim kapının önüne geldiğimde kapıya iki kere yavaşça vurdum . İçerden ' gel ' komutunu duyunca içeriye girdim.

" beni çağırmıştın "

" sonunda gele bildin. Şu kutuyu al içinde servis yaparken giyiceğiniz kıyafetler var "

" pardon niye buz yapıyoruz hizmetçiniz yok mu "

" var "

" o yapsın o zaman hem kimmiş bu hizmetçi yani bu hizmetçi niye yemeği yapmadı "

" hizmetçi tam karşımda duruyor ve yemeği yaptı "

" oldu ya ben ajanlık eğitimi aldım niye hizmetçi oluyorum yani senin gibi bir adamın yanında koruma diye çalışa bilirim .
"
" sen ve beni korumak aynen "

" beğenemedin mi gayet güzel korurum tabi kide "

" Tamam git üstüne rahat bir şeyler giy bahçede bekliyorum yapacağım sınavdan geçersen korumam olursun "

" kendini iyi hazırla meriç ... " aklıma gelen soruyla sustum sonra devam ettim " soy ismin neydi "

" duman "

" Tamam. Kendini iyi hazırla meriç duman çünkü bela geliyorum demez "

" Tamam git hazırlan bahçede bekliyorum kara bela " beni daha tanımıyor bu adam ama ben ona kendimi zevkle anlatıcam.
Meriç 'in odadindanncikip kendi odama girdim. Rahat bir şeyler giymeliydim .
Dolaptan bir krop ve siyah bir eşofman alıp giydim .

Odadan öyle bir heyecanla çıktım ki en son bu heyecanı yaşadığımda tesiste son dersimizi yapıyorduk.

Gerçek bir ajan olmak için nelerimi vermiştim oysa.

Bahçeye indiğimde ileride beni bekleyen meriç ' i gördüm. Giydiği t - short kaslarını belli ediyordu .

En nefret ettiğin şey kasınız var diye gözümüze sokmanız gerek yok yani

" sonunda gele bildin çaylak "

" çaylak mı ? Daha yaratıcı ol Lütfen "

" az konuş çok iş yap . 47 dakikamız var eğer beni yenemezsen o çok sevdiğin arkadaşlarınla beraber hizmet edeceksiniz.
Eğer kazanırsan dördünüzünde benden bir dilek hakkı olucak "

" kabul . Başlıyalım görev ne "

" dövüş "

" ne !! " ben daha söylediğini idrak edemeden o saldırıya geçti.

Atığı yumruktan son dakika yana çekilmekle kurtuldum . Boynuna dirseğimle vuracakken hızlı bir refleksle bana doğru dönerek elimi havada tuttu . Bacağının arasına tekme atıcaktım ki bana çember taktı ve mutlu son yere kapaklandım .
" çok güçsüzsün çaylak "

Yerden kalktım fakat başımın dönmesiyle tekrar yere düştüm.

Meriç yanıma gelerek " açelya iyi misin " dedi

Bu adam ilk defa birini mi düşünüyordu

aaa düşündüğü kişi benim

" iyiyim sadece başım döndü "

" Tamam bide yenildin haberin olsun "

Numaradan Tekrar kendimi yere atıcakken meriç beni belimden tuttu . " Açelya iyimisin "

" çok kötüyüm meriç "
" doktor çagırıyım mı ? "

Ne kadar çok kendi mi hulmrmek için zor tutsam da büyük bir kahkaya attım .

" sen bana numara mı yaptın ? " Beni aniden yere bırakınca çok sert bir şekilde yere düştüm.

" küçük bir şakaydı "

" kesin " arkasını dönüp eve gittiğinde gözlerimi gökyüzüne çevirdim yıldızları izlemek beni mutlu ediyor du .

O an bir ses duydum sesten sonra sanki omzuma bi musluk takmışım gibi şu akmaya başladı bi dakika bu şu değildi benim kanımdı ...

Gölgeler Ve Mafyalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin