Uplynulo už několik dní a mezi Daisy a Jasperem se to jen zlepšovalo. Byli spolu témeř každou volnou chvíli. Jak ve škole tak i mimo. Nedokázali být dlouho bez sebe. Každou noc mu usínala v náručí. Oba dva se tak moc milovali.
Když se vzbudila tak se jí na tváři usadil smutný výraz. Pršelo a ona i na to jak milovala Forks, nesnášela déšt. Bohužel ale nestíhala a tak se rychle oblékla a bežela ven. Přišla akorát, když Bella spadla.
"Jsi v pořádku?" přispěchala k ní a pomáhala jí nahoru. "Jasně. Na náledí to moc neumím" zasmála se Bella. "Nojo. Proto jsem ti taky vyměnil gumy. Daisy, ty pojedeš dnes s Bellou. Ještě nemáš nový" řekl jim Charlie když k nim přišel.
"Jasně" řekli obě nastejno a vydaly se k nákládáku. Jakmile vyjely, Daisy měla pocit, že se zblázní. "Nemůže to jet rychleji?" zeptala se netrpělivě. Chtěla být co nejdřív s Jasperem. "Nejede to zas tak pomalu" řekla jí mírně naštvaná Bella.
"Promiň" omluvila se provinile. Poslední dobou si na ní vždycky večer nachází čas a tak si sednou na postel a spolu si povídají. "To nic" zasmála se Bella.
Naštěstí cesta netrvala moc dlouho. "Uvidíme se po škole" políbila Bellu na tvář a spěchala ke Cullenům. Cestou si stihla všimnou, že tam už je i Edward.
"Ahoj lásko" políbila Jaspera a Jasper jen polibek prohloubil. Včera se neviděli. "Nechte si to na potom" zasmál se Emett. Daisy se jen otočila na Emetta a vyplázla na něj jazyk. Obejmula se ještě s Rose a Alice než se otočila na dalšího sourozence.
"Ahoj Edwarde" pozdravila ho s mírným úsměvem.
"Ahoj Daisy. Přeju vám to s Jasperem" usmál se na ní taky. "Děkuju. Já tobě s Bellou taky" mrkla na něj a táhla už Jaspera pryč."Dneska máme společnej až oběd" řekla utrápeně po cestě Daisy. "Ty jsi na mě závislá" zasmál se Jasper, ale pravdou bylo, že i on je závislý na ní.
"To není pravda" namítla hned. "Ale je" smál se furt. "Trošičku" přiznala neochotně. "Já na tebe taky" věnoval jí ještě polibek než se oba dva vydali jinam.
Neměla žádný hodiny s Bellou nebo Cullenovými a tak se málem unudila k smrti.
Jakmile byl oběd tak se rychle vydala za Jasperem. "Chyběl si mi" řekla jsem potichu se smutným tónem. Jasper si Daisy jen přitáhl do klína víc k sobě. "Ty mě taky" políbil jí na krk. "Nechte si to na doma" hodila po nich hranolku teď Rose. "Pardon" dala ruce na obranu Daisy.
"Bella sem furt kouká" zavrčela Rose. "Jo. Celý dny vyhledávala jen Edwarda" nahodila Daisy nevinně. "Nebuď na ní tak hrubý. Přijde na to" mrkla jsem na Edwarda. "To doufám, že ne" usmál se trochu. "Já na to přišla" řekla jsem hrdě a to všechny rozesmálo.
"Ty už jsi to věděla Daisy" řekl mi jen tak mimochodem Edward. Na to jen protočila oči a a dala se do rozhovoru s Alice a Rose o módě.
"Uvidíme se večer?" zeptala se Jaspera, když se loučili. "Budu tam" vyměnili si ještě pár polibků, než Daisy šla za Bellou.
"Jakej byl den?" zeptala se Belly. "Fajn. Edward přišel" řekla trochu zvědavě. Daisy věděla, že se jí
tímto ptá, jestli něco neví."Prý byl někde rodinně" pokrčila rameny. Po chvilce slyšeli točení pneumatik a ostrý zvuk. Když se otočili, viděly jak na ně jede Tylerova dodávka. Nestačila ani přemýšlet a už byla strhnuta na stranu a setkala se s Jasperevým ustaraným výrazem.
"Přijdu do nemocnice" řekl rychle a zmizel. Jen periferně viděla, že i Edward zachránil Bellu. Nedokázala vůbec nic vnímat. Po chvilce pro ně přijela sanitka a tak jeli do nemocnice.
ČTEŠ
Jasper and Daisy Cullenovi /Twilight saga/
FanfictionDaisy Swanová se stěhuje se svou sestrou Bellou ke svému otci do Forks, kde pozná lásku svýho života. /nevím co k tomu napsat. Twilight saga snad znáte a je to podle filmu, jen jsem přidala postavu/