Külső szemszög
-Jó napot!
-Üdvözletem- köszönt a páros amikor a tánctanárt megpillantották.
-Sziasztok!- mosolygott a lány, névszerint Lisa.
-Kezdjetek egy kis bemelegítéssel!- mosolygott rájuk a Thaiföldről érkezett táncos.
☆-------♡-------☆
-Mivel még nincsen konkrét zene, amin elindukhatunk, kipróbáljuk egymás műfajait! Han, te inkább hip-hopban utazol, míg Lee Know inkább nyugottab, modernebben- magyarázta Lisa.
-Akkor nézzünk nektek olyan ütemű zenéket!- ment a hangpulthoz.
-Lee know, te a Freakin' bad a Xdinary Heroestől, Han te pedig a Cool with you a New Jeanstől!
-Amíg előkészítem őket, addig gondolkodjatok, adjatok ötleteket a másiknak!- mondta a legidősebb közölük.
☆-------♡-------☆
-Ki kezd?
-Majd én- állt fel a helyéről Lee Know.
Beállt egy tetszőleges pózba, hogy a szabadtánc kezdetét vehesse.
Ahogy az első pár ütem megszólal, már úgy táncol, mint hogyha ezt csinálta volna születése óta.
Amikor vége volt Lee Know mozdulat sorainak a másik kettő szája tátva maradt.
-Tudtam, hogy jó vagy, DE ENNYIRE?!- tapsolt Han még mindig meglepődve.
-Azta!- pislogott Lisa.
-Ha kiámultátok magatokat eléggé, jöhetnél Han!- ült le Lee Know.
-Mi-- Ja.. Ja! O-oh, oké!- pattant fel a helyéről a fiatalabb.
Han is felállt egy pózba, készen állva egy új koreógráfiát röktönözni.
Han mozdulatai élesek, de lágyak egyben.
Mint egy angyal! Gondolta Lee Know.
Amikor Han lépéseinek is vége lett, a reakció hasolnó volt.
-Olyan voltál, mint egy tündér!- mosolygott Lisa.
-Azta!
-Na most ki ámul?- viccelődött Han, Lee Know reakcióján.
-Akkor most mi lenne ha mindketten megtanulnátok egy koreógráfiát, amíg nincs meg a konkrét zene?- kérdezte Lisa.
-Nekem jó!
-Nekem is.
-Tökéletes! Én a Given-Takenre gondoltam az Enhypentől- mondta Lisa.
-Oké- bólogatott Han.
☆-------♡-------☆
A 3 ember feldolgozta a zenét, hogy 2 személyre szóljon.
A nap végére meg is volt, persze kisebb hibákkal, de jól ment, ahhoz képest, hogy 8 óra alatt tanultak meg mindent.
Már így is hajnali 1 volt amikor haza indultak, de már megszokták úgy is.
-Szia Han!
-Szia Lee Know!- köszöntek el egymástól, majd a saját kocsijuk felé mentek.
Egyedül mentek, a manegerük nélkül, mert ők már elmentek.
☆-------♡-------☆
Másnap reggel mindketten egyszerre beértek, kivételesen ami miatt mindenki nagyon örült.
-Szóval, eddig a vokál és tánc tanárok azt mondták, hogy olyan, mintha mindig is eddüg dolgoztatok volna! Nem ismertétek egymást már pre-debutban?- viccelődött Felix.
-Ha ha ha!- nevetett szarkasztikusan Han.
-Mindenre visszatérve! Egy videót kell csinálnunk, amiben elkell mennünk egy aquaparkba- olvasta fel a papírjaiból Wooyoung.
-TÉNYLEG?! OTT MÁR VAGY 5 ÉVE NEM VOLTAM!- tapsolt boldogan Han, míg Lee Know csak kuncogott az aranyos viselkedésén.
-Tényleg?- nézett rá Lee Know, nem mintha, ő is már évek óta még közelébe került is volna egynek.
-Tényleg!- bólogatott Han.
-Akkor ez izgalmas lesz!
BINABASA MO ANG
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?