8.Bölüm: "İlk öpücük"

144 10 28
                                    

Seni bir kere öpsem,
ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem
üçün boynu bükük
- Cemal Sürreya

🌼

Üstüme pijamalarımı giyip yan odadaya geçtim evde Periyle aynı yatakta yatıyorduk ama ister istemez rahatsız oluyordu o yüzden onu şimdi böyle rahatsız etmek istemiyorum.

Ayrıca biz çok iyi bir ikili olmaya başlamıştık yani arkadaş gibiydik daha fazlasını ister miyim..bilmiyorum tek bildiğim şey Perinin gülüşü beni benden alıyor.

Böyle içim kıpır kıpır oluyor kalbim eriyor sanki. Aynı küçükken hissettiğim gibi hissediyorum ama ona yaklaşamıyorum da.

Hakanın dedikleri kafayı yememe sebep olmuştu.

****

Yüzüme vuran güneşle gözlerimi aralayıp yatağı topladım ve yan odaya geçtim. Peri hala uyuyordu. Güldüm çok deli yatıyordu ama çok da tatlıydı.

"Peri." Değip eğildim ve önüne gelen saçları çektim "Peri." Diyerek saçını okşadığımda kaşları çatıldı "Peri hayde uyan." Omuz silktiğinde kıkırdayarak bir tutam saçını aldım ve yüzünü gıdıklamaya başladım "Yaa Fırat git."

"Ama uyan sağa süprizim var da!" Yavaşça gözlerini araladı gerildi ve bir bebek gibi esnedi şu an çok tatlıydı "Önce yüzüni yıka bakalum." Gidip yüzünü yıkayıp yanıma gelince karşısında dikildim.

"Umarım beni erken uyandırmanın iyi bir sebebi vardır." Gülümsedim "Var olmaz olur mi? Kahvaltıyı hazurla." Kaşlarını çattı "Ya Fırat cidden bunun için mi uyandırdın ya!"

"Ee abinler aç gelecek onlara sen hazırlarsın bende onları havalimanından almaya giderim diye düşündüm."

"Ya ben sadece sana kahvaltı hazırlamak için sabah sabah niy- Ne? Abimler mi?" Gülümsemem büyüdü "Abinleri çağurdum kahvaltı edeceğuz sonra denize gideceğuz sen ben abinler ve benum kardeşlerum." Gözleri doldu ve bana sımsıkı sarıldı "Teşekkür ederim çok teşekkür ederim."

Şaşkınlıkla sarılışına karşılık verdim "Rica ederum." Geri çekilip bana gülümseyerek bakınca istemsizce bende gülümsedim gülümsemek ona o kadar çok yakışıyordu ki.

Heyecanla ellerini çırptı "Abimi ve yengemi çok özledim ben o zaman hazırlık yapayım onlara."

Perinin anlatımıyla:

Kahvaltıyı neşeyle hazırlamaya başladım. Fırat beni çok mutlu etmişti abimleri çok özlemiştim aslında annemi ve babamı da çok özledim ama babam tedavi gördüğü için onu buralara yormak istemiyorum.

Ben ailemden neredeyse hiç uzak kalmadığım için çok zor geliyordu bana onlardan ayrı kalmak. Hatta abim evlendiğinde çok ağlamıştım artık aynı evde değiliz diye.

Ama bir o kadarda sevinmiştim çünkü şimdi o kendi ailesini kurmuştu.

Fırat yanıma gelince gülümseyerek ona doğru döndüm "Ben havaalanına gideyrum." Yaptığım tostu eline verdim "Sana yolluk yaptım."

"Şu an seni öpesum var." Şaşkınca ona baktım ama sonra ayak uçlarıma çıkıp yanağına hızlıca bir öpücük bıraktım ve hızlı adımlarla buz dolabının olduğu yere gidip açtım "Hayde sen git geç kalma." O bir süre kala kaldıktan sonra boğazını temizledi "T-tamam." Evden çıktığında hızla atan kalbime dokundum ve yutkundum.

PalamutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin