Prolog

108 7 3
                                    

Witam Was w pierwszej części trylogii past!! Mam nadzieje, że książka Wam się spodoba.

Zapraszam Was do przeczytania krótkiego prologu i życzę miłego czytania

ig;xandra_autorka, tt:xandra_books,  ig książkowe: book.xandra

Myśleliście kiedyś, że wasze życie jest zajebiste i w tym samym czasie zniszczone do szpiku kości. Zadawaliście sobie różne pytania. Czym sobie na to zasłużyliście?, dlaczego musieliście to zrobić? Czemu nie mogliście mieć normalnego dzieciństwa? Ja też sobie zadawałem takie pytania i nie uzyskałem na nie odpowiedzi , więc nauczyłem się z tym żyć. Z tym jaki byłem. Starałem się ulepszać swoje życie i wkońcu wypracowałem swój wizerunek z którego byłem dumny, ale nie zapomniałem o swojej mrocznej przeszłości. Ludzie opisywali mnie krótkimi lecz trafnymi pojęciami . Nielegalne wyścigi, bujki,imprezy,masa używek i zero hamulców. Ale nikt nie wiedział kim tak naprawde byłem, a byłem zabójcą. Nikomu nie pokazywałem ciemnej strony Rayan'a Watson'a 21-letniego chłopaka, który był zepsuty i dla własnego dobra zabił osobę, którą kochał i która była dla niego całym życiem. Więc przeprowadziłem się do Lancaster, żeby zmienić swoje życie i chodź w małym stopniu oderwać się od przeszłości i czynów jakich się dopuściłem.


Dedykacja :

 Dla tych, którzy ukrywają część siebie.

Nie pozwólcie żeby przeszłość was zniszczyła.


𝑯𝒊𝒅𝒆 𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒔𝒕 [𝟏𝟖+]   [𝐙𝐀𝐖𝐈𝐄𝐒𝐙𝐎𝐍𝐄] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz