Beni insanların birbirilerini gönülden sevdikleri zamana götürsünler..
- Anonim🌼
Fırat geri çekildi ve sürücü koltuğuna geçti. Sessiz bir yolculuktan sonra kahvaltı etmek için durduk hızla arabadan indim Fırat yanıma gelip elimi tuttunca kaşlarım çatıldı elimi çekmek istedim ama bırakmadı.
"Peri yapma." Elimi çektim "Asıl sen yapma Fırat."
Bir yere oturunca Fırat kahvaltı söyledi bize ben manzaraya bakarken birden yanağımdan makas aldı "Pişt." Ona çatık kaşlarla bakınca kıkırdadı "Oy çatma kaşlaruni da al vereyum bu cani." diye şarkıdan alıntı yaptı.
"Sen ciddi ciddi bu nişan meselesini istiyor musun?" Başını yana eğdi "Babamın sözüne söz söyleyemem ben."
Ofladım "Ben evlenmeyi nişanlanmayı hiç böyle hayal etmiyordum, ben birine aşık olacaktım sonra o bana evlenme teklifi edecekti, sonra Babamla tanışacaktı sonra nişan yüzükleri seçecektik, sonra düğünümüzü planlayacaktık hep öyle hayal etmiştim ben."
"Belkide böylesi daha hayurludur? Hem bizde düğünümüzü planlayabiluruz." Başımı onaylamazca salladım "Anlamıyorsun işte konu planlamak değil..ben aşık olup evlenmek istiyordum ama sana aşık değilim."
Gözlerini kaçırdı "Bende sağa sevdalu değulum..ama abim dedu ki zamanla her şey yoluna girermuş."
Mıhlamaya ekmeğimi bandırdım "Şimdi biz herkesin önünde birbirimize çok aşıkmışız gibi yapmamız lazım değil mi?" Başıyla onaylayınca oflayıp yemeğimi yemeğe başladım.
Birden Sakine teyze geldi yanımıza "Ula Peri hani evlenmeyecektun?Bilseydum seni oğluma alurdum." Fırat elimi tuttu "Ama ben kaptum."
Sakine teyze gidince elimi çektim. "Demek Komisersun ha?" Başımla onayladım "Dikkat et de tutuklamayayım."
Güldü "Sen ne iş yapıyorsun?"
"Babamın şirketundeyum ben abim Fabrikayla ilgileniyor bende şirketle, ama işte ben çoğu zaman kaytarup işlerumi Cemil ve Cemala yükleyrum." Güldüm "Tam öyle birine benziyorsun zaten."
Yapmacık bir şekilde gülümsedi "Çok biliysun sen."
****
Fırat beni eve bırakıp arabadan indi "Ee bir veda öpücüğü yok mi?" Yanına yaklaştım "Fırat sana bir tane çarparım Veda o veda bir daha göremezsin beni." Fırat kıkırdayıp birden belimi kavrayıp beni kendine doğru çekince ona şaşkınca baktım cebimden telefonumu aldı ve numarasını kaydetti sonra kaşları çatıldı ve belimdeki silahı aldı.
Kaşlarım çatıldı "Ya ne yapıyorsun?"
"Sen niye benimle çıkarken silahuni alaysun?" Silahımı elime alıp belime yerleştirdim "Çünkü hiç bir şey belli olmaz ben şu an görevde olmasam bile her an hazır olmam lazım Silahsız hiç bir yere gitmem ben."
Başını eğdi "Benum yanımda silaha zulüm yok."
Kıkırdadım "Asık senin yanında daha fazla lazım arada şu kafanı patlatırım." Arkamı dönüp eve girecektim ki birden bağırdı "Bende seni çok seveyrum Güzelum." Arkamı döndüm ve gülümsemeden edemedim.
Eve girince silahımı kenara bırakıp bahçeden oturan Babamın yanına gittim "Otur gel." Yanına oturduğumda saçımı okşadı "Sözümün üstüne söz söylemediğin için sağol kızım." gülümsedim "Teşekkür etmene gerek yok babacım."
Abim gelince yanıma sıkıştı "Birtanem." Değip öptü beni "Sen evlenince ne yapacam ben?" Omuz silktim "Bir şey değişmeyecek ki."
"Değişecek elin oğluyla aynı evde kalacaksın ve elin adamına Abi diyeceksin bak senin tek abin benim onu benden çok sevmeyeceksin tamam mı?" Abime sarıldım "Sen hep benim bir numaramsın canım."
Babam kaşlarını çattı "Ee ben?" Kıkırdadım "Oy sende."
****
"Yenge vallaha bunaldım, istemiyorum vallaha." Esma abla ve Yengem ofladı "Ya bir dur daha gelinlik bakacağız." Bohça alışverişi yapmıştık şimdide gelinlikçiye giriyorduk.
Gelinlikçiye girdik farklı modeller denemiştim sonra mankende olan bir gelinlik görünce gülümsedim "Bu çok güzel." Çalışan kadın gülümsedi "Deneyelim hadi."
Üstüme deneyince gülümsedim "Brn bunu çok beğendim." Uzun kollu prenses yakalı ve kabarık bir modeldi "Taç da bakalum." Dedi Esma abla gülümsedim "Bakalım."
Güzel bir taç da seçince işimiz bitmişti.
"Hadi eve gidelim bıktım." Esma abla kıkırdadı "Biz gideyruz eve sen nişanlunlan mobilya bakacaksun."
Ofladığımda bize doğru gelen Fırata baktım "Gel bekalum." Değip elimi tuttu ve birlikte bir dükkana girdik "Ben sizin konakta kalırız sanıyordum?"
Gülümsedi "Öyle zaten ama yatak ve dolan seçeceksun odamız içun." Ofladım "Benim için fark etmez seç sen birini."
Gözlerini devirdi ve bir takımı incelemeye başladı "Bu nasıl."
"İyi." elimi bırakıp görevliyle konuştu "İki gün sonra kınan olacak kınadan bir gün sonrada düğün hazırluklu ol." başımla onayladım birden karnım guruldayınca güldü "Gel yemek yemeğe gidelim."
Bir balıkçı Restoranına gelince bana baktı "Palamut söylayrum ikimuze." Başımla onayladım "Olur ben Palamutu çok severim."
****
Günler du gibi geçmişti ve şimdi gelinliğimle yatağımda oturuyordum Yengem yanıma geldi "Salona geçelim Yengem." Salona geçtiğimde abim annem ve Babam karşıladı beni.
Abim yutkundu ve elinde ki kuşakla yanıma geldi "Her zaman babamın da benim de kapım sana açık, biz her zaman burdayız, yanındayız." Dolu gözlerini kaçırdı ve kuşağı adetlere göre bağladı sonra anlımdan öpüp bana sarılınca dolu gözlerimi tavana çevirdim.
Babam ve Annemin elini öptüm Yengeme sarıldım sonra annem duvağımı kapadı kapıyı yengem tuttu "Kapı açılmıyor damat bey."
Parayı kaptı ve kapıyı açtı Fırat yüzümü kırmızı sıcaktan tam göremese de ben onu görüyordum ve baya heyecanlı gibiydi.
Yutkundu ve koluna girmem için işaret etti.Koluna girdim ve dualarla evden çıktık. Ben arabaya binerken Fuat abi ve Ferit horon tepiyordu.
Esma abla da benimle arabaya bindi "Çekume gideceğuz Yengem tamam mi?" Başımla onayladım.
Fırat yanıma oturunca titreyen ellerimi saklamaya çalıştım elimi eline aldı "Sakin."
Elimi çektim ve dışarısını izlemeye başladım.
****
Salona girmeden gelin odasına girdim kırmızı duvağı fırlattım ve oturdum.Kapı açılınca içeri giren Fırata baktım "Hayde Memur geldi." Ayaklandım ve karşısına geçtim.
Gelinliğimle karşısında durmuş gözlerine bakıyordum. Yaşadığımız bu şey çok saçmaydı cezalandırılmak için Evlenmek.
Gözlerim dolunca gözlerimi kaçırdım ama kaçırmamla ellerini yanaklarımda hissetmem bir oldu.Ellerini çekeceğim sıra daha da sıkı tuttu "Noldi?" Laz şivesi şu durumda bile beni güldürebilirdi "Bir şey olmadı."
"Zırlama benden sağa zarar gelmez." Yutkundum tam odadan çıkacaktık ki kapıya yaslanıp ona baktım "Seninle bir anlaşma yapalım,dışarı doğru evliymişiz gibi yapacağız mutlu mesut bir çift..ama yalnızken sen bana dokunmayacaksın bende sana." Elimi uzattığımda tuttu ve öptü elimi hızla çektim "Ne yapıyorsun? Hamsi kafalı!"
"Hamsi mi?Ben olsam olsam palamut olurum." değip güldü ve çatık kaşlarımı düzeltti "Hayde gel de evlenelum."
Salona girince Fırat duvağımı açtı yüz görümlük olarak baya kalın bir bilezik taktı sonra duvağı açtı ve anlıma bir öpücük bıraktı nikah masasına geçerken kulağıma yanaştı "Çok güzel olmuşsun."
🌼
Uffff sizce Peri yumuşayacak mı?
Esma'yı nasıl buluyorsunuz?
Gelinlik medyadaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Palamut
Roman d'amour"Bu artık bir Aşk hikayesi değil,çok güçlü bir sevdaluk." 🌼 Gelinliğimle karşısında durmuş gözlerine bakıyordum. Yaşadığımız bu şey çok saçmaydı cezalandırılmak için Evlenmek. Gözlerim dolunca gözlerimi kaçırdım ama kaçırmamla ellerini yanaklarımda...