,, Kto si?" zakričala som do lesa.
,, Keby si viac čítala, vedela by si, kto som." zaškriekal opäť hlas. Urazene som sa otočila.
,, Choď preč! Nemám náladu na nejaké vtipy!"
,, Živly odháňať! Pche! Kto o tom kedy počul! Ja teda určite nie!"
,, Živly?" nechápavo som sa obzrela.
,, Som Elektrina ty nevzdelaný hňup!"
,, A... kde si?" zakričala som.
Elektrina sa zasmiala. V tvojej hlave, takže by si mohla prestať kričať skôr, ako ťa niekto začuje!" Hneď som zmĺkla.
Ale nemusíš hneď mlčať ako pena! Elektrina bola fakt zvláštna. Stačí posielať myšlienky.
Ale nemusíš. Môžeš, ale nemusíš. ozval sa tichý hlások.
Povzdychla som si. Môj život je fakt komplikovaný. Budem hádať... Voda?
Uhm. Voda zrejme nebola veľmi zhovorčivá.
A dá sa pred vami zablokovať myseľ? Ste dosť otravné. Neberte si to osobne.
Ty odporné hovädo! Ty sprostá hus! Ty... Potom sa ozval tupý zvuk a Elektrina stíchla.
Musíš sa maximálne sústrediť, ako veľmi sa nás chceš zbaviť. Vystrieš ruku a predstavíš si na nej dva prívesky. Kvapka a blesk. My sa premeníme na tie prívesky a vždy keď nás budeš potrebovať, musíš zničiť prívesky a my budeme opäť v tvojej hlave. Sila prívesku je liečivá, no dá sa použiť iba raz a prídeš o svoj živel.
Uľahčene som si vydýchla. Už som si začínala myslieť, že s Elektrinou v hlave zostanem do smrti. Skončila by som ako blázon. Po pár týždňoch určite. Z celej sily som si predstavovala na ruke dva prívesky a vtedy sa tam naozaj zjavili. Kvapka sa žiarivo trblietala všetkými odtieňmi modrej a blesk vyzeral akoby ho práve vystrihli z oblohy. Bol fialový a keď som rukou prešla po jeho povrchu, slabo ma kopla Elektrina. Cítila som ju tam rovnako ako v kvapke Vodu. Na príveskoch boli aj šnúrky, čiže som si ich hneď zavesila na krk. Vrátila som sa k spievaniu.
,, When I'm dancing in the rain, nothing feels so strange.
My heart keeps beating,
now thats how I'm feeling." Elektrina mala pravdu. Melódia mi zrazu neopripadala tak výstižná. Trochu som pridala do tempa a zrazu to znelo omnoho lepšie. Párkrát som zaspievala tých pár slov a doladila som všetky detaily. Zapísala som si melódiu (notami) úhľadným písmom až som dopísala poslednú notu.
YOU ARE READING
Tábor živlov (P)
AdventureTábor živlov. Tie dve slová obrátili život sedemnásťročnej Megan Lorenovej úplne naruby. A nielen slová. Samotný Tábor v sebe ukrýva veľa. Niekedy... až príliš. Best rating: 1# in Adventure