Külső szemszög
-Sziasztok!
-Üdvözletem!- köszöntötte a manageriket a páros.
-Ülljetek le kérlek!- nézett Wooyoung a velük szemben lévőleg elhelyezett székekre.
-Oké- húzták ki maguknak a székeket.
-Akkor, milyen ötletetek van?- kérdezte Felix, amikor már mindakettő fiú kényelmesen elhelyezkedett az ülőhelyükön.
-Esetleg egy love story lehetne- mondta Han az ötletüket, inkább ötletét.
-Hmm, én is pont azt akartam nektek javasolni!- mosolygott Felix.
-Akkor kellenek színészek! Mi lesz a story? És a többi, és a többi- ragadta már volna meg Wooyoung a papírjait, ha Felix nem mondd valamit.
-Mi lenne, ha...- gondolkozott egy pillanatra Felix, hogy mondja e vagy ne. -lehet, hogy a koreai rajongóknak nem tetszene, de a külfödieknek szinte biztos- nézett fel a tenyereiből.
-Igen, mi lenne az?- kérdezte Wooyoung.
-Manapság a bl eléggé nagy divat, és mi lenne... ha a főszerepben Han és Lee Know lenne?- hadarta Felix.
-MI?- nőtt óriásira a kettő fiú szeme.
-Ez egy... nagyon jó ötlet!- tapsolt Wooyoung.
-M-mi? N-nem!
-N-ne!- dadogott elpirulva Han és Lee Know.
-Tudjátok mit? Előbb még kéne egy szöveg és részletesebb téma. Annyi biztos, hogy a szerelemről fog szólni, a többire még van időtök!- mutatott egy bíztato mosolyt Wooyoung.
-Akkor most magatokra hagyunk, hogy a szöveget és a többi dolgot jobban átgondoljátok. Most nem fogunk titeket rövid pórázra! Csak akkor szóljatok ha elakadnátok, de kétlem, hogy ez történne!- szedte össze a dolgait Felix, majd Wooyoung is elhagyta a szobát.
-Akkor...- gondolkozott el Han.
-Neked van ötleted?- kérdezte tőle Lee Know.
-Hmm, esetleg volt már párkapcsolatod, voltál már szerelmes valakibe?- Han nézett fel a mellette ülő fiúra.
-Hát, volt gyerek szerelmem ha az számít, de amúgy vicces történet. Elmeséljem?- kuncogott az emléken Lee Know.
-Szívesen meghallgatnám!- mosolygott Han, amikor látta, hogy Lee Knownak milyen kedves lehet ez az emlék.
-Szóval, volt valaki az iskolámban. Én 7.es voltam az illető meg szerintem 4-5.es. Szóval ez a valaki szerelmes volt valakibe, nagyon egyértelmű volt, hogy szerelmes belé, igazából mindenki tudta csak akibe szerelmes volt az nem. Na én meg annyira féltékeny voltam, meg féltem attól, hogy összejönnek, hogy helyette én jöttem össze a szerelmem szerelmével! Sajnos utána már nem láttam, mivel az iskola utolsó napja volt. Gondolom iskolát váltott- mutatott egy szomorú mosolyt.
-Tényleg?- nevetett Han, ami Lee Know füleinek zene volt, ő sem tudta, hogy miért.
-És még mindig szerelmes vagy belé?- mosolygott rá.
-Nem. Már nem tudom mi van vele, de nem is nagyon lehetnék belé szerelmes- nézett szomorúsággal teli szemekkel a másik mogyoró íriszeibe.
-Hogy-hogy?- fordította oldalra a fejét, kíváncsiságában Han, amit Lee Know végtelenül aranyosnak talált.
-Mivel az illető egy fiú volt- nézett el Lee Know a másik tekintetéből, mielőtt teljesen rabjává esett volna.
-Ezzel mi a baj?- nevetett egy aprót Han.
A szavaira Lee Know oda kapta a fejét.
-Ezt, hogy érted?- csodálta Lee Know, Han derű jelenlétét.
-Én ezt soha sem érettem. Az adott ember neme miért köti ahhoz, hogy szeretheted? Ha valakit szeretsz akkor nem az fog számítani, hogy mi van a lába között..?- gondolkozott el Han, hogy most hülyeséget mondott e.
-Igazad van, de ezt nem így gondolják, főleg nem Koreába- nézett le Lee Know.
-Miért nem lehet szeretni aki akarsz?- sóhajtott Han, és a forgószékben amiben ült pörgött néhányat.
-Most inkább agyalnunk kéne! Ha belegondolsz, akkoriban összejöttél volna a személlyel?- kérdezte Han.
-Hmm, szerintem igen- bólintott egy aprót Lee Know.
-És nagyon szeretnéd, hogy az emberek azt szeressenek akit akarnak?
-Igen...- nézett kérdően Lee Know, hogy mit akarhat Han ezzel.
-Bingo! Want so bad!- tapsolt Han.
-Akkor most kiről fog szólni? Egy fiú és egy lány?- nézett Lee Know.
-Nem. Kettő fiúról, nem muszály, hogy mi legyünk a középpontban. Majd kettő fiú!- mosolygott Han.
-Ez egy nagyon jó ötlet!- viszonozta Lee Know, nem tudva, hogy végül a szöveg nem csak egy high-school love storyról fog szólni.
(Lalalala rock ver is something different BUT STILL WHY BELLA POARCH WE STILL NEED SABRINA CARPENTER)
YOU ARE READING
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?