23. Bölüm 🍀

18 5 0
                                    

Instagram | calantheross

♫ | Göksel - Uzaktan

"Abla! Mercedes!" Ben hazırlanırken Anıl'ın bana seslenmesiyle kafa karışıklığıyla evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Abla! Mercedes!" Ben hazırlanırken Anıl'ın bana seslenmesiyle kafa karışıklığıyla evden çıktım. Mercedes denilince aklıma tek bir kişi gelmişti ve maalesef bu saatte Ozan'ı burada beklemiyordum.

Dışarda gördüğüm siyah Mercedes zaten Ozan'a ait değildi. Mehir ve Umut kocaman Mercedes'in içinden indiklerinde şaşkınlıkla bakakaldım. Bu arabayı nereden bulmuşlardı?

"Umut bugünlük motivasyon olsun diye kiraladı. Çok güzel değil mi?" dedi Mehir arabaya hayran hayran bakarak. Anıl kadar Mehir de arabaları seviyordu ve bazen sıradan bir ilgiyi de geçiyordu bu.

"Siz delirmişsiniz," dedim şaşkınlığı üstümden attığımda. "Gerçekten şenliğe bununla mı gideceğiz?"

"Yok canım sen bisikletle gideceksin, biz Anıl'ı almaya geldik." Umut kollarını kocaman açıp Anıl'ı kucakladığında gözlerimi devirdim.

"Ya çok mutluyum şu an!" Anıl sevinçle çığlık attı.

"Hazırsan yola çıkalım balım," dedi Umut bana bakarak.

"Tamam bekleyin. Çanta hazırlamıştım, onu alayım." Beş dakika içinde evden hazırladığım eşyaları alıp çıktım.

Şenlik Akyaka plajında olacağı için yolumuz uzundu. Direksiyon başında ise Mehir vardı elbette. Böyle bir arabayı kullanma keyfini kimseye bırakmazdı zaten. Anıl ve ben arka koltuktaydık. O arabayla ilgilenirken ben ise dışarıyı izlemeye başladım.

Dün aldığım notları okumuştum. Hepsi hâlâ çok güzeldi. Fakat cuma sabahı bırakılan notta bir alıntı yoktu. Sadece ona çok daha önce haberini verdiğim şenlikte olacağını ve beni çizgili sarı tişörtümle görmek istediğini yazmıştı. Ben de çizgili sarı tişörtümü nasıl hatırladığını fazla düşünmeden kot şortumun içine sokturarak giymiştim istediği gibi. Altımda siyah Converse vardı. İçime denize girme ihtimalimizi düşünerek bikini giymiştim ancak üstümü sahne için değiştirmeyecektim. Mehir değiştirecekti büyük bir ihtimalle.

Saçımı iki tane balıksırtı örgü yaptığım için şapka yerine gözlük takmayı tercih etmiştim. Anıl'da ise sadece şapka vardı. Ayrıca ona da kendime de bolca güneş kremi sürmüştüm. Notlaştığım çocuğun isteği dışında şenlik için bu şekilde hazırlanmıştım sonuç olarak. Muhtemelen konser öncesi Mehir bana da biraz makyaj yapma konusunda ısrar edecekti. Onun dışında oldukça rahattım şu an.

Yatağan'ı geçtikten sonra Umut önde müziği değiştirirken ben de Anıl'ın keyfini kontrol etmek amaçlı sorular sorup duruyordum.

"Oha!" diye bağırdı Mehir. Ne olduğunu anlayamadan birden araba hızını kesmeye çalışırken etrafında dönerek birkaç metre ilerledi. Ben bir kolumla Anıl'ı koltuğuna sabitlemiştim içgüdüsel bir hareketle. Emniyet kemerlerimizi arka koltukta olduğumuz için takmamıştık. Onu sabit tutabiliyordum ama araba ilerlediğimiz yönü arkasına alıp ani frenle durduğunda öne savrulmama engel olamadım.

Bahar RüzgârıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin