36

48 13 0
                                    

"אתה פשוט מקליד דברים בסרגל החיפוש וזה יביא אתרים ותמונות קשורים." הארי אומר לו, המחשב הנייד שלו מזמזם בשמחה על רגליו של לואי.

"כאילו, שאלות?" שואל לואי, מניח את אצבעותיו על המקלדת. ההקלדה מרגישה לו לא טבעית, אצבעותיו מנקרות את המקשים אפילו כשהארי מוציא משפטים מהר יותר ממה שהוא יכול לרשום.

"כן." הארי מניח את ראשו על כתפו של לואי בזמן שהוא מוציא את השאלה הראשונה שלו.

איך יהיה מזג האויר מחר?

"אז הקש אנטר." הארי מספק, מושיט יד סביב לואי כדי ללחוץ על הכפתור. המסך מהבהב ואז מופיע דוח מזג אוויר.

"סיכוי לממטרים." אומר לואי בשמחה. "זה סופר מגניב. איזה עוד דברים זה עושה?"

"אתה יכול לחפש כמו, ענבים, וזה יעלה תמונות ענבים." הארי אומר אחרי רגע, צחוק בקולו. לואי יודע שזה קצת טיפשי, שככל הנראה כולם משתמשים באינטרנט עכשיו, אבל הוא מתחיל להתרגל להיות קצת מחוץ לקופסה שלו.

לואי מקליד 'אננס' בסרגל החיפוש במקום זאת, ואז צופה בהארי מפנה מחדש לתמונות, שם צצות שורות של תמונות אננס. "האינטרנט מוזר לעזאזל" אומר לואי, ומצמצם את עיניו למראה אננס מצויר ומצמרר במיוחד.

"העובדה שאתה לא יודע מה זה אינטרנט, מוזרה לעזאזל." הארי אומר בצחוק ולואי יכול להרגיש רוטט בגופו. "למרות שאני מתכוון, אני מניח שגם האינטרנט הוא מוזר לעזאזל"

"אפשר לחפש את עצמי?" שואל לואי, אצבעו מרחפת מעל מקש L.

"לא בטוח אם זה הרעיון הכי טוב." אומר הארי בזהירות, מצחצח את אצבעותיו על זרועו של לואי כמו אזהרה.

לואי מקליד לאט את שמו, לוחץ על מקש אנטר לפני שהוא יכול לחשוב טוב יותר על זה. הכתבות החדשות שמופיעות גורמות לבטן שלו להתהפך.

ילד מקומי נעדר בטיול משפחתי לאגם

נמשכים החיפושים אחר ילד נעדר, לפי האמונה שטבע

נער דונקסטר נעדר מהטיול באגם

"לו." הארי אומר בשקט. "אל תעשה את זה זה לעצמך"

"איך אני אני סוגר את את זה?" לואי שואל בשקט, נותן להארי להחליק את המחשב הנייד מחיקו וללחוץ על סגירת החלון.

"אני מצטער." הארי אומר בשקט.

"אני זה שחיפש את זה." אומרי לואי ומעביר יד בשיער הקצר החדש של שלו. "לא אשמתך."

"עדיין מצטער על זה."

לואי מסתובב כדי ללחוץ נשיקה על שיערו של הארי "גם אני." הוא רוכן אל כתפו של הארי, נושם אותו ומנסה לנער את הרעד מעצמותיו. "אני שוכח שהכל כל כך מוזר לפעמים. אני מרגיש שהילד הזה היה מישהו אחר".

"אני מרגיש שגנבתי אותך." הארי אומר, אוחז בו חזק יותר. לואי אוהב את הדרך שבה הם משתלבים זה בזה, איך נראה שהוא נמס ישירות למקום בזרועותיו של הארי.

"זה היה מאמץ קבוצתי". לואי מבטיח לו, מכסה את ידיו של הארי בידיו ומסבך את אצבעותיהם. "חוץ מזה, האגם גנב אותי קודם, אתה פשוט גנבת אותי בחזרה."

"אני מניח." אומר הארי ומנשק את הרקה של לואי.

"תודה, דרך אגב." לואי אומר לו בשקט.

"על?" הארי שואל, שמץ של חוצפה בקולו כאילו הוא רק רוצה שלואי יגיד את המילים.

"הגניבה."

הארי זז כדי שיוכל להצמיד את שפתיו ללואי, ידו חופנת את הלסת שלו.

"התענוג כולו שלי."

××

Purer Then The Water (like we were) // Hebrew Where stories live. Discover now