17. rész

245 23 5
                                    

1. Enhypen, 135 pont
2. Lee Know és Han, 125 pont
2. I've, 120 pont
3. (G)i-dle, 115 pont
4.Le sserafim, 95 pont
5. Aespa, 72 pont
6. Tommorow by Together 70 pont
7. Itzy, 63 pont
8. Hyuna, 48 pont
9. Bibi, 43 pont
10. Hyunjin, 42 pont
11. Somi, 35 pont
12. Seungmin, 31 pont
13. Jungkook, 20 pont
14. Changbin, 6 pont

Külső szemszög

-Most, hogy ez is eljőtt, az Idol-Aqua utolsó része! Úgy gondoljuk, hogy kell egy kis kikapcsolódás, ezért az utolsó feladat. K-pop random dance!- jelentette ki I.N.

-Ooooh!- lehetett hallani Hantól aki Lee Knowra nézett.

☆-------♡-------☆

A stáb és idolok a park közepén lévő nyílt térre mentek, ahol már elő volt minden készítve.

-Mielőtt vége lesz sajnos ennek a kalandnak. A stáb kiválasztotta minden versenyző csapat vagy személyről a kedvenc képünket, amit készítettünk, amit erre a falra rakunk majd ki!- mutatott I.N egy olyan falra, mint a fan-sign vagy koncertek előtt szokott lenni.

-Akiknek először megmutatjuk a képét.....

Sok és sok vicces kép és aláírás után megszólalt, utoljára ezzel kapcsolatbam Jeongin.

-Han és Lee Know! Nézzük mit választottunk nektek!- amikor levette a képet takaró papírt mindenki szeme óriásira nőtt és nevetni kezdtek.

Mert hölgyek és lányok! Az a kép volt, amikor a hajó vezérlőpultja mögött Lee Know egy Han fölött tartja magát.

-EZ-- NEM IS VOLT OTT KAMERA!- pirult el Han.

-Drónok Han-ah, drónok- érzett együtt I.N.

-Nekem tetszik- mondta Lee Know.

-He got the rizzness- Hyunjin mondta mellette, szakadva a nevetéstől.

Ami után mindenki túl esett (nagyjából) a falnál történtektől, a kamera előtti nagy kijelölt kör szélére álltak, várva milyen zenét raknak.

-3. 2. 1!- számolt vissza a gép, majd meghallották a számot amire táncolni lehet ha tudod.

-You got me looking for attention~!

Az első ember aki beszaladt a körbe ki más ha nem Sunoo lett volna? Természetesen pár másik idol is bement, de mindenkinek Sunoon volt a szeme.

Amikoe vége lett a részletnek Sunoo nevetve szaladt vissza csapattársaihoz.

♡♡♡

Most jött az utolsó szám, Han és Lee Know elég sokat tudtak az eddigiekből.

Han szemei kitágultak. -Te tudod?- fordúlt Lee Know felé, aki vigyorgott, majd a körbe húzta. Érdekes, hogy ezt az ikonikus táncot senki más sem tudta.

Minden idol tapsolni és éljenezni kezdett a kettő táncára.

-Trouble maker!- hallották a sorokat.

Han lélegezni is elfelejtett egy pillanatra, amikor Lee Know ott fogta meg.

A tánc végére már Han arcai úgy égtek, hogy az durva!

-Ha most nem kerülök dating scandalba- mormogta.

-Azta! Nagyon jó volt, de egyszer ennek is vége! Ami hamarosan itt van, mivel megvannak a pont számok!- mondta I.N, majd az óriási monitor megmutatta a számokat

          Duo/band                                                          Soloist
1. Lee Know és Han                                        1.  Somi
2. Enhypen                                                         2. Hyunjin
3. I've, 120 pont                                                3. Seungmin
4. (G)i-dle, 115 pont                                        4. Hyuna
4. Aespa                                                              5. Bibi
5. Le sserafim                                                  6. Jungkook
6. Tommorow by Together                         7. Changbin
7. Itzy

(Ha esetleg a kedvenc bandádnak rossz helyezést adtam, akkor bocsánat!)

-A soloist kategóriában a nyertes Somi! A másikban meg Lee Know és Han!- tapsolt I.N.

-A nyereményetek pedig, egy dokumentum film ahol bemutathatjátok az igazi magatokat! (Tudjatok mirol beszelek ugye? Black pinknek meg btsnek is van ilyen 😭)

-Bárcsak mi nyertünk volna!- sóhajtott Yeonjun.

-Talán ha nem lettél volna szar gyilkos!- gúnyolta Changbin.

-Ne tegyél úgy, mintha nem 10 pontod lenne!- vigyoegott rá Yeonjun.

☆--------♡-------☆

Lee Know mosolygott egy aprót, amikor 2 hét után végre visszatért a lakásába.

Dokumentum film ismételgette magában. Dokumentum film, Hannal. Nem tudta miért, de valamiért túlságosan is jól hangzott ez a mondat.

Want So BAD              MinSungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora