24. rész

238 17 2
                                    

Külső szemszög

Amiután Lee Know 'lenyugodott' visszament Hanhoz.

– Na végre! – forgatott szemet amikor a másik végre visszaért.

– Siettem ahogy tudtam – ült vissza az idősebb.

Még egy kis munka után eljött az ebéd idő ideje. Most sokan együtt fognak ebédelni, mivel megbeszéltek. Pontosabban; Lee Know, Wooyoung és neki a barátja San, Han, Felix, Seungmin, Bang Chan, Hyunjin, Jeongin és Changbin akinek sajnos beteg lett a managere, de nem akarta senki sem helyettesíteni, mivel pár napot kibír Changbin a stáb többi tagjával.

– Sziasztok! – köszöntött mindenkit az idősebbik ausztrál, amikor az ajtó elé sétált egy másik fiúval.

– Hello! – köszönt mindenki más is nekik.

– Akkor melyik étterembe megyünk? – kérdezte Hyunjin, miközben az egyik kezét átlendítette Jeongin válla körül, ami láthatóan nem tetszett a tőle fél méterre álló szőkének.

– Van egy kávézó—

– De az kávézó, nem étterem! – vágta valaki félbe Hant.

– Az nem az én hibám, hogy utálod Seoyoont! És ott is árulnak ételt – forgatott szemet.

– Nem az én hibám, hogy egy ribanc – mormogta az orra alatt Lee Know, amit szerencsére csak Wooyoung hallott és egy aprót kuncogott rajta.

– Mi lenne ha én, San, Lee Know és Han egy kocsiban, Felix, Hyunjin, Jeongin és Changbin egy kocsiban mennének. Seungmin és Bang Chan meg külön? – ajánlotta Wooyoung, és mindenki egyet értett vele.

Ahogy ültek:

Kocsi 1

Lee Know—Han
        |                |
Wooyoung—San (aki vezet)

Kocsi 2

Felix—Changbin
     |                |
Hyunjin—Jeongin (aki vezet)

Kocsi 3

Seungmin—Bang Chan (aki vezet)

Kocsi 1-ben

– Han, betudod írni, hogy merre van? – kérdezte San, és a másik beírta a GPSbe.

– Ki az a Seoyoon? – kérdezte a semmiből Wooyoung.

– Egy kur—

– LEE KNOW! – szólt rá Han mielőtt kimondhatta volna.

– Tényleg olyan szörnyű? – kuncogott San, miközben a bal keze a kormányon, a jobb pedig Wooyoung combján pihent.

– Ne is mondd! Jaj, Han OpPa, OpPA! – figurázta ki a lányt, ahogy Hanra mászik.

Han a másik oldalon pánikolt, mivel Lee Know túlságosan is beleélte magát a szerepébe, észre sem véve milyen közel vannak.

– Khm! – köhitett egyet Han, majd kicsit hátrébb lökte. Ekkor Lee Know észre vette mit csinált és egyből az arca egy vörösebb árnyalatot vett fel.

Hirtelen az egész légkör kényelmetlenebbé nőtt, amit Wooyoung is észre vett.

– Rakjak valami zenét? – keresett rá valamit Spotifyon, reménykedve, hogy az enyhíteni fogja a nehéz környezetet.

(Nobody Knows -KISS OF LIFE i cant get it out of my head that song is saur good fr)

– MI EZ?! – nézett rá Han az intro hallatán.

– Nyugi már – forgatott rá szemet San.

"Tonight let's start the masquerade, I'm coming over" kezdődött el a dal végre.

– Ez a dal nem is olyan rossz! – állapította meg egy kis idő után.

"When you feel it, come and get it...
... Yeah, I could be there for you
Yeah, I can be there" Lee Know Hanra nézett, csak a zenére és a tökéletes oldal profiljára koncentrálva.

Még a dal vége után és csak a fiatalabbat nézte, arra gondolva, hogy milyen lehet vele lenni egész nap... Vele kelni, feküdni, enni, inni, fürödni, sétálni vagy bármit is csinálni. De tudjuk milyen egy idolnak lenni, mindegy kivel randizol/randiztál, utálni fognak érte.

– Mit bámulsz? – fordult felé Han egy vigyorral, ami miatt Lee Know hirtelen olyan érdekesenk találta az ölében lévő kezeit, hogy le sem tudta venni a tekintetét róla.

Kocsi 2-ben

STARSHIPS WERE MEANT TO FLYYY!
HANDS UP AND TOUCH THE SKYYY! – énekelte minden ott lévő saját magából kikelve.

– Szerinted a többiek mit csinálnak? – nézett előre Felix, miközben a rajtuk lévőek az énekléssel voltak elfoglalva.

– Nem tudom, Lee Know és Han elpirulnak, San és Wooyoung szerelmes dolgokat..? Bang Chan és Seungmin, fogalmam sincs...

Kocsi 3-ban

Bang Chan a mellette ülőre nézett és megfogta a kezét.

– Szerinted elmondjuk nekik? – kérdezte és Seungmin rámosolygott, miközben bólogatott.

– Biztos, hogy támogadni fognak! – bíztatta a párját, aki végül csak rámosolygott és egy csókot nyomott a kezére.

– Inkább az útra koncentrálj! – kuncogott Seungmin.

Want So BAD              MinSungWhere stories live. Discover now