Daisy sebou neklidně škubala a něco si mumlala ze spaní. Jasper jí znepokojivě pozoroval, nechtěl jí budot dokud to nebude nutný.
Daisy ve snu viděla několik upírů jak zabíjejí, ničí věci a viděla i Jane a Aleca a nějaký posloky Volturiových. Viděla, že to jen pozorovali a nechali je bejt. Nakonec se s prudkým zalapáním po dechu probudila kde jí hned stáhli do obětí ledový ruce.
"To je v pořádku" uklidňoval jí Jasper. "Pojď spát ještě, je moc brzo" políbil jí po dechu a nechal jí aby se k němu přitulila a znovu usla.
Všichni seděli a poslouchali Jessicy proslov. Daisy byla moc ráda, že má konečně po maturitě, ale zároveň jí hrozně děsila blížící se proměna. Seděla vedle Jaspera a držela ho za ruku. Nevnímala moc proslov Jessicy, vůbec jí nezajímal.
Když zavolali její a potom Belly jméno, Charlie dokonce vstal a tleskal. Bylo to moc hezký. Daisy ale stejně chtěla aby bylo po všem a nemusela tady bejt mezi tisíce lidma.
Doma se s Bellou převlíkli a šli na párty ke Cullenovým. "Ahoj, jste tady" usmála se na ně Angelika a objala Bellu. "Jo, je to dům mýho kluka" uchechtla se Daisy. "Já vim" řekla mi svým tónem Jessica. "No nic, čau" vyhrkla rychle a bězěla najít Jaspera.
"Ahoj lásko" políbila ho když ho našla jak s Emmettem pijou a povídají si. "Čau Emmette" plácla si s ním. "Čau prcku" pozdravil nazpátek Emmett a Daisy se na něj naštvaně zamračila. "Už jsem se bál, že nepříjdeš" strhl na sebe její pozornost Jasper.
"To bych ti neudělala" znovu ho políbila. "Tak jo, u toho nemusím bejt" zasmál se Emmett a zmizel. "Půjdeme se projít?" navrhl Jasper a Daisy s nadšením souhlasila. "Ty hvězdy jsou překrásný" řekla Daisy. "Ano, ale ne tak jak ty" řekl jí zasněně Jasper a prohlížel si jí. "Ale prosimtě" začervanala se.
"Chtěl bych se s něčím podělit" řekl jí vážně Jasper a Daisy se trochu zalekla co to může bejt.
"Už od první chvíle co jsem tě viděl jsem věděl, že jsi ta nejůžasnější a nejkrásnější žena na světě. Mám tak neuvěřitelné štěstí, že tě mám, nikdy jsem se necítil tak šťastně jako s tebou. Dlouhou dobu jsem se bál co se ti kvůli mě může stát, ale vím, že ať udělám cokoliv, ty se nenecháš odehnat a budeš mou oporou, štěstím a vším co potřebuji
čekal jsem na tebe tak dlouho a ani nevíš jak moc si tě vážím a jak moc tě miluju. Jsi pro mě vším a bez tebe bych to nezvládl dál, chci s tebou strávit každou další sekundu proto tě žádám madam Daisy Swanová" mluvik k ní jemně a vážně. Daisy to poslouchala a po tvářích jí telky vodopády slz. Jasper si klekl aby dokončil otázku.
"Stanete se mou ženou a budete vedle mě až do konce věků?" zeptal se a vytáhl krabičku s prstýnkem. Byla to tmavě modrá krabička s krásným stříbrným prstýnkem s diamantem do obdelníku posetý různými kamínky.
"Ano, miluju tě víc než svůj život Jaspere, budu s tebou do konce věku" řekla mu a skočila mu do náruče. Jaspera zasáhla vlna úlevý a hlasitě se zasmál a stejně tak i Daisy. Jakmile se pustili tak jí Jasper nasadil prstýnek a znovu jí pořádně objal a políbil.
"Neplač" řekl jí a nežně jí setřel slzy z tváří. "To jsou slzy štěstí" řekla mu a nadšeně se culila. "Přišla smečka" řekl najednou. "Půjdu za nima, ale brzy si vás najdu můj snoubenče" řekla zamilovaně a odešla.
"Same!" vykřikla nadšeně a vyhrla se mu do náruče a hned potom i ostatním. Mezitím k nim přišla i Bella. "Co tady děláte?" zeptala se naštvaně Jaka. "Pozvala si mě, vzpomínáš a ostatní pozvala Daisy" řekl jí Jacob.
"Byl na tebe můj pravej hák moc jemnej? Tím jsem to pozvání zrušila" řekla naštvaně. "Notak Bello, nekaž to, jsou to i mý kamarádi" řekla Daisy jí lehce naštvaně a nechala Bellu s Jacobem at si to vyřešej a otočila se na ostatní.
"Mám novinku" zaculila se nadšeně. "Nejsi nějaká moc štastná?" uchechtla se Jared. "Notak! Nemůžu bejt štastná?" zeptala se uraženě. "Jasně, že můžeš, vidíme rádi když jsi šťastná, ale tohle je podezřelý" měřil si jí pohledem Paul.
"Tak jo, řeknu vám to" skoro nadšeně vyjekla. "Jasper mě požádal o ruku" řekla s lehce načervenalými tvářemi a štastným usměvem.
"Cozě?" "Kdy?" "Kdy bude svatba?" "Budu družička" vykřikovali jeden před druhýho. Musela se zasmát. "Před pár minutama a fakt nevím kdy bude svatba a ne Embry, nepůjdeš mi za družičku to dělaj holky" zasmála se a kluci jí stáhli do společnýho objetí. Byli za ní šťastný ikdyž to bylo s upírem.
"Gratuluju, jsme rádi, že jsi šťastná" políbil jí do vlasů Sam a všichmi přikyvovali. "To už nebudeš Swanová" zasmál se Paul. "Překvapivě" bouchla ho do ramene.
"Nechci vás rušit, ale volá nás Alice" objevil se za nimi Edward a tak všichni šli do jednoho pokoje. Daisy hned přešla k Jasperovi a nechala se obejmout okolo pasu a opřela se o něj.
"Co se děje?" zeptal se Jacob. "Nejdeme do Seattlu, oni přijdou sem" řekla rozhozeně Alice. "Budou tu za čtyři dny" řekla Alice ještě. "Z toho může bejt krveprolití" řekl znepokojivě Carlisle. "Kdo za tím stojí?" zeptal se Edward.
"Nikoho znamýho jsem neviděla" řekla zmateně Alice. "možná jednoho" dodala ještě. "Riley Biers" řekla Daisy a všichni se na ní podívali. "Vidím to ve snech, vidím umírat lidi, vidim kolik jich je, nechápu to" řekla zmateně Daisy "Často slyším hlasy, jak ve škole a chce se mi občas hrozně řvát, ale snažim se to utlumit" řekla zoufale Daisy a všichni jí znepokojivě koukali.
"Ten to nezačal" řekl Jasper a taky přemýšlel. "Ten kdo to začal se schoval" řekla Alice. "Hraje si se slepými místy v tvé vizi" řekl Carlisle Alice. "V tom případě armáda přichází a nás není dost na ochranu města" řekl rozhozeně Jasper a víc stiskl Daisy. Hrozně se o ní bál, neodpustil by si kdyby se jí zase něco kvůli němu stalo.
"Počkej, jaká kruci armáda" zeptal se naštvaně Jacob. "Novorozenci, upíri, už to chápeš Jacobe enbo to potřebuješ vyhláskovat" řekla mu naštvaně Daisy a začala pochodovat po místnosti, zase ty hlasy. Pořád jsou hlaistější, byli. to šepoty, nevěděla co přesně říkají a bylo to hrozný.
"Daisy?" zeptal se jí opatrně Jasper a všichni jí se strachem pozorovali."Co se s ní děje?" zeptal se vystrašeně Sam. "My nevíme" odpověděl mu Carlisle. "Dělejte něco!" vykřikl Paul zatímco Jasper držel Daisy za tváře a snažil se jí uklidnit.
Najednou to bylo tak hlasitý, že Daisy už nemohla jinak a začala zase opravdu nahlas křičet. Tlaková vlna odhodila Jaspera k ostatním a všichni si museli zacpat uši. Když přestala spadla na kolena.
"Victorie" pronesla. "Victorie za tím stoji" řekla vysíleně než se postavila, trochu se jí zamotala hlava a nebýt Jaspera kterej k ní rychle přiběhl nejspíš by spadla.
"Co se to kruci děje?" řekla vstrašněe Sam a šel k Daisy. Chytl jí za ramena a prohlízěl si jí jestli je v pořádku. "Nic mi neni" usmála se na Sama i na smečku, která jí znepokojivě měřila očima.
"Předávali si Belly a Daisy blůzu" řekla ještě Alice. "Proč jdou po nich?" zeptal se Jacob. "To nevíme, ale určitě nás čeká tvrdý boj a ztrátu životů" pronesl Carlisle. "Dobře, jdem do toho" řekl Sam rozhodně.
"Ne!" ozvala se najednou Bella naštvaně a po očku starostlivě pozorovala Daisy. "Ještě se necháš zabít, to ne!" řekla znovu Jacobovi tentokrát. "Nežádal jsem tě o povolení" řekl jí nazpátek Jacob. "Edwarde" koukla se na něj.
"Budeš mít ty i Daisy silnější ochranu" postavil se za něj Edward. "Same, přistopíš na dohodu?" zeptal se Carlisle. "Daisy je člen smečky a jestli je v ohrožení, budeme bojovat" rozhodl Sama a všichni přikývli. "Hlavně se nenechte zabít" řekla jim unaveně a všichni se na ní zazubili. "Nikdy, musíte ti přece na svatbu" zazubil se Embry a všichmi se zastavili v pohybu.
"Svatbu?" zeptala se Bella zmateně. Cullenovi věděli, že jí dnes Jasper požádá, ale nevěděli ještě, že to už udělal. "Jasper mě požádal o ruku a já řekla ano" zamilovaně se na něj podívala. "Nejštastnější den v mým životě" pronesl Jasper a políbil jí.
ČTEŠ
Jasper and Daisy Cullenovi /Twilight saga/
FanfictionDaisy Swanová se stěhuje se svou sestrou Bellou ke svému otci do Forks, kde pozná lásku svýho života. /nevím co k tomu napsat. Twilight saga snad znáte a je to podle filmu, jen jsem přidala postavu/