Dana seděla doma a pořád se nevěřícně dívala na výsledek těhotenského testu. Nemohla tomu uvěřit, ale i druhý jasně ukazoval dvě silné čárky. Lubor odešel před půl hodinou do práce a ona měla dneska volno. Nakonec zavolala Anně, která měla jít do práce až na desátou, aby přišla. Neuplynulo snad ani deset minut a slyšela jak klaply vchodové dveře a Anna přiběhla do obýváku. "Proboha co se děje, strašně jsi mě vyděsila." Anna se dívala na tetu, která seděla na pohovce a pak zahlédla co leží před ní. Automaticky si vedle ní sedla a objala ji. "To je úžasný, mám strašnou radost. Lubor už to ví? A proč se takhle tváříš?" "Jsem v šoku, nečekala jsem to, jak jsem vysadila prášky tak se mi ještě nesrovnal cyklus, ale už to teď bylo skoro šest týdnů a tak jsem to zkusila. Lubor už šel do práce a neví to." "Bože ty se vážně někdy chováš víc jako dítě než já." Dana se na Annu podívala a pak se obě začaly smát. "Důležité je, že jste si to přáli a miminko jste oba chtěli." "Máš pravdu jen jsem nečekala, že se nám to podaří tak brzo. No a ještě tím stresuju tebe." "Jsem tu pro tebe a vždycky budu ať se stane v životě cokoliv." Dana se znovu nechala obejmout, ale zároveň přemýšlela o tom jak to Anna myslela.
Nakonec Anna vzala Danu k doktorovi a ten potvrdil jak těhotenství, tak už i srdeční akci miminka. Z ordinace si pak odnášela první fotku z ultrazvuku a ona se radovala z jejího štěstí. Adamovi jen napsala, že se zdrží, protože je u Dany, ale všechno je v pohodě. Venku před střediskem jí Dana zastavila. "Aničko, je s tebou všechno v pořádku, víš mám pocit, že poslední dobou nejsi ve své kůži." "Já vím a vlastně máš pravdu, ale prosím teď se tím netrap. Dej mi ještě pár dní a pak slibuju, že ti to všechno řeknu. Teď je hlavní se postarat o tebe a říct budoucímu tatínkovi tuhle zprávu. Taková radostná novinka ho hrozně moc potěší." Anna si všimla jak Dana váhá a tak se domluvily, že mu to řekne hned a tak nasedly do auta a jely do zoo. "Mimochodem, kdo ti poslal tu krásnou kytici? Lada a Uhlířova o tom mluví pořád a drbou, že máš asi nějakého nového nápadníka." "Ne to fakt nemám a ty dvě by si měli hledět svého. Adam a já jsme v pohodě, vlastně víc než v pohodě." Daně bylo jasné, že z ní stejně víc nedostane. Něco se dělo a ona si začala myslet, že narazili na něco v její minulosti a teď to řeší. Snad se jí opravdu brzo svěří. Teď se s ní rozloučila v infocentru a vydala se k Luborovi do kanceláře.
Lubor měl dneska zatím skvělé ráno, protože Marii se zcela neplánovaně podařilo zajistit novou dotaci z EU a oni tak budou moc rozšířit dětskou zoo. O tomto plánu se mluvilo už dlouho, ale město na ni peníze dát nechtělo. Sidonie Novotná se onehdy zmínila, že by rádi přispěli a díky tomu se jim podařilo dotaci získat. Taky jeho vztah s Danou byl stále lepší a lepší. Miloval jí a byl osudu vděčný, že mu Dana dala šanci a oni jsou spolu. Teď ho zarazilo, že přišla k němu do kanceláře, měla dnes volno a chtěla odpočívat. "Lásko, myslel jsem, že doma odpočíváš, ale rozhodně si na tohle vyrušení nestěžuju." Dana se nechala obejmout a chvilku líbat. Nakonec si jí Lubor posadil na klín a ona věděla, že teď je ta správná doba. "Byla jsem doma jen chvilku, nakonec jsem musela do města a víš já doufám, že budeš mít radost." Lubor ji pozorně sledoval a všiml si jak něco vyndala z kabelky a podala mu to. Naprosto nevěřícně sledoval obrázek z ultrazvuku. "Jsi těhotná? My čekáme miminko?" Dana zvládla jen přikývnot, než jí Lubor zasypal polibky. "Už jsem slyšela i srdíčko, nečekala jsem to, ale jsem tak strašně šťastná." "Miluju Tě strašně moc a Anička už to ví? Musíš ji to říct." Dana byla nadšená, Lubor prostě bral Annu jako součást rodiny. "Byla se mnou, nějak jsem byla sama ztracená." "To je dobře, tohle je naprosto úžasný den." Lubor si jí ještě znovu přitáhl k polibku a vychutnával si její přítomnost a pocit, že z něj bude táta.
Anna došla k sobě a Adamovi do zázemí a zjistila, že ten je asi někde v expozici. Taky jí akorát přišla zpráva, že Lubor je naprosto nadšený. Tak moc jí tohle těšilo, protože jestli si někdo zasloužil mít miminko byla to Dana. Tolik toho ve svém životě obětovala práci a zároveň jí život hodně ublížil. Naštěstí láska si našla cestu a teď už budou s Luborem šťastní a budou se těšit na miminko. V tom nadskočila, protože jí Adam ze zadu objal a přitáhl si ji k polibku. "Miláčku chyběla jsi mi a Dana je v pořádku?" Adam sledoval jak se Anička úplně rozzářila. "Vlastně víc než to, čekají miminko, byla jsem s ní u doktora." Adam byl nadšený a tak dal Anně další pusu. "Úžasná zpráva, vím jak si to přáli i Lubor se mi svěřil, že snad se jim zadaří. Předpokládám, že zatím si to asi máme nechat pro sebe?" "Asi ano, ale pochybuju, že se to tady utají. Živě si totiž teď představuju Lubora jak ji začne hlídat a pečovat o ní." "No myslím si, že nejsi daleko od pravdy." Adam nakonec nechal jít Annu krmit želvy a on si sedl k chovatelským deníkům. On sám vlastně kdysi tvrdil jak děti nechce, ale to tvrdil i o vztahu. Teď si uvědomil, že až přijde ten správný čas rád by měl s Annou děti.
ČTEŠ
Láska a jiná tajemství
Short StoryAnna Novotná je sirotek, který prošel dětským domovem a přesto nezanevřel na svět. Teď přijíždí do Dvora Králové, aby oplatila starostlivost "tetě" Daně, její úžasné vychovatelce z domova. Mají spolu úžasný vztah a ona ji teď bude pomáhat kvůli oper...