Kapitola trinásta

714 69 21
                                    

Celou cestou z ošetrovne Leona hromžila a nadávala.
,, Tá vec je číre diabolstvo!" opakovala už asi po štyridsiaty krát. Vzdychla som si, už asi po tridsiaty deviaty.
,, Mrzí ma to." Leona si odfŕkla.
,, To prekliate stvorenie musí zmiznúť z našej ubytovne."
,, Ale Leona Swiliam Croyss za nič nemôže." upokojovala som ju. Zazrela na mňa.
,, Tá vec je číre diabolstvo!" Štyridsať jeden. Vzdychla som si.
,, Leona to je TEN škrečok, nie TO škrečo..." Leona na mňa zazrela tak škaredo, že som sa až zasekla.
,, Myslím to vážne Megan! Poviem ti to takto: buď tá vec alebo ja!"
...
Stojac však pred svojími vlastnými dverami s kopou zhužvaného oblečenia v náručí, Leona hneď menila názor.
,, Meggie no taaaak! Nemôžeš ma vyhodiť!" Uškrnula som sa.
,, No tak!" Pomaly som privrela dvere a počula som Leonu zúfalo vzdychnúť. Po asi piatich minútach rozzúrene zaklopala.
,, TAK FAJN! NECHAJ SI TO ODPORNÉ ZVIERA! LEN MA, DOČERTA, PUSTI DNU!" Pootvorila som dvere.
,, Pokúsiš sa ho niekedy zabiť?"
,, VYHRALA SI! NEZABIJEM TO! PUSTI MA DNU!" Spokojne som otvorila dvere.
,, To však neznamená, že nezabijem teba." počula som ju zamrmlať, keď sa trepala dnu.
,, Nechcela si si ísť zaplávať?" ozvala som sa. Tvár sa jej vyjasnila.
,, Áno poďme!" Potom zazrela na Swiliama Croyssa. ,, Bez tej veci."
Prikývla som. Uškrnula sa.
,, Tak si zober veci Meg. Kto je posledný pri bazéne je zhnité vajce!"
...
Trvalo mi trochu dlhšie kým som bazén našla, pretože bol ukrytý za jedálňou. Leona tam už podupkávajúc stála a nervózne sa rozhliadala. Keď ma zbadala, viditeľne si vydýchla.
,, Prepáč. Neuvedomila som si, že nevieš kde je bazén." ospravedlňovala sa.
,, Leona ty si fakt strašne náladová." zasmiala som sa. Leona sklonila hlavu.
,, To mi povedalo už veľa ľudí. Ben tvrdí, že moji rodičia boli presne takí. Raz by človeka rozdriapali, raz vybozkávali."
,, Kde... kde sú teraz?" opýtala som sa.
,, Mŕtvi." hlesla Leona, nasadila si potápačské okuliare a skočila do bazéna. Tiež som si nasadila potápačské okuliare a skočila za ňou. Nemala som tu Vodu (prívesok), nemohla som dýchať pod vodou. Leona sa mi rozhodla pomstiť za to, že som ju vymkla a vkuse mi zahmlievala okuliare. Vždy som sa musela po troch sekundách vynoriť, lebo som zas nič nevidela. Keď to spravila už asi po päťdesiaty krát, rozzúrene som na ňu zazrela. Zdvihla ruky na obranu.
,, Fajn, fajn! Už som sa ti pomstila!"
...
V bazéne sme boli ešte asi hodinu. Špliechali sme, skákali sme bomby a smiali sa jedna na druhej. Boli sme tam dovtedy dokým naše prsty neboli tak rozmočené, že by kľudne mohli patriť žabám. Potom sme vyliezli a zabalili sme sa do uterákov. Ešte som si išla vyžmýkať vlasy a Leona sa na mňa tak čudne pozerala. Po chvíli som to nevydržala.
,, Čo je?"
,, Pripomeň mi, aké živly ovládaš?"
,, Elektrina a Voda. Leona netuším čo-"
,, A čo máš vo vlasoch?"
,, Vodu. Leona prečo- oh. Voda." Leona sa uškrnula.
,, Takže?"
,, Takže si sama vysuším vlasy, silou Vody!" oznámila som jej, šťastná, že som na to prišla. Leona zagúľala očami.
,, Viac pohybu, menej nadšenia."
...
,, Takže ako?" opýtala som sa, držiac v ruke amulet Vody. Leona len pokrčila plecami.
,, Nevieš?" Bola som zmätená. Čo Leona nemá živly, že to nevie?
,, Nemám amulety." oznámila mi bezradne. ,, Ale myslela som, že s živlami dokážeš komunikovať."
,, Veď dokážem. Ale až keď zničím amulety."
,, Zničíš?!" Leona bola šokovaná.
,, Zničím a živel vojde do mňa. A ja si ho hocikedy dokážem zmeniť späť na amulet."
,, Tak to sprav." vzdychla si. Amulet som si položila pod tenisku a rozdrvila som ho. Malinké kúsky sa vyparili a v hlave som začula Vodu.
Áno?
Uhm počuj dokázala by si mne a Leone vysušiť vlasy?
Ako si praješ.
Cítila som ako mi z pozliepaných mokrých pramienkov tečie voda a hromadí sa na dlážke. Prekvapene som sa pozrela na Leonu. Vyzerala rovnako ohromene ako ja. Keď boli naše vlasy uplne suché, voda spravila malý vír a vyparila sa.
Uh ďakujem. Predstavila som si prívesok s kvapkou a on sa mi objavil na ruke. Dala som si ho na krk a keď som sa pozrela na Leonu, zízala niekde za mňa.
,,Čo?" opýtala som sa. Leona zažmurkala.
,,Videla si to?" Zamračila som sa.
,,Čo?"
,,Meg, tam sa niečo objavilo. Na tvojej ruke sa objavil ten prívesok a za tebou sa na sekundu objavil čierny pás hmly." Okamžite som sa otočila, ale nevidela som nič nezvyčajné, len posteľ a stenu.
,,Ideme za Benom." rozhodla Leona.

Páni moji, ľudkovia... na tomto príbehu je neuveriteľných 13,5K a 1,25☆!!! Ste N.E.U.V.E.R.I.T.E.Ľ.N.Í. Ďakujem Vám všetkým za všetko ♡♡ tá Vaša podpora je naozaj fantastická 😊 prepáčte za to, že táto časť nebola skôr, ale mala som toho STRAŠNE veľa (monitor, prijímačky a ešte k tomu aj súťaže 😞) ale budem sa nabudúce viac snažiť 💖

Tábor živlov (P)Where stories live. Discover now