Kapitola pätnásta

850 69 29
                                    

Samozrejme, meškali sme. Kým sme dobehli na ubytovňu, zobrali si veci a dobehli tam, bolo už neskoro. Na naše veľké šťastie však meškala aj učiteľka, takže sme nemali problémy. Jej kučeravé hnedé vlasy mala rozstrapatené od behu. Jej oblejšie líca boli červené. Nebola stará ale mladou by som ju nenazvala.
,,Ospravedlňujem sa za meškanie!" vyhŕkla. ,,Musela som ešte niečo vybaviť. Posaďte sa. Som Grace Bayling ale môžete ma volať len Grace, ako už veľa z vás vie." Zmĺkla keď buchli dvere.
,,Prepáčte." ozval sa zaliečavý hlas. Cez dvere vošla Candess nasledovaná Chadom, Stellou a ďalším dievčaťom, ktoré som v živote nevidela. Grace prižmúrila malé modré oči.
,,Slečna Jarell? A pán Reeding? Páni vás som tu už dlho nemala." Grace sa na nich podozrievavo pozrela. Potom sa pozrela za ňu.
,,Slečna Katnie, slečna Dale?" Stella a dievča prikývli. ,,Vás sme tu už čakali." kývla dozadu. ,,Posaďte sa." Vrhla ešte viac podozrievavý pohľad na Candess a Chada.
,,Vy tiež." Zobrala do rúk nejakú knihu a začala niečo zapisovať. Candess sa obzrela po triede. Jej oči sa zastavili na mne a plné pery sa jej roztiahli do širokého úsmevu pripomínajúceho úsmev tigra na svoju obeť. Cítila som sa v pasci.
,,Myslela som, že si vravela, že tu nechodí." otočila som sa na Leonu. Jej pohľad bol opäť úplne prázdny. Vzdychla som si. Toto dievča nevie nič iné ako zahĺbiť sa do vlastných myšlienok? Zrak som obrátila dopredu. Candess, Chad, Stella a to dievča sa predierali lavicami smerom ku tej našej. Omyl. K lavici vedľa tej našej. Ponorila som si tvár do dlaní. Toto bude horor.
,,Stella a Chad dozadu, za mňa. Anna si sadne ku mne." ozval sa Candessin povýšenecký šepot. Takže to dievča je Anna. Leona do mňa drgla a vyrušila ma z úvah.
,,Čo tu robí?" sykla. Sledovala som Leonin pohľad k Candessinej partii. Pokrčila som plecami. Nechcela som sa na nich pozerať ale nemohla som odtrhnúť oči od tej dokonalosti ich skupinky.
Candess. Blonďavá barbie s vlasmi po pás a najsýtejšími modrými očami aké kedy kto videl. Bola múdra. Krásna. Vtipná. Obľúbená u všetkých. Dokonalá.
Chad. Kučeravé hnedé vlasy v dokonalom účese a v modrých očiach veselá iskra. Jeho pokožka jemne karamelovej farby a mierne vysoká, ale zato vyšportovaná postava, z neho robili idola dievčat. Pekný úsmev. Inteligentný. Zábavný. Športovec. Dokonalý.
Stella. Jemné blond vlasy odtrihané po plecia a hnedé oči s pekne tvarovaným obočím. Jej nízka postava jej očivodne vôbec neprekážala. Vyzerala ako nejaká modelka. Pekná. Roztomilá. Navonok milý úsmev. Dokonalá.
Anna. Toto dievča vôbec nevyzeralo, že by k ním partilo. Lesklé hnedé vlasy, ostrihané pod uši a veľké čierne oči lemované hustými čiernymi mihalnicami. Čierne tričko s holými pleciami a čierne kraťasy len zvýrazňovali jej mliečnobielu pokožku. Jej zelené oči jej dodávali jemne exotický výzor. Bola úplne iná ako ktokoľvek z Candessinej partie a napriek tomu mala s nimi niečo spoločné. Dokonalá.
Vtedy sa Candess otočila a uškrnula sa na mňa. Odvrátila som zrak. Grace medzitým dokončila zápisy.
,,Chýba tu... istý pán Trish? Videl ho niekto?" Chad sa zasmial a Grace naňho zazrela.
,,Pán Reeding, chceli by ste niečo dodať? Máte teraz priestor na sebarealizáciu." Chad sa sebavedomo usmial.
,,Len som tuto Stelle hovoril aká je vaša hodina zaujímavá." Grace sa naňho milo usmiala.
,,Zaujímavé. Mne sa zdalo,že nikdy nedávate pozor, ale keďže vás očividne teória mágie zaujíma, tak nám o tom budete neskôr vedieť niečo aj povedať." Chad zbledol.
,,Pardón, už sa to ne-nebude opakovať." vykoktal. Grace sa usmiala.
,,Ešte niekto? Nie? Skvelé." oprela sa o stôl a založila si ruky. ,,Takže kto mi naozaj je ochotný povedať niečo o Mágii? Napríklad, čo to vôbec je Mágia?" Leona zdvihla ruku. Grace na ňu kývla.
,,Mágia je všetko okolo nás, no pre väčšinu ľudí je neviditeľná. Patria do nej aj živly, dary alebo tvory." Grace prikývla.
,,Presne tak. Vie mi niekto vymenovať dary?" Leonina ruka sa znovu ocitla vo vzduchu.
,,Jasnovidectvo, telekynéza, amulety, liečiteľstvo, nesmrteľnosť, neviditeľnosť, kamufláž, myslenie." Grace znovu prikývla.
,,A ktoré z nich sú už zabudnuté?"
,,Nesmrteľnosť a myslenie." vychrlila Leona.
,,Čo znamená zabudnuté?" ozval sa tichý hlas. Všetci sa otočili dozadu. Anna.
,,Správna otázka slečna... Dale?" Grace sa na ňu pozorne zadívala. Anna prikývla.
,,Čo znamená zabudnuté?" otočila sa Grace na ostatných. Povzdychla si keď uvidela jedinú ruku vo vzduchu. Leoninu. Kývla na ňu.
,,Znamená to, že kedysi sa vyskytovali úplne bežne, ale postupom času úplne vymizli."
,,Správne." povzdychla si Grace. ,,Ďakujem." Prešla pred svoj stôl a oprela sa oň.
,,Tak teraz, aby nerozprávala len Leona, ideme úplne od začiatku. Kedysi dávno neexistovalo nič, iba najsilnejší a najväčší živel. Volal sa Čas. Bol to živel veľmi vzácny a uctievaný. Ak sa vyskytol u človeka, ten človek dokázal okamžite nadobudnúť obrovskú silu. Dokázal sa vrátiť v čase alebo zastaviť ho. Mal však aj svoje nevýhody. Obete boli príliš vysoké. Potreboval častokrát toľko energie, že vyvoleného úplne vysal. Vyvolení museli tráviť veľa času v tranze a veľa jesť a spať. Hovorí vám niečo meno Buddha?" Všetci prikývli. ,,On ovládal Čas." Grace nechala svoje slová doznieť. ,,Tiež si myslím, že ste už počuli meno... Tutanchamón?" Odmlčala sa. ,,Bol prislabý pre Čas. Preto aj zomrel mladý. Precenil sa. Pokúsil sa napraviť svoje chyby a cestovanie v čase ho príliš vysililo." Grace sa usmiala. ,,Toto však potrebovať nebudete. Stačí mi vedieť, že Čas bol najväčší živel a že sa už nevyskytuje. Teraz pokračujeme ďalej. Ktoré sú, takzvané, vyššie živly? Niekto okrem Leony?" S nádejou sa obzrela a sklamane si povzdychla.
,,Leona?"
,,Láska, Svetlo, Život... a Búrka."


Naozaj ma moc mrzí, že pridávam tak nepravidelne... (inak táto časť má 900 slov (aby vám to kúsok vynahradilo)) a mojím novoročným predsavzatím je vydávať pravidelne. Každý mesiac vydám jednu časť a to bez výnimky. Možno to pre Vás nie je veľa, ale ja toho času veľa nemám... napriek tomu by som mala byť schopná napísať aspoň niečo, takže sa môžete tešiť 😏 som zvedavá ako dlho mi to vydrží 😂
Luv u people ♡♡♡
Vďaka, že toto stále čítate aj napriek mojej neaktivite ♡♡♡
(a viem, že som toho teraz na Vás vychrlila veľa, ale za moju snahu aspoň stlačte tú hviezdičku tam dole a nechajte mi aspoň krátky komment ♡)

Tábor živlov (P)Where stories live. Discover now