Kapitola štvrtá

1.5K 164 10
                                    

Nováčikovia začali jeden po druhom vychádzať na javisko a tvoriť rad. Nechcela som vyzerať hlúpa, tak som sa nastúpila tiež. Benjamín zobral zo zeme akýsi zoznam a ďalší muži vyniesli na javisko vysoký, drevený stôl. Na stole sa leskli zvláštne poháre. Neviem koľko ich bolo, ani čo mi pripomínali. Jediné čo mi pripadalo ako, tak normálne, bola voda v pohároch.
,, Nech predstúpi Stella Katnie." povedal Benjamín a z radu vyšla povedomá postava. Nízka blondínka! Lenže už vyzerala o mnoho sebaistejšie. Postavila sa doprostred polkruhu mís a Benjamín jej podal jeden z pohárov. Vypila ho, no nedala na sebe znať aký je nechutný. Zavrela oči a vtedy z oranžovej misy vyšľahol oheň. Candessina partička hneď začala tlieskať a výskať, no Stella zrejme neskončila. Zalapala po dychu a zo svetlo- modrej misy vyrazil strieborný kryštáľ. Jeho odraz zachytil svetlo a krásne sa ligotal. Stella sa zatackala a spadla na zem.
,, Stella Katnie... oheň a kov!" zahlásil Benjamín a priskočil k Stelle. Zdvihol jej nehybné telo a podal ho jednému z mužov, ktorý doniesol stôl. Ten rýchlo odišiel.
,, Bude v poriadku." narýchlo oznámil. ,, Hmmm... Kde sme to skončili? Aha! Nech predstúpi Marvin Seduck." guľatý chlapec s hnedými očami mal ľad a vodu.
,, Gwendelyn Quill." vysoká brunetka, so zvláštnym menom, mala zem a vzduch.
,, Ela Lyner." nesympatická blondínka mala len elektrinu. Potom prešli ďalšie dve dievčatá a traja chlapci.
V tomto predsa nemôžem pohorieť! povzbudzovala som sa. Ako inak, mýlila som sa.
,, Anthony Krostin." vyhlásil Benjamín. Chudý chlapec vyšiel z radu a postavil sa na to isté miesto ako všetci ostatní. Vypil vodu z pohára a zavrel oči. No nič sa nestalo. Znova ich otvoril a zatvoril, no bolo to márne.
,, Patrí k nim." zamrmlal Benjamín. Potom utíšil dav, vyžadujúci vysvetlenie.
,, Anthony nepatrí k vyvoleným a preto bude prinavrátený do dobrých rúk svojich rodičov. Bol to omyl." Anthonymu zahoreli líca. Na pódium vyšiel zase jeden s tých mužov a chytil ho za plece. Nečujne niečo pošepkal a Anthony zišiel z pódia. Muž sa naklonil k Benjamínovi a ten mu dal ďalšie inštrukcie. Začula som medzi nimi slová 'prášok zabudnutia', 'náhoda' a 'nezvyčajné'. Keď Benjamín dohovoril, muž zišiel z javiska a zmizol v dave. V hlave sa mi vírili nepokojné myšlienky.
Čo ak sa mi stane to isté? Čo ak ma nebude chcieť žiaden živel? Čo ak sa tam strápnim? Čo ak...
,, Ehem." Benjamínov hlboký hlas preťal zlovestné ticho, občas prerušované tichým šepkaním.
,, Ďalšia na rade je Megan Lorenová."

Sorry ľudia, ale kapitola musí byť taká krátka. Pri ďalšej zistíte prečo.
Venované @Teryii96

Tábor živlov (P)Where stories live. Discover now