Külső szemszög
– Itt vagyunk! – állította le San a motort.
– Úgy néz ki mi értünk ide utoljára – mondta Han.
Amiután mindenki kivette a dolgait amire szükség lehet az ebédjük alatt, majd elindultak a kávézó felé.
– Jó— Szia Han oppa! – mosolygott egy óriásit a pult mögött álló lány.
– Szia Seoyoon! – viszonozta a vigyort Han.
Felix és Hyunjin egymásra néztek egy undorodott tekintettel, mivel ugyan az volt a gondolatuk, mint Lee Knownak amikor először meghallotta, hogy Seoyoon így szólította meg Hant.
– Majd én és Seungmin rendelünk mindenkinek, ti keressetek egy nagyobb asztalt – szakította meg a csendet Bang Chan.
Szerencsére ők tudták ki mit akar, mivel innen már mindenkivel voltak együtt enni, akinek elfelejtették, azoktól megkérdezték a kávézó előtt.
A csapat többi része a kávézó 1. emeletére felsétált a földszintről, mivel azon az emeleten vannak a nagyobb csapatoknak szolgáló ülőhelyek.
Bang Chan és Seungmin visszajött, mondva, hogy ide hozzák a kért ételeket és italokat a pincérek.
Jeongin—Wooyoung
| San (Ha nem érthető az ábrám;
| Hyunjin Bang Chan, Changbin és
| Felix Jeongin Wooyoung szemben ül.
| Seungmin Jeongin és Changbin a kettő
Changbin— Bang Chan fotelben, és a többiek a kanapén
Lee Know-Han Han és Lee Know pedig egy külön
Kisebb kanapén).Pár perc után kihozták amiket rendeltek.
– Köszönjük! – Han mosolygott a lányra, majd egy kicsit megrúgta Lee Know lábád az asztal alatt, ami miatt az idősebb egy aprót morgott.
– Kösz – forgatott szemet Lee Know.
– S-szívesen! – pirult el a lány és elnézett Lee Knowról, Hanra mosolyogva. Lee Know sóhajtott egyet. 'Megint Hanra pirul a csaj?!' gondolta magában.
Ami után Seoyoon visszament a pulthoz (az első emeletre), Hyunjin azt kérdezte, – Ez a csaj komolyan visszament a kasszához és azt gondolja, "MegCsInÁlTam! HaN OpPa!" vagy mi?
– Hát valszeg! – értett vele egyet Lee Know.
– Nem értem, hogy lehet a barátod Han! Nem látod a csajt, hogy kívülről amit csinál, hogy néz ki? – sóhajtott Changbin.
YOU ARE READING
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?