Elérkezett a verseny napja. Fura módon most nem féltem, sőt teljesen nyugodt voltam. Annyira jól éreztem magam a pályán a többi fiú között, mint még soha, azonban mégis volt egy dolog, megzavart a készülődésemben. Két sátorral odébb ott volt Hunter és a sárga motoros haverja, Cole, aki a múltkor a második lett. Nem értem mi ez a hirtelen versenyre járkálása Hunternek, de kezd kiakasztani.
- Csak ügyesen- paskolta meg a hátam Josh, miközben a rajthoz toltam a motoromat- Menni fog, mint a múltkor.
Nem mondtam semmit, csak bólintottam. A hangok nem jöttek ki a torkomon, mert a versenydrukk egyik percről a másikra magával ragadott. Felsorakoztunk egymás mellett, majd a jelzést követően a versenyzők tömege szinte tökéletesen egyszerre megindult. Sosem volt még olyan jó rajtom, mint most. Négyen voltak előttem, de őket is hamar utolértem. Nem volt felesleges az a sok évnyi gyakorlás, pláne, hogy most hazai pályán zajlott az egész. Az akadályokat simán vettem, az ugrató után pedig sikeresen értem földet. Az utolsó körnél második voltam, de a semmiből hirtelen megelőzött Jason, így visszaszorultam a harmadik helyre.
- Úgy látom nem tágítasz a hármas számtól- nevetett fel Josh mikor a verseny végén a pálya széléhez értem.
- Nem tudom, valahogy megtetszett- vontam vállat mosolyogva- Mi van szélvész, te is itt vagy?- löktem meg Jason vállát, amikor odaért hozzánk.
- Nem hagyhattam, hogy legyőzzön egy Baker- mosolygott magabiztosan.
Amikor a sátor felé kezdtük tolni a motorokat szemet szúrt, hogy Cole és az edzője épp a szervezők sátra felé veszik az irányt. Nem tűntek valami boldognak, gondolom aggasztotta,, hogy negyedik lett. Cole elővette a telefonját és valamit mutatott a sátornál ülő három férfinak, mire azok rögtön erős vitatkozásokba kezdtek egymással. Nagyon rossz előérzetem volt ezzel kapcsolatban. A helyzeten pedig az sem javított, hogy amikor Hunter felé néztem ő csak nyugodtan ült a kocsi mellett lévő széken és magabiztos arckifejezéssel nézett engem. Hirtelen megfagyott bennem az összes vér.
A sátrunknál lévő padra leültünk a fiúkkal és próbáltunk valamit enni, mert szükségünk volt az elvesztett energiák pótlására.
- Elnézést, figyelmet kérünk- kocogtatták meg a mikrofont- Szabálytalanságról kaptunk bejelentést. Amíg az ügyet ki nem vizsgálják az eredményhirdetés csúszni fog. A további részleteket majd később közöljük. Köszönjük a megértésüket.
A kaja hirtelen a torkomon akadt és erős köhögésben törtem ki. Ezek szerint nem alaptalanul aggódtam.
- Baszki- mondtam elsőként, mikor végre tudtam lélegezni.
- Nyugalom Malia, nem biztos, hogy rólunk van szó- próbált optimista lenni Josh.
- Ó haver, hidd el, hogy rólunk van szó- biccentett Jason a felénk tartó biztonsági őrök irányába.
- Mégis mit csináljak, fussak el?- néztem rájuk felváltva- Vagy bújjak el a kocsiban?
- Nem, nem jó ötlet- rázta meg a fejét Josh- Még mindig gipsz van a karomon, így ez kizárva. Nem tudnám beadni nekik, hogy tényleg én voltam.
- Akkor?- estem totálisan kétségben.
- Csak légy laza. Megoldjuk.
- Te vagy Josh Baker?- állt meg előttem a biztonsági őr.
Kettőt köhögtem és próbáltam egyel mélyebb hangszínre váltani.
- Öhm igen- mondtam kissé bizonytalanul.
- Gyertek velem.
Mind a hárman félve egymásra néztünk, majd megindultunk a hírhedt sátor felé. Végülis mi a legrosszabb, ami történhet?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szomszédom az ellenségem
Genç KurguMalia már gyerekkora óta a crossmotor megszállottja. Legjobb barátjával, Jasonnel naphosszat gyakorolnak a pályán, hogy valóra váltsák motoros álmaikat. Az események úgy alakulnak, hogy Malia bátyja egy baleset miatt nem tud részt venni a következő...