Öt hónappal később
Kitöltöttem a regisztrációnál a szükséges papírokat és elindultam vissza a kocsihoz, amikor megláttam Huntert mosolyogva felém sétálni. Annyira megörültem neki, hogy azonnal odarohantam és az ölébe ugorva megcsókoltam.
Már két hete nem láttam. A szüleivel a szünetben elmentek egy közös családi nyaralásra, ahogyan azt minden tavasszal tenni szokták. Úgy volt, hogy a jövő héten jönnek haza, de ezek szerint korábban sikerült nekik.
- Ne tudd meg mennyire hiányoztál- suttogtam a fülébe.
- Nem jobban, mint te nekem.
- Nem úgy volt, hogy később jöttök?
- A többiek még maradnak pár napot, de én nem akartam kihagyni a versenyed.
Annyira vigyorogtam, hogy le se lehetett volna törölni az arcomról. A kezeim közé fogtam az arcát és hosszasan megcsókoltam.
-Szeretlek.
- Én is téged.
A kocsihoz visszatérve Josh már várt, hogy felvegyem a verseny szerelésemet és a rajthoz álljak. Közeledett a futam kezdete, de fura mód nem izgultam. Olyan nyugodt voltam, amilyen már elég régen.
-Ügyes legyél- szorította meg a vállam Josh, és Hunterrel elmentek a pálya szélére.
A rajthoz állva beindítottam a motoromat. Amint felültem rá éreztem ahogy elönti a testem Jason energiája. Talán ez a szó a legmegfelelőbb rá. Éreztem, hogy a motor mellett van.
„Célozd meg a Holdat! Még ha elhibázod is, a csillagok közt landolsz."- ez volt a kedvenc idézete. Azt hiszem sikerült ennek megfelelően élnie. Remélem én is hasznosítani tudom majd és sikerül elérnem a célom. Előbb vagy utóbb de nemzetközi bajnok leszek. Jasonnek nem sikerült, de én helyette is megvalósítom.
Belengették a zászlót és a több tíz motoros húzott a gázon és elrajtolt. Éreztem a szabadságot. Azt, ahogyan egy leszek a motorral és nem egy versenyen vagyok, csupán egy átlagos napomat élem. Mérhetetlen boldogság töltött el. Jó volt az idő, a nap is sütött, és ami a legfontosabb... Kék volt felettem az ég.
ESTÁS LEYENDO
Szomszédom az ellenségem
Novela JuvenilMalia már gyerekkora óta a crossmotor megszállottja. Legjobb barátjával, Jasonnel naphosszat gyakorolnak a pályán, hogy valóra váltsák motoros álmaikat. Az események úgy alakulnak, hogy Malia bátyja egy baleset miatt nem tud részt venni a következő...