15. rész

261 16 19
                                    

Külső szemszög

1. Enhypen, 117 pont
2. I've, 99 pont
3. (G)i-dle, 93 pont
4.Le sserafim, 79 pont
5. Lee Know Han, 75 pont
6. Aespa és Tommorow by Together, 53 pont, holtverseny
7. Itzy, 52 pont
8. Bibi, 38 pont
9. Hyuna, 36 ponz
10. Hyunjin, 32 pont
11. Somi, 24 pont
12. Seungmin, 19 pont
13. Jungkook, 9 pont
14. Changbin, 1 pont

Karina és Han a saját világukba nevettek, vagy inkább fulladoztak... Amíg a többiek ették az ételt.

-Han, mostmár egyél nem lesz időd befejezni!- szólt rá Lee Know, amire megnyugodott.

-Oké, oké- vett nagy levegőket, mert azt alíg kapott a sok kacagástól.

Lee Know oldalra nézett, csak egy pillanatra, de tényleg csak egy pillanatra! De egyből megakadt a szeme a mellette ülő fiún, aki alíg bírta elvágni a steakjét.

-Add, ide azt!- esett meg rajta Lee Know szíve, ezért segített neki.

-Mi- Ja! Oké- adta neki oda a kést és villát.

Ahogy Lee Know oda hajolt a tányérja felé, érezte magán Han forró lehelletét.

Még jó, hogy ült, mert ha állt volna a térdei biztosan feladták volna a szolgálatot.

-Tessék- ült vissza a székébe rendesen, ignorálva a gyorsan dobogó szívét.

-Köszönöm~!- tapsolt Han egy aprót a híres mosolya mellett, amit Lee Know is viszonozott sajátjával.

-Bl name?- a hangra előre néztek, ahol csak egy vigyorgó Gisellet láttak.

-Milyen name? Bocsi nem hallottam- kérdezte Han.

-Semmi, semmi- nevetett Giselle.

-Oké...- tért vissza az étkezéshez Lee Know.

◇◇◇

-Most, hogy mindenki jól lakott, itt az ideje a következő versenynek!- jelentette ki Jeongin.

-Ebben a versenyben mindenki-mindenki ellen lesz! Kivéve a bandák/duók persze.

Szabályok;

Lesz öt gyilkos, akik nem fogják tudni a másikat.

Aki nem gyilkos, az ártatlan. Nekik csak túl kell élni.

Lesz egyetlen egy darab áruló, aki bárkit megölhet, legyen az gyilkos, ártatlan, banda társ vagy nem banda társ, de a játéknak nem lesz vége, hogyha ő öl meg gyilkost.

A gyilkosok úgy nyerhetnek, hogy minden ártatlan meghal.

Az ártatlanok úgy, hogyha a gyilkosok véletlen egyet megölnek a társaikból, akkor meghalnak!

Az áruló? Őt senki sem tudja megölni, ő akkor nyer, ha minden ártatlan meghal, plusz minimum egy gyilkos!

Akkor nyer, ártaltan és az áruló egyszerre, ha az áruló minden gyilkost megöl.

Mindenki kap egy üzenetet amin látható, hogy milyen szerepe van. Ezt csak a banda tagjainak mondhatja el, de nem lehet tudni, hogy ki hazudik és ki nem, mivel a banda tagok bárkinek tovább adhatják!

Want So BAD              MinSungWhere stories live. Discover now