Külső szemszög
1. Enhypen, 37 pont
2. Lee Know Han, 35 pont
3. Le sserafim, I've, 29 pont, holtverseny
4. (G)i-dle, 28 pont
5. Itzy, Hyunjin, 27 pont, holtverseny
6. Hyuna, 26 pont
7. Somi, 24 pont
8. Aespa és Bibi, 23 pont, holtverseny
9. Tomorrow by Together, 18 pont
10. Seungmin, 14 pont
11. Jungkook, 4 pont
14. Changbin, 1 pont-Üdvözlök minden rajongót az idol-aqua következő részében!- mosolygott I.N a drónoknak és kameráknak.
-A mai részben meg szeretnék mindenkit kérni, hogy legyenek ötös csapatokban és egy hatosban, lehetőleg ne a bandatagjaival, de ha velük vannak akkor sem nagy a probléma!
◇◇◇
-Sok szerencsét Hannie!- emelte fel Lee Know az ökleit és a műsorvezetőre figyelt.
-Elősször csapat vezetők lesznek! Akik nem mások, mint;
Heeseung
Kazuha
Leeseo
Shuhua
Yuna
Winter
Somi
Changbin
Lee KnowMost mindenki egymás után választani fog valakit!
◇◇◇
Ami után megvoltak a választások így voltak a csapatok;
Heeseung: Yuqi, Han, Eunchae, Karina
Kazuha: Soyeon, Huening Kai, Gaeul, Sunghoon
Leeseo: Yeonjun, Riki, Yeji, Hyuna
Shuhua: Soobin, Sunoo, Seungmin, Sakura
Yuna: Beomgyu, Bibi, Ning Ning, Chaewon
Winter: Yunjin, Yujin, Jay, Giselle, Taehyun
Somi: Miyeon, Wonyoung, Jungwon, Jungkook
Changbin: Rei, Jake, Bibi, Lia
Lee Know: Liz, Minnie, Ryujin, Chaeryoung, Hyunjin
-Nagyon jó választások! Most meg szeretném kérni Heeseung csapatát, hogy álljanak fel az előttünk lévő platformra!- amikor előre nézetek egy olyasmit láttak, mint a sok amerikai sorozatokban.
Nagy oszlopokból egy kör volt kirakva a közepén meg egy henger ami körbe forgott, egy rossz mozdulat és leüt az oszlopról! (Remélem tudjátok miről beszélek lmao)
Heeseung csapat fel ment, mindenki elhelyezkedve egy tetszőleges oszlopon, a még kikapcsolt játékra felkészülve.
-Lehet már kitaláltátok, de ez nem egy csapat játék! Mindenki saját magukért felel, az kapja a legtöbb pontot, aki utoljára állva marad, lelökni szabad! Szövetkezni is! Nyerjen a legjobb! 3...2...1!- azzal el is indult a játék.
Az első pár percben mindenki csak átugrálta a hengert, de Heeseung beleunt ebbe!
-AHHH!- sikított Han, amikor meglátta ahogy az előbb említett fiú felé kezd el ugrálni.
YOU ARE READING
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?