22. rész

218 16 18
                                    

Külső szemszög

Han sétált az épület folyosóin, vissza Lee Knowhoz, mivel a wcről jött ki éppen.

Miközben dúdolta a daljuk már meglévő dallamjait, hirtelen neki ment valakinek.

– Argh— I.N?! – tágultak ki a szemei a másik fiú láttán, de amikor észhez tért rögtön megölelte.

– Miért van itt? Nem mintha nem örülnék, csak— wow... – nézett maga elé Han.

– Nem idol leszek, kiprobálom magam mint manager, Hyunjiné leszek! – magyarázta Jeongin.

– Ah, már mindent értek! Úgy is Hyun managere felmondott pár napja! – emlékezett vissza a folyosókon zajló drámákra.

2 nappal ezelőtt...

– H-hyunjin? – szólította meg a managere Hyunjint, aki felnézett a lányra.

– Hmm? – fordította el a fejét egy aprót, várva, hogy folytassa.

– T-tudom, hogy n-nem szabadna, de –, lépett közelebb és a nála isősebb kezeit a magai közé vette. -, s-szeretlek! Légyszi adj egy esélyt! Nem fogják megtudni a rajongók! – nézett rá, a szemeiből sugárzott a törődés, mindaddig amig könnyekkel meg nem teltek.

– Bahahaha! Én? Veled? Tényleg nem tanultál semmit se? Amikor ignoráltam az egyértelmű flörtöléseidet és nem is néztem rád amikor bejöttél egy kurvásan rövid szoknyába, nem vetted észre, hogy nem érdekelsz? – kérdezte szarkasztikusan Hyunjin, a hangja tele volt undorral.

Elrántotta magától a lányt, készen arra, hogy pamaszt tegyen rá.

– D-DE AKKOR F-FELIXXEL MIÉRT VAGY MÁS?! – üvöltött magából kikelve a lány.

Hyunjin visszanézett rá. – Szánalmas! NE KEVERD ŐT BELE ÉS NE HASONLÍTS MAGAD HOZZÁ! – emelte fel ő is a hangját, amikor az ausztrál neve is szóba jött.

A lány elviharzott, más nap csak nem jött be, majd kiderült, hogy ki lépett.

Hant még a hideg is kirázta amikor visszagondolt Hyunjin hangjára.

– Ja, de én nem leszek olyan pick me! Plusz Hyunjin olyan nekem, mint egy testvér! – mosolygott I.N. – Meg én team HyunLix vagyok! – kacsintott.

Han készült volna mondani valamit ha nem hallanak egy hangot a folyosón.

– HAN-AH! MÁR 20 PERCE ELMENTÉL! – szaladt oda hozzá Lee Know és észre sem véve Jeongint rángadta vissza a fiatalabbat a szobába.

– Lassabban már! – forgatott szemet Han.

– Oké-oké – csukta be az ajtót Lee Know ami után visszaértek.

– Szóval kevesebb, mint 1 hónapunk van, kikéne találni a maradék dallamot, meg a szöveget – mondta Han, és a vele szemben ülő bólintott egyet.

– Tegnap ezen gondolkodtam, és mi lenne ha a rap részed után[...]

2 óra múlva már az egész dal dallama meg volt, de szöveget nehezebb lesz találni! Főleg úgy, hogy mindketten hülyék a szerelem térén.

– Fiúk, vége van a munkaidőnek – a két idol egyből fel is kapta a fejét, a mély hangot hallva.

– Oké Lix! – pakoltak össze.

A kapunál a integedéssel elköszöntek, majd hazamentek.

☆-------♡-------☆

Han pov

Amikor benyitottam a lakásomba egyből ettem valamit, egész nap éheztem! Diétáznom kéne, de nem érdekel, mert szerintem tökéletes vagyok így is, amint Jyp mond az meg nem érdekel!

Szóval fogtam egy tál tésztát, ami a tegnapi vacsorám maradéka volt, majd a TV elé ültem ahol Lee Know vlogjait néztem.

Hello mindenki! – integetett a kamerának. Ez nem Szöül az biztos!

– Hol vagyok? New York shitty!

BAHAHHAHA! – kezdtem elnevetni. Legalább megpróbálta az angolt...

☆-------♡-------☆

Lee Know pov

Amikor végre hazaértem gyorsan megfürödtem és bedőldem az ágyamba, úgy sem vagyok éhes.

Már majdnem elaludtam amikor—

Han-ah

Han-ah

New York shitty <3333

Te

AZ MAR REGEN COFT!
VKLT*
VILT*
VOLT*

Han-ah changed your name
'New York shitty <33'

New York shitty changed Han-ah's name
'Ne vedd fel'

Ne vedd fel
HEYYY

LEE HOE

LEE KNOW

A

A

D

K bye
Ne vedd fel went offline

Egy aprót kuncogtam, majd neki készültem egy jó hosszú alvásnak.

Want So BAD              MinSungWhere stories live. Discover now