Nakonec díky Daisy a Jacobovi lásce k Belle, je donutili spolupracovat. Jacob šel prohledat jejich dům. Bella, Edward, Daisy a Jasper stáli před domem a čekali na Jacoba až vyjde.
"Nerozeznám ten pach, ale těžko ho přehlédneme až bude procházet, my už se o něj postaráme" řekl naštvaně Jacob. "Vy nic zvládat nemusíte" odpověděl nazpátek Edward. "Nebo někoho" dodal Jasper a Daisy ho víc zmáčkla. Neměla ráda tu rivalitu mezi smečkou a Cullenovými.
"Je mi jedno co si myslíte" zavrčel naštvaně Jacob. "Jacobe! Nech toho, požádali jsme tě o laskavost, udělal si to, jsme ti vděčný, ale nebuď hnusnej" zamračila se na něho Daisy. "A vy taky, už toho mám pokrk" zamračila se i na Edwarda s Jasperem. "Daisy má pravdu, dost! od týhle chvíle jsem švýcarsko" postavila se mezi ně Bella.
V dalších dnech uskutečnili hlídky kolem jejich domu. Před den tam byli Cullenovi a v noci je zastoupili vlci, rozhodně to dělali mnohem radši když věděli, že jde o Daisy. Byla člen smečky a tu nenechají zemřit. A Jasper se snažil být pořád s Daisy, nechtěl jí nechat samotnou, ale i on se potřeboval nakrmit a to samý Edward a tak Jasper s Edwardem odvezli Bellu s Daisy na hranice, kde je měl vyzvednout Jacob aby se i oni mohli nakrmit.
"Budu co nejdřív zpatky" řekl jí Jasper jakmile vystoupili s auta. "Pořádně se nakrmte Majore" usmála se na něj Daisy. "Provedu" zasaltoval ze srandy. "Budeš mi moc chybět" zamumlal jí do objetí Jasper. "Ty mě taky, ale budu se smečkou, budu v pohodě" políbila ho. "To doufám, jinak mi je jedno nějaká dohoda" řekl vážně. "Budu v pořádku, uvidíme se večer" ještě jednou se políbili než ona i Bella nastoupili do auta.
"Odvez mě k Emily a pak si dělejte co chcete" zasmála se Daisy. "Půjdeme se jen projít" řekla jí mrzutě Bella, pořád se s ní moc nebavila kvůli tomu jak jí lhala. "Všichni se na tebe už těšej" zazubil se na ní v zrcádku Jacob když si všiml, že lehce posmutnila. Zbytek cesty už proběhl v tichosti až dojeli k Emily a Daisy vystoupila.
Rychle se rozloučila s Jacobem a Bellou a šla ke dveřím. To co viděla vevnitř jí muselo rozesmát, ikdyž by jí to nemělo překvapovat už. Kluci se zase ládovali všem možným a Emily je napomínala aby nechali něco taky ostatním. Opatrně zaťukala na dveře.
"Ahoj" pozdravila js s úsměvem když se na ní všichni otočili. Hned jí běželi všichni obejmout. "Jak se máš?" zeptal se jí Sam jakmile si sedla i ona ke stolu. "Jde to, je to trochu těžší, nebojím se o sebe ale o vás, o Cullenovi, o Bellu a o tátu" povzdechla si Daisy. "Nám se nic nestane, viděla jsi jak jsem velký? Už teď to maj prohrany" začal se předváděl Embry. "A čím je zaženeš? Egem?" začala si z něj dělat srandu. "No dovol! Našema svalama!" přidal se do předvádění i Jared.
"No jo vy mý svalovci" smála se. "Ještě, že mám vás a vaše svaly" smála se dál a všichni s ní. Po nějaký chvíli se uklidnilo a tak si povídali, hrály hry a smáli se než byl čas aby Sam odvezl Daisy domů.
"Děkuju za odvoz" objala Sama a vešla dovnitř. Táta doma nebyl a tak vešla do pokoje kde na ní čekal Jasper. "Ahoj lásko" usmála se na něj Daisy a políbila ho. "Smrdíš" nakrčil znechuceně nos Jasper. "Já vím" zasmála se. "Bella je ještě s Jacobem tak jakto, že ty tam nejsi?" zeptal se zmateně Jasper. "Jacob jí vezme k ohni. Jednou za týden se tam všichni sejdou a Billy vyprávý legendy, znám je už nazpamět a Bella je furt naštvaná" povzdechla si Daisy.
"Není to tvoje vina, chtěla si jí jen ochránit" vzal její tváře do dlaní. "Jsi ta nejlepší sestra jakou si může přát, ona se uklidní a uvědomí si, že ztratit tě, je ta největší hloupost" uklidňoval jí. "Už jsem ti říkala jak moc tě miluju?" zeptala se ho zamilovaně. "Ano, stejně jako já tebe" zasmál se a políbil jí. Zbytek večera jen leželi v posteli a užívali si přítomnost toho druhýho.
Další den po neklidném snu seděla i s Bellou u Cullenových a koukali na zprávy o tom co se děje v Seattlu.
"Zhoršuje se to" povzdechl si Carlisle. "Musíme něco dělat" dodal ještě. "Ani jeden z nás nezpůsobil takovou škodu jakou popisují" promluvil nejistě Jasper. "Je jich víc a jsou neukáznění, nápadný" vysvětloval Jasper. "Novorozenci" pronesla Daisy s Edwardem nastejno. Všichni se na Daisy zvláštně podívali.
"Vždyt přece víte, že toho vím opravdu hodně" řekla jim na uklidněnou, ikdyž to nebyla úplně pravda. V noci znovu slyšela hlasy, nechtělo si jí křičet už, ale viděla rozmazený tváře lidí a hlasy pořád opakovali Victorie a novorozenci, ještě to neřekla ani Jasperovi. Děsí jí to.
"Co? Jako nový upíři?" zeptala se zmateně Bella. "První měsíce po přeměně." vysvětlil Edward. "V tý době jsme nejvíc neovladatelný, divocí, žíznivý" dovysvětlil Jasper a Daisymu stiskla ještě víc ruku za kterou ho držela. Věděla, že si vzpomněl na jeho minulost a že ho to pořád trápí. Jen se na ní vděčně usmál a přitáhl si jí blíž.
"Máte se na co těšit" zasmál se Emmett. Daisy po něm vrhla naštvaný pohled a Emmett se provinile na ní koukl. "Tyhle nováčky nikdo nevychoval" dodal Jasper. "To není náhoda" přemýšlela nahlas Daisy. "Někdo buduje armádu" došlo i Carlislovi. "Teď rozhodně pojedeme do Seattlu." řekl Emmett.
"Armáda upíru?" zeptala se Bella. V tu chvíli Daisy trochu vypla. Hledala ve svých vzpomínkách všechno užitečný, každej kousek konverzace co ve snu zachytila, tváře, místo, počet prostě cokoliv užitečnýho. "Volturiovi za tím nejsou" řekla kdzym si všimla že okolo přemýšlej jestli za tím nestojí právě oni.
"Jak to víš? V Itálii jsem četl jehi mysl, chce Alice, ale ví, že nemá šanci dokud naše rodina bude naživu" zeptal se zmateně Edward. "Armáda by za něj všechno vyřešila" dodal Jasper a starostlivě koukal na Daisy. "To co se stalo v tý jídelně, občas se to opakuje, slýchávám hlasy a opakujou pořád jen jedno jméno. Victorie. Jsem si jistá, že je za tím ona, ale že nerozhoduje. Taky vidím tváře lidí ve snách. Jsou jich stovky" řekla jim zoufale. Jasper si jí přitáhl co nejvíc k sobě.
"Nic se ti nestane lásko" uklidňoval jí. "Já se nebojím o sebe, bojím se o vás" koukla na všechny smutně. Všechny to zahřálo u srdce. Bála se víc o ně než o sebe, byla statečná a byla ochotná se postavit před ně všechny kdyby to bylo nutné. "Miluju tě, budeme v pořádku" usmál se na ní Jasper a políbil jí.
ČTEŠ
Jasper and Daisy Cullenovi /Twilight saga/
ФанфикDaisy Swanová se stěhuje se svou sestrou Bellou ke svému otci do Forks, kde pozná lásku svýho života. /nevím co k tomu napsat. Twilight saga snad znáte a je to podle filmu, jen jsem přidala postavu/