24

50 10 1
                                    

הארי מכניס אותו לאט למושב האחורי של מכוניתו כשהשמש מתגנבת גבוה יותר אל השמיים, צריך לשאת אותו כי רגליו מתנדנדות ולא יישאו אותו.

"אני מרגיש כמו אידיוט." אומר לואי כשהוא לוקח שמיכה עבה מידיו של הארי ומעטה את עצמו בקפליה. הרגליים שלו מוזרות והן זזות בצורה מוזרה והוא לא מצליח להתרגל לגוף החדש הזה. הוא רוצה לעטוף את עצמו בפקעת ולחזור להיות בן ים.

"למה?" הארי שואל בעדינות, והוא נראה כמעט מפחד ממנו, כאילו לואי הוא פראי ובלתי צפוי. זה גורם לו לרצות להתפרץ.

"כי יש לי רגליים טיפשיות מוזרות וזין טיפש ואני רק רוצה את הזנב המזדיין שלי בחזרה." אומר לואי במרירות, בוהה בנחישות בהארי כשהוא מסמיק למשמע המילים.

הארי לא עונה, רק מטפס למושב הקדמי של המכונית שלו ומפעיל אותה ברעש נמוך. "למען הפרוטוקול, חלקי הגוף שלך נראו לי בסדר."

"תודה." אומר לואי בכעס, מושך את השמיכה על שערו המבולגן, יבש ומקומט מהאגם.

הארי מזמזם תחת נשימתו. "אתה יכול להתקלח כשנחזור אלי, זה יגרום לך להרגיש טוב יותר, אני מבטיח."

"כנראה שלא." לואי אומר. הוא לא בטוח שמשהו יכול לגרום לו להרגיש טוב יותר בשלב זה, לא כאשר כל הגוף שלו מרגיש כל כך לא בסדר. יש לו איברים חדשים שנכפו על הגפיים שלו והוא רוצה לזחול מתוך העור המזוין שלו.

"יש משהו שאני יכול לעשות?" הארי שואל ברמזור, ולואי כמעט מרגיש אשם כי זו לא אשמתו של הארי, הוא הלך והרס הכל. עדיין יש לו את הז'קט של הארי צמוד לחזה שלו.

"אני לא חושב". לואי אומר לו, מניח את סנטרו על ברכיו, מנסה לחשוב על משהו שיכול לתקן כל זה. "בעצם. אמבטיה נשמעת בסדר. יש לך אמבטיה?"

הארי מחייך מספיק כדי שלואי יבחין בתנועה. "כן. גם יש אמבטיית בועות."

"זה יהיה בסדר." הוא אומר, נשען כדי שיוכל להניח את כתפו על הדלת. הוא יכול להרגיש את המאבק מתנקז ממנו כשאור השמש חודר דרך החלון, מלבין את רגשותיו החוצה. הוא כל כך פחד להיות תקוע באמבטיה של הארי בלונדון ועכשיו כל מה שהוא רוצה לעשות את זה לשקוע במים ולהיות נקי.

"גם אני חושב כך." הארי אומר, נוסע לאט לאורך הכבישים לואי חושב שאולי כדאי שיזהה. תנועת העצירה וההתנעה של המכונית מזכירה לו את האגם בזמן סערה והוא נותן לו להרגיע את בטנו המתעבת. הארי עדיין איתו למרות שהוא כבר לא מוזר וקסום.

הם עוצרים מול בית קטנטן כחול עם בלגן של שיחים בחצר הקדמית. "נייל וברברה לא יהיו בבית עד מאוחר יותר." הארי אומר לו, משחרר את לואי בזהירות. "נוכל להבין מה לעשות ברגע שננקה אותך."

"אני לא יכול ללכת." לואי אומר כשהארי מנסה לעזור לו לעמוד. "אני לא זוכר איך. הרגליים שלי לא עובדות."

Purer Then The Water (like we were) // Hebrew Where stories live. Discover now