Rozdział 1

66 5 2
                                    

Witam w pierwszym rozdziale!! Na wstępie chciałabym powiedzieć, że rozdziały mogą zawierać literówki, błędy itp.

ig:xandra_autorka, tt:xandra_books, ig książkowe: book.xandra

Miłego czytania !!

Leżałem na łóżku w swoim pokoju , zastanawiając się co się stało wczoraj na imprezie u Chrisa . Urwał mi się film w połowie imprezy . Pamiętam jedynie , że wypiłem z Luckiem kilka shotów w kuchni , potem przyszła Gabi z jakąś laską . Nie znałem jej wiec nie mogła być z naszej szkoły , bo ja znam wszystkich , a tak pięknych brązowych oczu , długich włosów tego samego koloru i tak pięknej figury nigdy nie widziałem w tej budzie zwanej szkołą . Starałem sobie przypomnieć cokolwiek , wracałem myślami do tej chwili gdzie ja i przyjaciółka Gabi zostaliśmy sami i rozmawialiśmy , ale nie pamiętam o czym . Od tego momentu nie pamiętam zupełnie nic , jak by mi ktoś wywiercił dziure w mózgu albo jak bym miał kurwa amnezje . Nawet nie pamiętam imienia tej dziewczyny , wsumie to by nikogo nie zdziwiło bo ja nigdy nie zapamiętuje imion randomowych lasek , które się do mnie kleją . Po prostu są na raz , a potem nigdy więcej się z nimi nie spotykam więc po co mam zapszątać sobie głowę imionami nic nie znaczących dla mnie lasek . Moje próby przypomnienia sobie czegoś z ostatniego wieczoru są marne , więc wziełem telefon do reki i odpaliłem instagrama może tam się czegoś dowiem . Nie myliłem się po tym jak wszedłem na instagram zobaczyłem , że oznaczono mnie pond 300 razy pod postami. Kurwa ja tyle osób nawet nie znam . Olałem te oznaczenia i otwożyłem relacje Luka na której byliśmy my pijący któregoś z kolei shota . Następna relacja była Gabi , tu już było grubo . Wstawiła jak całuje się z Michealem Brownem gwiazdą szkolnej drużyny footboolu . Wkurwiał mnie ten człowiek , normalnie bym go zabił . Za każdym razem mnie prowokował a ja się temu dawałem , ale miałem wytłumaczenie . Micheal był tak zdesperowany , że musi siedzieć na ławce podczas meczy , że zapłacił komuś z przeciwne dróżyny żeby mnie sfaulował . Przez niego miałem rekę w gipsie i trener wykluczył mnie z całego sezonu i dał opaske kapitana jemu . Teraz uważa się za lepszego , ale do czasu ja nigdy nie zapominam zemsta bedzie słodka .
Oczywiście nie mogłem się opszeć i zarragowałem na to zdjęcie żygającą emotką i napisałem , że mogła lepiej wybrać miała mnie centralnie pod nosem przez cały wieczór , a wybrała jakiegoś chuja . Następne story to ona z jakimiś dziewczynami , następne to urywki filmików z imprezy , potem ona z chłopakami z dróżyny i jeszcze pare filmów , a na ostatnim ona trzymająca piwo i paląca pamierosa obok stał Luck , ja i jej przyjaciółka . Polubiłem jej tą relacje i dokładniej się przyjżałem zdjęciu oznaczyła wszytkich brunetke też , kliknąłem w jej nazwe i wszedłem na jej profil . Nie mam pojęcia ile minęło , oglądałem jej zdjęcia długo aż za długo . Miała 4 zdjęca . Na każdym z nich wygląda kurewsko pięknie . Mugłbym się patrzeć na te zdjęcia godzinami , dniami, latami i by mi się nie znudziły. Gdy oglądałem jej zdjęcia przypomniała mi się Cassandra. Moja pierwsza miłość , mój pierwszy poważny związek , cudowne chwile spędzone z nią i pierwsze morderstwo . Popatrzyłbym sobie na zdjęcia i po chwili zorientowałem się , że spóźniłem się na trening z Chrisem . On kiedyś zabije mnie za te spóźnianie . Przynajmniej już wiedziałem jak dziewczyna , z która przesiedziałem połowe imprezy ma na imię. Emorry zawładneła moją głową , ciałem i każdym organem jaki mam w sobie . Przez cały dzień o niej myślałem . To imię bedzie mi się śnić po nocach i nigdy go nie zapomnę .

𝑯𝒊𝒅𝒆 𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒔𝒕 [𝟏𝟖+]   [𝐙𝐀𝐖𝐈𝐄𝐒𝐙𝐎𝐍𝐄] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz