Külső szemszög
Han és Changbin elköszöntek egymástól még a kávézóban, Changbin ki is ment a hidegbe.
Han egy aprót sóhajtott amikor kinézett, nagy jégvirágokkal voltak borítva az ablakok, ez is jelezte, hogy milyen hideg volt.
Még hó sem volt, akkor a jégvirágok már miért vannak itt? Gondolta.
Mivel ilyen hűvös volt, gondolta a hazai sétájára, egy kávét is vesz.
– Seoyoon! – szólította meg a púlt mögött dolgozó lányt, aki nagyra nyílt szemekkel visszanézett.
– I-Igen? – lépett a kasszához közelebb, ott hagyva a tányérokat amiket tisztára mosott éppen.
– Kaphatnék egy másik kávét? Amit előbb is rendeltem? – mosolygott Seoyoonra.
– Persze! – Han vigyorgott egy aprót, és aztán valamit kérdezett.
– Így emlékszel, hogy mit kértem? 40 perc és vagy 100 vásárló után? – a lány arca egyből egy pirosabb színt vett fel.
– Ö-öhm... Mindjárt készítem! – ment is, hogy megvédje magát a kényelmetlen helyzettől.
Han egy aprót kuncogott, és ott hagyta a kávé árát, amit Seoyoon elfelejtett kérni.
5 perccel később a fiatalabb visszatért a kért rendeléssel.
– Tessék, várjuk vissza! – mutatott egy kedves mosolyt.
– További szép napot Seoyoon! – integetett Han a kifele vezető úton.
Han amikor kiért sóhajtott egy aprót, ami miatt látta a levegőben a párát a szája előtt.
Szépen és lassan elkezdett sétálni a lakása felé.
Ahogy sétált a fákkal körbe vett járdán, (ami nem a főutca mellett volt, hanem egy kisebb erdőben, mert nem akart az emberekkel bajlódni) érzete, hogy a hideg csipős szél bemegy a vékony kabátja alá, libabőrt hagyva az egész testén.
Hogy fázott, egy alábecslés volt, egyenesen megfagyott! Minden pillanatban kirázta a hideg, és az ujjai már kékek lettek, az orrát nem látta, de tudta, hogy biztosan piros.
Gyorsabb tempóra váltott, amikor meglátta a lakóparkot, ahova az útja is vezetett. A Jyp cégtől nem messze volt. Ott volt minden ember aki a cégnek dolgozik, leginkább az idolok és a cégnél tanulók.
Han beírta a lakásához lévő kódot, majd belélett a jó forró helységbe.
– Végre, otthon! – terült el a kanapéján.
PING
Amikor már csukta volna le a szemeit, hogy pihentesse őket, érezte ahogy rezgett a telefonja a zsebében.
☆-------♡-------☆
LIXIE/ BESTIE/ AUSTRALIAN MATE/ SUNSHINE/ OMEGA
Has sent you a message.☆-------♡-------☆
Látta kiírva a kijelző közepén. Kettőször rákattintott az értesítésre, hogy megnyissa azt.
☆-------♡-------☆
LIXIE/ BESTIE/ AUSTRALIAN MATE/ SUNSHINE/ OMEGA
LIXIE/ BE...
HELLO MATEE!
Elküldöm a dal intro demót
Open linkTe
Okayyy
Szerintem jol hangzik :>LIXIE/ BE...
OFC!
Meg szep hogy jol hangsik!
Nagsik*
Hangsik*
Gangki*
AHHAHAOSHSKFJ
Hangeik*
Nakrik*
Hangeik*Te
Hajra Lix!LIXIE/ BE...
Janhik*
Kangzik*
Ganhik*
Hangzik*
YASS VEGRE!!!!Te
YayyyLIXIE/ BE...
Anywayyy
Keso van mar!
Good night ♡♡♡Te
Gn ^^☆-------♡-------☆
Han egy aprót mosolygott amikor letette a telefonját az asztalra.
Összehúzta a szemöldökeit, amikor valamit látott a telefonja tokjában.
Felkapta a kávésasztalról, és közelebről megnézte.
Nagyra nyíltak a szemei amikor egy Lee Knows fotókártya volt benne.
Gyorsan kivette és megfordította. Látta, hogy alávolt írva és még egy üzenet is volt rajta.
Ha hiányoznék,
Mert biztos megszoktad a velem létet hehe.-Lee Knowsss
Han szemet forgatott, de egy mosoly csak azért is megjelent a tökéletes ajkain.
Óvatosan visszarajta a tokjába és elkészült az esti rutinjával.
– Ha hiányoznék, mert biztos megszoktad a velem létet, hehe – ismételgette magának a mondatot, amíg az álmok világába nem esett.
(SRY 4 SLOW UPDATES! PASSIONFRUIT BY NMIXX>>>>>>
NINCS KULON SEOYOON AZ ESZEMBEN EZT A STORYT IRVA HA ESTLEG LENNE ILYEN NEVU HIRESSEG)
YOU ARE READING
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?