Seoyoon pov
– De amúgy is..., – kezdett bele oppa, – hogy tudnád bántani Hanniet? Testőrei vannak. Staffja van. Barátai vannak. Én is ott vagyok neki – amikor Lee Know kérdezte ezt ránéztem, majd ördögien mosolyogtam.
– Hogy, hogy tervezem MUHAHAH—
– Hányszor mondjam el, NE. CSINÁLD. EZT! Én érzem magam kényelmetlenül!
– Oppa-yah! Ne forgassad úgy azt a gyönyörű pár szemedet! Csak elmondom inkább akkor... szerinted melyik idolt védték meg cyber bullying elől? Semelyiket. Haha! Az összes ilyen hírességet kirúgták! – vigyorogtam amikor láttam a változást a szemében.
– És... mit fogsz hazudni róla? – a kérdését pár másodperc csene követte, amíg újra beszédre nem nyitottam a számat.
– Megakarod tudni?
Lee Know pov
Féltem Hanniet. Soha nem lett jó vége az online bullyingolsáknak.
Egy nagyot sóhajtottam.– Nem, nem akarom – erre az a kurva csak vigyorgott. Milyen jó is lenne csak verni a pofáját amíg el nem kenődik az az idegesítő mosoly.
– Jó válasz!
Kiviharoztam a WCből, vissza Hanhoz.
Amikor sétáltam vissza az asztalunkhoz, csak Hannie ült ott.
– Hol van mindenki? – néztem a fiúra, aki mellé leültem.
– Mindenki elment. Vagy 30 percig bent voltál! Már majdnem én mentem be érted!
– De mi, hogy megyünk vissza?
– 10 perc séta az erdőben lévő ösvényen, a városban lévő járdán 25 perc – nézett fel a telefonjáról ami után megnézte a lehetőségeinket. – Tömeggel 15 perc – adta hozzá.
Külső szemszög
– Akkor az erdőben lévő ösvény legyen. Az a legkevesebb idő, plusz jót tenne nekem egy kis friss levegő – amikor ezt mondta a sötét barna hajú a másik furán nézett rá.
– A hasmenésnek jót tesz a friss levegő? – vonta fel egy szemöldökét Han.
– HONNAN VESZED EZT?! – vett fel egy halvány rózsaszín árnyalatot az idősebb arca.
– Például azért, mert mondjuk fél óráig voltál bent?
– Jogos... – csendesült el Lee Know.
– Inkább induljunk! – törte meg a csendet Han.
Ami után a kettő fiú összeszedte amit kellett.
– Elcsomagoljuk a maradékot? – célzott a mókusra hasonlító fiú a maradék sütikre.
Lee Know már nyitotta volna az ajkair egy 'igen'-re, de eszébe jutotr, hogy csak Seoyoon dolgozik a pultnál éppen.
– N-nem kell – indult el lefelé, minden kérdés elől menekülve.
– Várj meg! – zárkozott fel mellé Han is.
– Miért sietsz ennyire? – kérdezte amikor már a földszinten voltak.
– Semmi
– Miért suttogsz?
– És te miért?
– Mert te is—
– Sziasztok! – szakította félbe egy hang a kettőjüket.
– Hello – sziszegte Lee Know egy ideges tekintettel.
– Seoyoon! Éppen megyünk el! – mosolygott Han a lányra.
– Igen, megyünk el ezért sietünk! Szóval viszlát! – húzta magával Lee Know a fiatalabb fiút, mielőtt tovább folytathatódótt volna a jelenet.
– M-miért sietsz e-ennyire?! – lihegte Han, akinek már az is sok volt ahogy a másik kisprintelt a kávézóból, magával rántva őt is.
– Semmi, csak elfogunk késni! – törtetett Lee Know.
– Oké, gyalogolatunk már – álapította meg amikor már 100 méterre voltak a kávézótól.
– Oké..?– vonta fel az egyik szemöldökét Han.
Ahogy sétaltak az erdő nyugtató ösvényein, egy kényelmes csend vette őket a hatalmába.
Semmi kocsi, semmi beszéd csak a szél és a hó ahogy ropog a lábuk alatt.
– Milyen sok hó esik manapság – mondta halkan Han.
– Igaz – suttogta maga elé az idősebb.
– Gondolkodtam egy kicsit. Én egy nyári, tavaszi felfrissidő dalt akarok, azt is kezdtünk el... de tél közepe van? – mondott ki mindent Lee Know ami átfutott az agyán, persze amit kimondhatott következmények nélkül, mert persze sok minden volt még ott az album ötleteken kívűl, mint például hogy;
Han olyan szép most!
Vajon milyen ízű a szájfénye?
Olyan kicsi, a zsebemben akarom tartani!
Lesz is valaha esélyem nála... inkább lesz e esélyünk EGYMÁS felé.
Rajongók... Seoyoon... bárcsak más pályát választottam volna!
Mondjuk akkor lehet soha sem találkoztam volna Hannieval.
De lehet, hogy—– EGY MÓKUS! – szakította félbe a gondolat vonatát egy sikítás.
– Hol?! – kapta oda a fejét Lee Know ahova az alacsonyabb is nézett, de nem látott semmit.
– Hát itt! – fogta meg Han a két kezével a saját arcát és összecsukta a szemeit, egy hatalmas vigyorral.
– Te nem vagy normális! – kuncogott az előtte álló.
– Mondod te – ráncolta össze a homlokát Han.
– Igen, én! – mosolygott Lee Know.
Han sóhajtott egy nagyot, ott hagyva a témat, – Mindjárt itt a comeback és alíg van meg valamit. Ha 3 nap alatt nem fejezzük be a dalt akkor csúszni fog valszeg az egész!
– Majd meg lesz! – próbálta nyugatatni az idegeskedőt.
– Talán több ötletünk lesz a felfrissülés után – mondta maga elé Lee Know.
– Talán – felelt Han, aki hallotta a másik halk szavát.
YOU ARE READING
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?