Rozdział 11 cz.2 - Luck

9 3 0
                                    

Witam w kontynuacji  jedenastego rozdziału!! Poznacie tu perspektywe Lucka Andersona oraz rzeczy co się dzieją w Lancaster. W przyszłości może się to zmienić i w książce nie będzie tego rozdziału.

Na wstępie chciałabym powiedzieć, że rozdziały mogą zawierać literówki, błędy itp.

ig:xandra_autorka, tt:xandra_books, ig książkowe: book.xandra

Miłego czytania !!

Wszedłem w głąb teatru i usiadłem na pierwszej lepszej kanapie z tyłu. Miałem idealny widok na scenę. Przedstawienie, a raczej taniec na żywo miał się za chwilę odbyć. Byłem ciekawy o co tutaj chodzi. I czy zobaczę tutaj Emorry. A jeśli tak to czy powinienem powiedzieć o tym Ryanowi?

Światła na sali zgasły. Reflektory zostały skierowane na sceną, maszyny robiący dym i czerwone ledy dodawały tajemniczości temu pomieszczeniu. Z głośników poleciała piosenka Rihanny "Needed Me" i w tedy na scenę wchodziły dziewczyny. Miały na sobie prześwitującą i mało zakrywającą koronkową bieliznę. Na ich twarzach znajdowały się czarne koronkowe maski na oczy.

Kiedyś podobną znalazłem u Rachel w pokój, ale powiedziała, że to z przebrania halloweenowego. Było to sensowne wyjaśnienie więc odpuściłem temat. Teraz wszytko stawało się jasne. To, że opuszczała większości spotkań, imprez i wycieczek szkolnych....

Gdy gęsty dym delikatnie opadał zacząłem dostrzegać rury umieszczone na scenie.... Skąpo ubrane dziewczyny zaczęły podążać w ich stronę. Były trzy główne tancerki. Jedna z nich zajęła miejsce po lewej stronie sceny i prawą ręką położyła na metalowej rurze. Druga dziewczyna zajęła miejsca po prawej stronie i tak samo jak poprzednia dziewczyna umieściła dłoń na rurze. Ostatnia tancerka podeszła do rury, która była umieszczona na samym początku. Gdy słowa piosenki zaczęły wybrzmiewać ze wszystkich głośników w pomieszczeniu trzy tancerki zaczęły poruszać się w rytm muzyki. Wykonywały seksowne i uwodzicielskie ruchy wykorzystując do tego swoje pół nagie ciała oraz umieszczone obok nich metalowe rury.

Każda z trzech dziewczyn miała swój "sektor teatru" na, którym się skupiała. Mężczyźni siedzący w pierwszych rzędach obserwowali skąpo ubrane dziewczyny, które ocierały się o rury. Widzieli każdy skrawek ich ciał, które pokrywała koronkowa czarna bielizna. Dostrzegali każdy najmniejszy ruch dziewczyn. Wszyscy mężczyźni znajdujący się na sali wpatrywali się w tańczące dziewczyny jak w obrazek.

Dalsza część tańca była już na rurach. Dziewczyny kręciły się wokół rur robiąc zjawiskowe przedstawienie. Wykonywały na nich jakieś pojebane i w chuj trudne ruchy. W połowie piosenki na scenę weszły kolejne dziewczyny tym razem były ubrane w białą koronkową bieliznę. Zaczęły tańczyć na podeście w rytm piosenki Ryhanny. Wodziły rękami po swoim pół nagim ciele wykonując prowokacyjne i seksowne ruchy. Następnie trzy dziewczyny ubrane w biała bielizną dołączyły do dziewczyn na rurach. Kolejne dziewczyny w białych bieliznach zeszły z podestu i szły tańcząc w stronę mężczyzn z pierwszych rzędów. Ocierały się o nich i uwodzicielsko tańczyły przed nimi. Niektóre z nich także podśpiewywały tekst piosenki. Mała grupka dziewczyn została na scenie i tańczyła patrząc na pozostałych gości w teatrze.

Mężczyźni siedzący w pierwszych rzędach wpychali banknoty pieniędzy pomiędzy bieliznę dziewczyn. Dotykali je, a im najwyraźniej to się podobało, albo tak dobrze udawały....

Z ostatniego rzędu zauważyłem Max'a w pierwszym rzędzie, który patrzył z zachwytem i pożądaniem na dotykającą go dziewczynę. Sam nie pozostawał dłużny dziewczynie i też zaczął ją dotykać. Prowadził swoją od jej nóg aż do tyłka. Dziewczyna odwróciła się do niego przodem, a ja zamarłem.... To była Emorry. Dziewczyna mojego kumpla zabawiała się z jakimś obcym facetem..

Zrozumiem wszytko ale nie zdradę. Wyciągnęła telefon z kieszeni spodni i zacząłem dyskretnie nagrywać dziewczynę z Max'em. Piosenka się skoczyła, a dziewczyny zakończyły swój układ. W teatrze nastała chwilowa cisza, którą wypełniły oklaski i krzyki mężczyzn. Po kilku minutach zakończyłem nagranie. Dziewczyny zamieniały się miejscami, a sztuczny dym unoszący się nad sceną umożliwił zrobienie tego płynnie. Po krótkich przerwie z głośników wybrzmiała piosenka "Hurts so good", która była następna w dzisiejszym repertuarze pokazu. Gdy dziewczyny tańczyły kolejny układ wstałem z kanapy i jak najszybciej opuściłem teatr.

Gdy otworzyłem ogromne drzwi teatru uderzyło we mnie zimne powietrze. Od razu kierowałem się w stronę zaparkowanego kawałek dalej auta i w między czasie wszedłem w wiadomości z Ryanem. Odczytał wiadomości, ale nadal się o niego martwiłem. Nie chciałem przysparzać mu problemów, ale powinien to wiedzieć...

Siedząc w aucie zastanawiałem się czy powinienem wysłać mu filmik, czy może powinienem porozmawiać z Emorry o całej sytuacji... Ostatecznie wysłałem przyjacielowi nagrany przed chwilą filmik. Odpaliłem auto i włączyłem pierwszą lepszą playlistę i ruszyłem z piskiem opon w stronę domu Chrisa. Musiałem się trochę odstresować, a impreza mi w tym pomoże. Dzisiejszej nocy musiałem jeszcze porozmawiać z Gabii. Już teraz wiedziałem, że będzie to ciężka noc.












𝑯𝒊𝒅𝒆 𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒔𝒕 [𝟏𝟖+]   [𝐙𝐀𝐖𝐈𝐄𝐒𝐙𝐎𝐍𝐄] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz