Bölümü güncelledim haberiniz olsun
Ömer ismini meriç olarak değiştiriyorum
8. Bölüm : kızardım mı
Insanlar hayatları boyunca bir defa da olsa keşke bunu yapmasaydın dedikleri şeyler olmuştur . Ama işte o keşkeler asla geri döndürülmüyor ve ben şu an Hayatım boyunca yapmamam gereken bir şey yaptım ve çok büyük bir pişmanlık içindeydim . Niye kendime hep böyle durumlara düşürüyordum gerçekten çok salağım hem de çok .
Gel de kurtulabilirsen kurtul bu durumdan .
" Sen odadan çık ben çıkartıp veririm sana anahtarı " gülüyor niye gülüyor ben ne söyledim ki . Hayırrrr geri zekalıyım gerçekten ya anahtar şu an sütyenimin içinde ve ben onu diyorum ki odadan çık odadan nasıl çıkacak acaba .
" anlaşılan utandığın zaman sağlıklı düşünemiyorsun 2 dakikan var arkamı dönüyorum ve o anahtarı çıkartıyorsun "
Sustum Sadece kafamı sağladım . ne diyebilirdim ki şu anda konuşursam daha büyük saçmalıklar ortaya çıkacağında korkuyorum . O arkasını döndüğünde ben de anahtarı sütyenimin içinden çıkardım .
Bir daha böyle bir şey yaparsam 2 olsun
" al " önünü dönüp anahtar aldığında göz teması kurmuyordum Niye bilmiyorum ama yaptığım şeyi bana çok utanç veriyordu .
Madem utanacaktın niye yaptın o zaman geri zekalı
Bir şey de karışmasan olmıyor zaten iç sesim .
" biraz daha utan ve kızar ki sana acıyıp ceza vermeyi unutayım Aksi takdirde bu yaptığın cezasız kalmayacak " ben kızardım mı ??
Kapıya doğru gidince odadan çıkacağını ve kapıyı da üzerime kilitleyeceğini düşünüyordum fakat o farklı bir şey yaptı anahtarı kapının alt tarafından dışarı attı.
Bu adam salak
"sen salak mısın nasıl çıkacağız şimdi"
Kesin bir şey isticek . Bu adamı birazcık tanıdıysam çıkarı olmadan bir adım bile atmaz .
Yatağın üstüne oturduğumda oda hemen karşımda ki koltuğa oturdu .
" ismin açelya ' ydı değil mi ? "
Gerçekten bunu soruyordu bu adam ya.
" evet " ve ben adama ağzının payını vermek yerine sadece evet mi dedim inanmıyorum .
Ben sanırım gerçekten utanmışım
" Senin yanında niyeyse her zaman ki ömer olamıyorum. Sana kızmam gerekiyor fakat kızamıyorum . "
Hımmm acaba niye ?
Ayak ayak üstüne atarak " sen bana mı aşıksın ? " dedim . Evet bunu dedim .
Gözleriyle tam gözümün içine baktı . Sanki duygularından emin değil gibi bir hali vardı . Cevabı gözlerimde arıyordu.
" ben aşık olmam " o kadar gözümün içine baktın niçin ' ben aşık olmam ' demek için .
" niyeymiş her kez aşık olabilir . Bence sen aşkın ne olduğunu bilmiyorsun " her şey de yanlışa düşebilirim fakat aşk konusunda uzmanlara taş bile çıkarırım .
" neyse boşver senle başka bir konu hakkında konuşucam daha doğrusu yardımını isticem. " merak ettim şimdi.
" hangi konuda komutanım "
" sen takma isim bulma hiç yaratıcı değilsin. " ben bilmiyorum sanki . Güzel bir isim bulamadım farkındayım fakat içim de kalacağına söyliyim daha iyi . " Akıllı biri olduğunu düşündüğüm için sana planımı anlatacağım başka bir şey düşünme. fakat plan dışında bir şey yaparsan eğer senin ölümün olur hatta diğer sevdiklerinin de ölümü olur "
Buraya geldiğinde Beri niyeyse hep Bunlar söyleniyor bana ya da bilmiyorum söylememiş de olabilir Şu an hiçbir şey bilmiyorum . Bir şey söyleyeceğim o bana akıllı mı dedi . Tabii canım zekiliğim 5 kilometre uzaktan gözüküyor . 5 kilometre biraz uzak olmadı mı ya . Bide nasıl yanlış anlayabilirim ki .
" birincisi ; tesiste çalışanların hepsi benim adamım değil bazıları benim adamım
ikincisi ; sizleri ben seçtim yani sizler benim adamımsınız "" neden !!!! "
" beş en kabir soruları sorma bana dinle "
Derin nefes aldım daha fazla susamazdım ama susmalıydım yoksa ölücektim . ölümümde bu koca iri yarı öküz tarafından olucaktı." plan şu ; bi ihale var ve benim için çok önemli . ihaleyi kazanmak için bana yardım edeceksiniz . işin sonunda hepiniz yaşıyacaksınız biriniz bile kılına zarar gelmiyecek "
" biz napıcaz yani görevimiz ne "
" sizin göreviniz bana yardım etmek "
Bu adam özürlü . Onumu sordum ya.
" yani nasıl yardım edicez "
" kabul ettin demek iyi o zaman . " ya sabır hemen kurtulmak için her şeye katlanmak zorundayım . İnşallah sonum kara toprak olmaz yani arkadaşlarımında sonu kara toprak olmaz .
" mine ve tolga şirkettin marka yüzü olucak . Rüzgar koruma . Ve sen benim ajanım olucak ve başka bir şirketin patronunun asistanı olacaksın "
" hayatta olmaz . Aslaaaaaa . Gitmem kii . Başkası gitsin "
" seçenek sunan yok dolapta kıyafetin var onu giy . akşam görüşme var oraya gidiceksin ve o şirkette asistan olacaksın çekmecede bir tane dosya var onu oku ona göre konuşacaksın ve seni dinliyor olucaz ona göre "
Ayağa kalkıp kapının önüne geldi fakat anahtarı kapının altından attığını hatırlamış olucak ki derin bir nefes aldı . Telefonunu cebinden çıkardı ve birini aradı
" anahtar kapının önünde gelip açsana "
" inanmıyorum unutmuşum ben "
" Tamam ben beklerim daha "
Telefondaki konuşması bitince bana doğru döndü. " Furkan , efe , mine , rüzgar ve tolga kıyafet almaya gitmişler bu yüzden çıkamıyorum "
" hayır yaaaa "
" üstlerini al banyoda giyin sonra gel beraber çalışırız ezberlemen için "
Kafamı sallayarak yetindim . Dolabın kapağını açtığımda karşımda sadece bir elbise vardı .EElbiseyi elime alıp incelediğimde dekolteli mini bir elbise olduğunu anlamam çok zor olmadı.
" meriç bu biraz fazla dekolteli değil mi ? Hem ben iş görüşmesine gidicem bu elbise biraz fazla abartılı olur bence "
" ben seni bu elbisenin içinde görmek istiyorum lütfen git ve giyin "
Boyle bir seyi kabul etmicem tabikide . Tamam elbise güzel fakat bilmedigim insanlarin içine giricem . allahım sen bana yardım et
Bölüm sonu geldi canlarım
Lütfen beğenip takip edermisiniz rica ediyorum.!!!!!!!!!!Ömer ismini meriç olarak değiştiriyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgeler Ve Mafyalar
RandomMacera/aksiyon kurgusu Açelya mine tolga ve rüzgar onlar geleceğin ajanları olacaklardı peki ya şimdi başlarına gelenlerle geleceğin ajanları olabilecekmiydiler Furkan ve meriç Onlar hem geçmişin mafyaları olmuş hem de geleceğin mafyası olmak i...