לואי שוכח מהכל לרגע כשהוא מנסה להתעורר. בשנייה לפני שהוא מגיע להכרה השמיכות הן מי האגם ואור השמש מסתנן בין הקנים כדי לנשק את כתפיו הירוקות החיוורות. ואז הוא בזרועותיו של הארי וזה גם בסדר.
"אתה ער?" הארי לוחש ולואי מנפנף בעיניו.
"אני עכשיו" לואי עונה, ממצמץ לעברו באור הבוקר, מילים איטיות באוויר העגום. "היית ער הרבה זמן?"
"לא" הארי עונה, קול צרוד כאילו הוא מדבר עם עננים בגרונו.
"השיער שלי מבולגן" אומר לואי, מושיט את ידו בעצלתיים כדי למשוך את החלקים הסבוכים מפניו. פיהוק פותח את פיו והוא מניף את ראשו על כתפו של הארי. המוח שלו מרגיש כאילו הוא מתפורר אבל לא אכפת לו בכלל, לא כשהארי קרוב, חם ושלו. "עדיין עייף"
"אתה צריך להסתפר" אומר הארי, מחזיק אותו באור הבוקר. לואי אוהב את האופן שבו הבוקר שוקע וזורם כמו מים רגועים, עצלן וחלק לא ממש עושה את הקפיצה למשהו גדול יותר.
"כנראה" לואי ממלמל, למרות שהשהייה כאן נשמעת כמו אופציה בסדר גמור. הוא מתקרב להארי, בקושי מחזיק בנשימה כאשר הזין החצי קשה שלו מצחצח את ירכו של הארי. זה חדש. זה בהחלט מאוד חדש.
"אממ...?" מתחיל הארי לאט, ולואי טומן את פניו עמוק יותר בכתפו של הארי.
"הלוואי וזה לא היה קורה" לואי ממלמל, פתאום הרבה יותר ער ומייחל שהוא לא היה.
"זה נורמלי" הארי מתחיל, ולואי היה צוחק עד כמה קולו של הארי נשמע גבוה ובפאניקה אם לא היו לו בעיות אחרות להתמודד איתן.
"זה הדבר הכי מביך שקרה לי כנראה אי פעם" אומר לואי.
"זה נורמלי, אני רציני" הארי אומר, נשמע כאילו הוא מנסה לא לצחוק ועושה עבודה נוראית. "האם אני צריך לתת לך שיעור על חינוך מיני?"
"אם זה אתה שבא אליי זה הדבר הכי פחות סקסי שחוויתי אי פעם" לואי אומר, ראשו עדיין קבור בכתפו של הארי. "אני לא כמו... אני יודע בערך מה קרה - תפסיק לצחוק"
הארי מנסה בכל כוחו לשמור על הצחקוקים שלו בשליטה ובעיקר נכשל. לואי נקרע בין הרצון לנשק ולהכות אותו. "אנחנו הולכים להעיר את נייל ו- B"
"טוב אולי אם תפסיק לצחוק" לואי אומר לו, מנסה להרחיק חיוך מפניו. "אני לא לגמרי חסר מושג, הייתי ילד אנושי עד גיל שתים עשרה, תודה"
"לא אמרתי שאתה חסר מושג" אומר הארי בקלילות, מנשק את לואי על ראשו.
"אני לא" לואי אומר בכל מולקולה שהוא יכול לגייס, למרות שהוא שוחה במים עמוקים יותר ממה שהוא רגיל. הוא מרגיש צעיר ממנו. עצבני, קופצני ולהוט מדי לרצות. הוא רק רוצה להיות טוב יותר בזה.
"האם אי פעם, גמרת לפני?" שואל הארי בעדינות, הלחיים שלו ורודות כמו שלואי בטוח שלו. נראה שהמבוכה של הארי לא עוזרת לבעיה שלו להיעלם ועוצמת המבט שלו בזה עשויה רק להחמיר אותה.
YOU ARE READING
Purer Then The Water (like we were) // Hebrew
Fiksi Penggemarלואי הוא בן ים והארי הוא נער והאגם הוא מקום טוב להתאהב בו. "לואי רוצה שהילד ישכשך עמוק יותר, עמוק מספיק כדי שלואי יוכל להיכנס מתחת ולכרוך את אצבעותיו סביב קרסוליו לרגע. למשוך אותו מתחת. רק לגעת בעור, לשנייה" ---- הסיפור נכתב על ידי מישהי מ-AO3 ואיש...