15. rész (3. rész)

243 16 1
                                    

1. Enhypen, 117 pont
2. I've, 99 pont
3. (G)i-dle, 93 pont
4.Le sserafim, 79 pont
5. Lee Know Han, 75 pont
6. Aespa és Tommorow by Together, 53 pont, holtverseny
7. Itzy, 52 pont
8. Bibi, 38 pont
9. Hyuna, 36 ponz
10. Hyunjin, 32 pont
11. Somi, 24 pont
12. Seungmin, 19 pont
13. Jungkook, 9 pont
14. Changbin, 1 pont

Külső szemszög

Hogyha már a gyilkosainkat megnéztük, kicsir figyeljük meg az árulónkat!

-AHH-- Lee Know hyung? Han hyung?- hagyta abba a sikítást és futást Sunoo.

-VÁRJ-- TE VAGY AZ Ár-mhmp- a mondata utolsó részét nem nagyon lehetett hallani, mivel Lee Know mielőtt a fiatalabb valami olyat mondott volna, amit nem kellett, eltakarta a száját.

-Még a végén meghallják!- vette el a tenyerét.

-Oh, ugye nem... tudod,- húzta át a hüvely ujját a nyakán. -meg?- kérdezte Sunoo.

-Nem- forgatott szemet Lee Know.

-Thank youu!- mutatott egyet a híres mosolyai közül Sunoo, amin Han (aki időközben lejött Lee Know hátáról) csak ámulattal tudta nézni a teremtést.

-Anyga-- ways Let's gouu!- szögdelt a ki tudja merre felé Han.

◇◇◇

Yujin és Wonyoung, elhagyták a régi bandatársaiknak töredékét, Yujin egy céllal, hogy megnyerje a játékot.

-Wony, amúgy én vagyok a gyilkos.

-Tudom.

-Oké- ennyi volt a beszélgetés a kettő fiatal között.

Wonyoung úgy olvassa barátját, mint egy nyitott könyvet. Mindig átlát rajta, nem tudnak egymásnak hazudni!

◇◇◇

-Yuna, elő kell bújnunk!- húzta elő a dobozból a lányt.

-Mi- MIÉRT?!- pánikolt a fiatalabb.

- Mert nekem, mint veled ellentétben, nincs csapattársam?- nézett rá Hyuna egy 'most komoly kérded?' érzelemmel.

-Tényleg, heh- vakarta meg a tarkóját.

◇◇◇

-Yujin, ott látok valamit!- súgta Wonyoung.

-Én is- súgta vissza az idősebb lány.

-3. 2. 1! AAAAAA!- kezdett el szaladni Yujin egy mozgó bokor felé, ami kiderült, hogy egy Miyeonnak adott búvóhelyet.

-AAAH!- kezdett elszaladni Miyeon, de meglepően egy Minnie is követte a tetteit.

-MEGVÉDELEK MIYEON!- húzta maga után Minnie az említett lányt.

Miközben szaladtak, Wonyoung csak mosolyogva nézte ahogy a szökőkút körül kergetőztek.

-Itt mi történik?- ért oda Rei és Liz, akik a mögöttük lévő medence mellett bújkáltak, amíg meg nem látták az itt történő jelenetet.

-Ooh~ Yujin a gyilkos?- esett le minden a lányoknak.

-Mhm- bólogatott Wonyoung.

-Itt mi a jó-- jött egy újabb hang.

-Somi!- köszöntötték a lányt.

-Hello!- integetett vissza.

-MEG LESZTEK ÚGY IS!- Yujin konkrét beleugrott a szökőkútba, így levágva az útat.

-Szaladj Miyeon- mintha egy k-drámába került volna a kettő, Minnie belenézett Miyeon szemébe.

-D-de mi lesz így veled?- teltek meg könnyekkel a szemei.

-Velem minden rendben lesz, vigyázz magadra!- ezután elengedve a kezét szaladni kezdett egy másik irányba.

-ENGEM KAPJ EL YUJIN! Te meg fuss Miyeon!- azzal sprintelni kezdett Miyeon is.

-MOST KOMOLYAN?!- forgatott szemet Yujin.

Somi idő közben valahova máshova rohant, a versenytől égő Yujin szemei elől, nehogy ő legyen a következő középpont.

-Aaa!- táltotta a száját Hyunjin, aki egy stáb székből mindent végig nézve a drónok és TVk segítségével.

-Ez komoly volt- bólogatott Felix a mellette ülő székben, egy popcornos tállal a kezében.

-Kérsz- rakta középre, amikor látta, hogy Hyunjin őt nézte.

-Igen- bólogatott, majs visszaterelte a tekintetét Felix gyönyörű arcáról a képernyőre.

◇◇◇

-A csapatodad hol hagytad?- kérdezte Sunootól Lee Know,

-Nem tudom, együtt mentünk WCre, de Yeonjun üldözött kettő lányt, talán Wonyoungot és Yujint, nem nagyon láttam, és mindenki bepánikolt és elszaladt- magyarázta.

A kettő idősebb csak bólogatott és tovább haladtak előre.

-Ooh! Ott van egy drón!- mutatott Sunoo az égre. Csak ugyan ott volt egy.

-MENTSETEK MEG!- kiáltotta Han a drónra nézve.

-Tch- Lee Know egy aprót nevetett a mellette lévőre nézve.

-Cheer up, baby
Cheer up, baby- énekelte és táncolta Sunoo, egyből jobb kedve derítve a fáradt mókust.

-MINDEN JÁTÉKOS HALL?- mindenki figyelme a hangszórók felé terelődött.

-A JÁTÉK KIVÁLASZT MÉG 5 GYILKOST, ILLETVE 2 ÁRULÓT!- hallották.

Ping

Mindenki megnézte az új értesítést, aki ártatlan.

Ártatlan maradtál! Látta Sunoo és Han, amin egy nagyot sóhajtottak.

-Szerintetek kik lettek gyilkosok és arulók?- kérdezte Han.

-Hmm, áruló, szerintem; Ryujin és~ Kazuha. Gyilkos, az egyik BIZTOS, hogy Riki, talán Soyeon, Giselle, Huening Kai és Bibi- gondolkozott Sunoo.

-Jó tippek- mondta Han.

Want So BAD              MinSungWhere stories live. Discover now