31

69 9 0
                                    

לואי מנסה לכתוב ליד שולחן המטבח באותו אחר הצהריים, עט ומחברת לפניו כאילו הוא בבית הספר היסודי. הארי משך את הכיסא שלו לידו והוא שותה כוס קפה בספל ירוק עז, צופה בו מסובב את העט באצבעותיו.

"אני בטוח שתבין את זה." אומר הארי, נושף בקיטור ולגם לגימה מהוססת. "למדת קודם, זה יותר קל בפעם השנייה."

לואי משמיע רעש מתוסכל לעברו, מקיש בעט על האצבע של הארי כדי לרכז אותו. "אני פשוט עצבני. אני מנסה לזכור את כל האותיות."

נייל ו-B צופים באיזו קומדיה בחדרם וקול הצחוק עובר דרך הבית, ממעיט את רעש התנועה שמגיע מבחוץ. אם הוא מקשיב יותר, הוא יכול לשמוע מישהו מדבר ליד הדלת, דלת נטרקת, נייל צוחק. הוא רגיל לפכפוך של האגם והוא כמעט רוצה לפתוח את הברז רק כדי לשמוע מים.

"אתה לא צריך לעשות את זה אם אתה לא רוצה."

הוא מרים את מבטו אל הארי, עושה אליו פרצוף כשהוא קולט את הדאגה בעיניו. לואי מניח את העט מעל הנייר ומעמיד פנים כאילו הכל לא מפחיד אותו. הוא יכול להיות אנושי שוב, הוא רק צריך להמשיך להזכיר לעצמו את זה. "כמובן שאני רוצה."

הארי פשוט לוגם עוד לגימה של קפה ולואי מתחיל ליצור את המילה הראשונה שלו, נוגס בחוזקה בשפתו כשהעט כמעט מחליק, תנועות ישנות כל כך קשות כדי למשוך בחזרה לתוך הכרתו. הוא לוחץ חזק על הנייר ומתמקד ביצירת הקווים והלולאות, מוותר על הישירות בקווים אחרי האות השלישית. הוא לא משחרר את הנשימה שהוא עוצר עד שהוא יוצר את ה-S, מניח את העט ומשחרר את אצבעותיו בהקלה.

"זה יכול היה ללכת יותר גרוע." הוא אומר בשקט, בוהה בשמו בקשקוש ילדותי. זה מרגיש נפרד ממנו, כאילו הוא לא יכול היה להיות האדם שכתב את המילים האלה על הדף.

"זה לא נורא, באמת." אומר הארי בהערכה, דוחף את רגלו של לואי בכף רגלו. "כתב היד של נייל באמת לא הרבה יותר טוב."

לואי מגלגל את עיניו. "מעריך את המחשבה, אבל זה די נורא."

"אפשר רק להשתפר מכאן." הארי אומר. "וכבר יש לך את כל האותיות וזה בטוח חצי מהקרב. הייתי נותן לזה 7 מתוך עשר".

"זה באמת לא רע." לואי מסכים, מביט מלמעלה באותיות. הם קיימים, וזה יותר טוב מאתמול.

הארי גונב את הפנקס שלו, כותב 'חושב שהארי ממש חמוד' תחת שמו הוא שרבוט כחול מבולגן.

"נחמד מאוד." לואי אומר לו, לוקח אותו בחזרה כדי לצייר לב רועד כמיטב יכולתו.

זה מזכה אותו בחיוך, וזה אומר שזה שווה את זה.

××

Purer Then The Water (like we were) // Hebrew Where stories live. Discover now