Reggel felkeltem. Elég jól aludtam ahhoz képest hogy rémálmok gyötörtek. Mint minden éjjel. Felöltöztem és bementem a fürdőszobába hogy elkészítsem a szokásos sminkem. A szemceruzát satíroztam el mikor remegni kezdtek a végtagjaim.
-A kurva életbe-mondtam és kimentem a szobába. A bőröndömben fejvesztve kutattam a kis henger alakú dobozért. Már mindenem remegett mikor megtaláltam. Kinyitottam tettem egy tablettát a kezembe és bevettem. Azzal visszasüllyeszettem a bőrönd aljára. Végre elállt a remegés. Visszamentem a fürdőszobába és befejeztem a sminkem. Kimentem a konyhába ahol Tomot találtam aki ilyen nagyon kómás fejjel kávét ivott. Most szerencsére volt rajta póló. A tegnapi látvány teljesen beleégett a fejembe. Hogy ezt jó értelemben mondom-e azt még én sem tudom.
-Jó reggelt-ásított.
-Neked is-mondtam és leültem az egyik bár székre.
-Kösz a tegnapi ébresztőt-mondta és kitöltött nekem egy pohár kávét.
-Én köszönöm a tegnapi ébresztőt-mondtam és elvettem a csészét. Ahogy rátettem a kezem a bögrére nem tudom direkt vagy véletlen rátette a kezét az enyémre. Ránéztem mire elfordult és a gázon lévő valami kaját kavargatta.
-Szereted a tojást?-kérdezte.
-Attól függ.
-És a reggeli tojást?
-Nem szoktam reggelizni-mondtam ridegen.
Rámnézett ilyen felhúzott szemöldökkel.
-Akkor mivel indítod a napot? Azért csak kell valami-mondta és visszafordult.
-Kávé, cigi vagy ha nincs akkor energiaital....vagy más..
-Mi más?-kérdezte egy pillanatra sem felnézve.
-Valami.
-De mi?
-Fu bazdmeg mi vagy diatetikus hogy érdekel mit eszek?
-Nem. Csak érdekelt-mondta és kiszedte magának a kajáját. -Biztos nem kérsz semmit?
Megráztam a fejem.
-Egy szendvicset? Vagy mondjuk müzlit?
-Ki az az elvetemült aki édeset eszik reggelire?
-Mondjuk Georg.
-Az meg ki?
-Tag. A bandából. A másik gitáros. De mindegy. Szóval akkor semmit?
-Semmit.
-Tényleg?
-Tényleg.
-Te tudod-mondta és megkóstolta a cuccot. Ki az aki édeset eszik reggelire?? Ki olyan hülye hogy müzlivel indítsa a napot?? És a másik az az hogy ki az a Georg?? Fasz tudja.
-Én kint leszek-álltam fel. Kimentem és rágyújtottam. Erről eszembe jutottak a régi emlékek. Komor arcal kavargó gondolatokkal álltam odakint. Hirtelen egy fekete Ferrari állt meg a ház előtt. Kiszállt belőle 3 srác. Az egyik szemüveges volt, a másik hosszú barna hajú, a harmadik nagyon furcsa volt. Fekete felfelé álló hajú (úgy nézett ki ment egy elcseszett mese gonosz), sminkelt, fekete ruhába járt és fekete műkörme volt. Biztosra vettem hogy ide akarnak jönni. Megálltak a kapuba. Szétnéztek és mikor megláttak az a fekete hajú srác odakiáltott:
-Tom itt van?
-Attól függ ki kérdi-mondtam lenézően.
-Bill....Bill Kaulitz!
Várj. Mi az hogy Kaulitz? Az Tom vezetékneve.
-Kicsoda?-néztem rá.
-Tom ikertestvére!
Erre nevetni kezdtem. Ja igen. Tom ikerestvére.
-Persze az én unokatesóm pedig Rihanna-nevettem.
-Komolyan beszél!-kiáltott a szemüveges-Amúgy is te meg ki vagy?
-Hamilton-mondtam egyszerűen.
-Beengednél minket?-nézett rám újra Bill (?).
-És ha már ott leszünk a számod is megadhatnád-mondta a hosszú hajú csávó.
Hirtelen mögöttem nyílt az ajtó és Tom lépett ki rajta.
-Tom!-mondta Bill.
-Megyek már-mondta unottan. Már fel volt öltözve. Bejöttek a srácok beszéltek néhány szót. Én elnyomtam a cigit és mentem volna be mikor Tom azt mondta:
-Timi idejönnél?
Megfordultam. Na még mit nem. Én nem akarom megismerni ezeket a nyomikat. Amúgy is. Ezek az ő haverjai. Legyenek el. Ehhez ne kelljek.
-Gyertek ide ti-mondtam komolyan mert azt hittem így inkább hagynak a picsába. De tévedtem. Odajöttek.
-Timi ők itt a Tokio Holtel. Bill, Gustav, és Georg-mutatta be őket egyesével. Mikor Georg-hoz ért rögtön visszaemlékeztem. Ő az az agyhalott aki reggelire édeset eszik.
-Szóval te vagy az az elmebeteg aki reggelire képes édeset kajálni-mondtam. Nagyon összezavarodottan nézett rám.
-Éés ő Timi. Hamilton. Izé...na Timi Hamilton.
-Várj te vagy az a színésznő aki a ,,Sikíts,, című filmbe volt a gyilkos?-kérdezte Gustav (?).
-Ja.
-Azt a filmet ezerszer láttam már-azzal Tomhoz fordult-mért nem szóltál előbb hogy ismered??
-Mert sokáig nem hallottam felőle semmit.
-És ő az a dögös csaj akiről meséltél hogy elköltözött?-kérdezte Bill.
Elkerekedett a szemem. Én? Dögös? És ezt Tom mondta? Az nem lehet. Tom mérgesen nézett rá mire Bill idegesen hozátette:
-Izé...úgy értettem.....erős-nézett mindenkire. A fiúk bólogattak.
-És ti most jártok vagy mi?-nézett ránk Georg.
-Csak az kéne-mondtam és otthagytam a társaságot. Még ilyen agyhalottakat. És ezek egy banda? Már nem csodálkozom. Csak azon vagyok kiakadva hogy Tomnak van ikertestvére. Eddig sosem láttam. Na mindegy bementem a házba és leültem a szobába.
YOU ARE READING
Te vagy az, Kaulitz?
Action4 év után végre visszatértem a szülővárosomba amit sajnos el kellett hagynom. Sötét múltam helyszíneit járom újra. Vajon mi történhet velem? Miben változtam és miben nem változam? Ismernek még az emberek? Ha a legtöbben nem is így is akadnak akik mé...