Külső szemszög
Ma volt a nagy nap. Han és Lee Know ma forgatják le a Music Videot! (Egy részét annak.) Az elmúlt pár napban többet dolgoztak, mint néhányan egész életükben. Szerencse, hogy csak a title-trackot kellett megírniuk, vagy soha sem lettek volna a határidőn belül kész.
– ÜDVÖZLÖK MINDENKIT! – lépett ki Han az öltözőből, készen állva a forgatásra.
– Hannie-yah! Nagyon jól nézel ki! – veregette meg a vállát egy majdnem vele egyidős férfi.
– Te is Felix. Nem gondoltál arra, hogy idol leszel? – kérdeze Han.
– Hát tudod...... – kezdett el mesélni a szőke.
☆-------♡-------☆
– OKÉ! MINDENKI A FORGATÁS MA KEZDŐDIK! – zavarta meg au elméjült fiatalokat.
– Majd később befejezed Lixie!
– Egy kalappal! – mutatott a barátja felé egy gyors mosolyt.
– AKKOR AZ ELSŐ JELENET AZ LESZ, HOGY LEE KNOW BESÉTÁL AZ ISKOLÁBA ÉS AKKOR MINDEN STATISZTA ELDOBJA A LAPJAIT, AMI EGY LASSÍTÁSSAL NAGYON MENŐ LESZ! 3. 2. 1! CSÁPÓ! – amiután a rendező visszaszámolt, Lee Know besétált az épületbe és egy csomó lap repült fel a levegőbe, és a háttérkarakterek fan-girl sikításai, mivel erre is meglettek kérve a rendező által.
– NAGYON JÓ! – mosolygott a 40es éveiben járható nő (a rendező).
Lee Know egy aprót mosolygott és meghajolt, köszönve a dicséretet.
– AKKOR, A KÖVETKEZŐ AZ LESZ, HOGY A KAMERA HAN FELÉ IRÁNYUL, AKI HÁTRA NÉZ LEE KNOWRA, MAJD VISSZA A LÁNYRA AKI ELŐTTE VAN AZTÁN ÁTRAKJA A VÁLLÁN A KEZÉT ÉS ELSÉTÁL VELE, DE A LÁNY FOLYAMATOSAN LEE KNOWT FOGJA NÉZNI – magyarázta. Persze átnézték a forgatás előtt, hogy mi lesz, de jobb így hallani előtte.
Han mosolygott a lányra amikor a kamera őket vette, aztán hátra nézett Lee Knowra, szemet forgatott és elment.
– OKÉ! NAGYON, NAGYON JÓ EDDIG! MOST, HOGY AZ INTRO MEGVOLT ÖLTÖZZETEK ÁT ÉS MEGYÜNK A KÖVETKEZŐ HELYSZÍNRE!
☆-------♡-------☆
Amiután a stylistok készen voltak a sminkekkel és ruhákkal mindenki átment a 2. helyeszínhez; tesiterem.
A következő jelenteben azt láthatjuk majd, hogy a tanár megkéri Lee Knowt és Hant, hogy az órán használt dolgokat vigyék vissza a szertárba. Lee Know láthatóan örülni fog ennek, de ezt még nem mondta el a video, hogy miért. Han persze ideges lesz.
– EDDIG HIHETETLENÜL JÓ SRÁCOK! A KÖVETKEZŐ; AZ AJTÓJA A SZERTÁRNAK AMI KI LESZ NYITVA ALAPBÓL AMIKOR BEMENTEK, HIRTELEN BECSAPÓDIK ÉS BERAGAD!
Lee Know egy aprót mosolygott Hanra.
– 3. 2. 1! CSAPÓ! – a két fiú visszarázódott a szerepükbe.
Amikor az ajtó becsapódott a kamera velük bement a szertárba, megrögzítve, hogy a két fiúval mi lesz.
A rendező elmagyarázta és a két fiú játszani kezdett a "CSAPÓ!" után.
Lee Know a fiatalabbra nézett egy apró mosollyal, de a másiknak egy szemforgatással kellett azt viszonoznia.
A következőnél a padlóra ül a barna hajú, és megpaskolja mellette a földet, ahova Han le is ül.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Want So BAD MinSung
Hayran KurguHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?