23. rész

216 19 3
                                    

1 héttel később

Külső szemszög

A két fiatal énekes megint a kávézóban volt, de most a kettő fős asztal helyett egy három fősnél ültek.

– El sem hiszem, hogy 3 hetetek van!

– Én se, bele kell húznunk! – mondta Han.

– Igazad van Hannie – válaszolt Lee Know, miközben a vele szemben ülő lelkébe bámúlt.

– Lee Know, miért nézed annyira szegény Seoyoont, megilyeszted szégényként! – bökte meg az oldalát Han.

– Oké – sóhajtott a legidősebb és a telefonjára vezette a figyelmét.

– Köszönöm Han oppa! – amikor viszont ezt meghallotta Seoyoontól, felnézett, tekintete undorral volt tele, mivel ez nem csak úgy hangzott, hogy a megszólítással tiszteletet mutat ki az idősebb felé...

– Szívesen – mosolygott a lányra Han.

Lee Know nem tudta mi ez az érzés, de csalódott volt. Azt a karta, hogy azt a mosolyt csak neki mutassa, csak ránézzen, csak hozzá beszéljen, csak az ő érintését érezze és csak neki adja a saját érintését.

'Mi lehet ez?' Gondolkodott el rajta. Öröm? Biztos nem. Szomorúság? Talán. Féltékenység? Valószínű. Nem is nagyon mert tovább belegondolni, félt tőle.

Anélkül, hogy ránézzenek Lee Knowra, a kettő folytatta a beszélgetést.

–  Han oppa, tudod... v-van valaki aki tetszik – pirult el Seoyoon és lefele nézett.

– TÉNYLEG?! Úristen, ki az? – kérdezte izgatottan Han a lánytól.

– H-hát, m-még nem akarom elmondani, hogy k-ki az. D-de segítenél nekem? – nézett a szemeibe.

– Persze, amiben csak tudok – mosolygott rá lágyan.

☆-------♡-------☆

Lee Know és Han megint a stúdióba voltak, a szövegen gondolkodva.

– Hmm, szerinted milyen lehet a szerelem vallás? – kérdezte a semmiből Lee Know.

– Miért kérded? – nézett rá Han.

– Mert úgy akarom ezt a dalt megírni, hogy úgy érződjön, mintha az lenne

– Ez egy jó ötlet! – hirtelen Han kipattant a székéből és Lee Know elé guggolt.

– M-mit csinálsz? – lepődött meg az idősebb, főleg amikor Han a kezeit is megfogta.

– Lee Nem tudom mi az igazi neved még mindig, mindig is szerettelek és foglak is, mert olyan sokat jelentesz nekem! Soha sem akarlak, és nem is foglak elengedni! – nézett Han a szemeibe.

– Mi—

– Szerintem ilyen egy szerelem vallás! – ült vissza Han a helyére, ezzel félbeszakítva Lee Knowt.

– Hahó? Itt vagy?

– Pisilnem kell! – hadarta a másik és kirohant a szobából, ott hagyva egy összezavarodott fiút.

Lee Know pov

Mi van velem? Miért dobog ilyen gyorsan a szívem? Ragadtam meg a mellkasomnál a pólóm, hogy érezzem a szívverésem, ami olyan gyors mintha egy maratont futottam volna le, talán még gyorsabb is! Oké biztosan gyorsabban dobog annál.

Lerohantam a folyosón, be a wcbe. Amikor beértem, a kezeimet a csap két oldalára tettem és a tükörbe néztem. Mi ez? Fogtam meg az arcomat. Miért ilyen piros a fejem?! EZ NORMÁLIS?!

– E-elpirultam? – suttogtam magam elé. – Elpirultam. ELPIRULTAM! – Miért? Miért?! Miért! Ez az érzés? Nem értem, de jó. Mi lehet ez?

Előkaptam a telefonom és rákerestem. Én is csak emberből vagyok.

☆-------♡-------☆

Keresés:
Minek a jelei, ha elpirulsz, gyorsan dobog a szíved és dadogsz?

1392839 találat:

Ezek a jelek leginkább a szerelemre jellenzőek:

‐ dadogás
- elpirulás
- gyors szívverés
- többet akarsz az adott személlyel lenni

☆-------♡-------☆

Akkorát nyeltem ezeket olvasva, hogy nem lepődnék meg ha Han is hallotta volna.

Nagy bajban vagyok most? Beleszerettem Hanba? Értem, hogy már jobban elfogadják ezeket, de nem tudhatjuk. Az is elég nagy beválalás, hogy boy's love lesz a comebackban!

Most mit tegyek? Mondjam el? Ne mondjam el? Ez összezavar!

Kop kop

– Lee Know, oda bent vagy? – jaj ne! Itt van Han.

– Ö-öhm. E-egy perc!

– Oké. Visszamegyek, de siess! – hallottam ahogy elsétál az ajtó elől.

Mibe keveredtem?

Want So BAD              MinSungWhere stories live. Discover now