Külső szemszög
(Nem fogok semmi olyan megszólítást használni, hogy pl: hyung, unnie stb... összezavar)Amikor Han és Lee Know megérkeztek, egyből a stylistok átvették őket, hogy nekik adják a fürdőruhát.
◇◇◇
(NEM AKARJÁTOK TUDNI H MILYEN KEPEKET LATTAM MIKOZBEN EZT KERESTEM-)◇◇◇
Amikor kimentek az öltözőből, meglátták, hogy bandák és, mint ők, solistok is egyaránt vannak.
Pontosabban az ott lévő soloistok és bandák
Han-soloist
Lee Know-soloist
Hyunjin-soloist
Changbin-soloist
Seungmin-soloist
Jungkook-(itt most) soloist
Hyuna-soloist
Somi-soloist
Bibi-soloist
(tudom h sokan vannak de nm mindenki lesz sokat emlitve)
Tomorrow by Together
Enhypen
(G)i-dle
Le sserafim
Itzy
I've
Aespa
(Sajnálom, de itt nem lesz ot6 gidle meg le sserafim, minden banda olyan, mint amennyien 2023ban is vannak. (kivéve itzy, mindenki itt van).Han és Lee Know csodálták, hogy ennyi ember itt van a staffal együtt, hozzá szoktak ahhoz, hogy díjátadókón és koncerteken sok idol van, de nem egy ilyen eseményen, mivel ez eléggé ritka számukra.
Aztán az aquapark közepén lévő szoborhoz tereltek mindenkit, ahol drónókkal és kamerákkal vettek mindent.
*3, 2 ,1 KAMERÁK INDULJANAK!*
Szólt a rendező.
Az idolok elkezdtek integetni a kamerának.
Aztán egyesével bemutatkoztak az előadók.
Amikor Han és Lee Know volt, így mutatkoztak be.
-Han vagyok!
-Én Lee Know!
-És most nem, mint soloistok, hanem duóként vagyunk itt!-
Meglepetés! Még forgatás előtt megbeszélték, hogy amiért a közös albumjukat forgadják, duóként lesznek itt.-Ooooh!- tapsolt a tömeg, mivel az idolok sem tudták, hogy a híres generáció vezetők duóként versenyeznek.
-Köszöntök minden nézőt az idol-auqvában!- jött elő a pár részes sorozat vezetője.
-Yang Jeongin vagyok! Sokan ismerhettek, I.N-ként! Erre a pár epizódra visszatérek a kpop világába, hogy elkisérjek minden rajongót a versenyek útján!- mosolygott az egykori sikeres énekes.
YOU ARE READING
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?