28.Bölüm: "Huzur"

77 5 17
                                    

"Sana denk gelinmez, sana çabalanır.
Seninle güzel günlere dilek dilenmez, güzel günler için savaşılır."
-Anonim

🌼

1 Ay sonra:

Aradan koskoca bir ay geçmişti..Fıratsız bir ay.
İki gün sonra boşanma davası için mahkemede görecektim onu.

Bana çok ulaşmaya çalışmıştı en sonunda uzaklaştırma kararı aldırmıştım. Çünkü çok kırgındım onu her gördüğümde aklıma Tuğçe ile onu orda gördüğüm o an geliyordu.

Tuğçe Fıratın göğsünde uyuyordu..orası benim yerimdi oysa..

Kahvaltıyı hazırlamayı bitirince Yengem geldi yanıma ve evet doğurmuştu hele şükür.

Güzeller güzeli bir Prenses Yeğenim olmuştu adını da Pırlanta koymuştular.

Doğalı bir hafta oluyordu ve artık bende abime olanları anlatmıştım ilk çok kızsa da onu Fırat'ta bir şey yapmamak için ikna etmiştim o da iki gün önce Amerikada ki şirkette sorun çıktığı için Amerikaya uçmuştu.

Yani yine yengemle baş başa kalmıştı ah birde Prensesimle.

Babamlar ilk üç gün burda kalmış sonra yine dönmüştü Fırat meselesini de geçiştirmiştim Babama hala söyleyememiştim çünkü onun çok üzüleceğinin farkındaydım.

Elime baktım en son üç hafta önce Fıratı son görüşümde parmağımda ki yüzüğü çıkarmış ona vermiştim.

Yengem yanıma gelip gülümsedi "Ay ne zahmet ettin Peri ya?"

"Aaa ne zahmeti zaten Pırlanta tüm gece uyutmadı seni ben hazorlamicağım da kim hazırlaya-" midem bulanınca yüzümü ekşittim ve tuvalette doğru gittim.

Kustuktan sonra yengem yüzümü yıkamada yardımcı oldu "Bak peri bu hasta bu dördüncü kusuşun inat etme de yap artık şu testi."

"Ya Yok öyle bir şey biz hep korunduk hem benim reglim yarın falan gelecek görürsün." Yengem kaşlarını çattı elime testi verip beni tuvalette ittirip kapıyı kitledi.

"O test yapılmadan çıkmak yok." Derin bir nefes aldım. Ya Yengem haklıysa? Ben babasından mahrum bir çocuk büyütemem ki..

Yutkundum "Sakin ol Peri öyle bir şey yok sen sadece abuk subuk şeyler yedin diye kusuyorsun." Diye kendimi rahatlatmaya çalışıyordum ama değişik şeyler yemekte hamileliğin bir belirtisi değil miydi?

Geçen çiğ sucuğa çikolatalı krema sürmüştüm..Allahım yardım et!

Testi yapıp beklemeye başladım zaman dolunca yutkundum ve teste baktım.

Çift çizgi!

Yerdeki Paketi elime aldım

Evde yapılan idrar testinde çift çizgi görülmesi testin pozitif olduğunu gösterir. Kanda yapılan gebelik testi için bir hastaneye gitmeniz gerekir. Hcg (gebelik hormonu) değerleriniz çok düşük bile olsa kan testinde tespit edilebilir.

Kıp kırmızı iki tane çizgi vardı burda..

Hamileydim Allah kahretsin ki hamileydim. Testi kenara koyup ağlamaya başladım ben yapamazdım zaten çocuk istemiyordum ama babasız bir çocuğu hiç istemiyorum.

Yengem kapıyı açıp yanıma geldi ve bana sarıldı "Noldu Birtanem?"

Testi eline aldı "Peri! Hamilesin tebrik ederim Güzelim!" Başımı onaylamazca salladım "Tebrik etme yenge aldırıcağım."

PalamutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin