Külső szemszög
A sok kikapcsolódás után a két fiúnak munkához kellett kezdeni, ha 1 hónap alatt beakarják fejezni az albumot.
-Sziasztok!- lépett be a terembe egy mosolygós Wooyoung, mögötte Lee Know egy kávéval a kezében.
-Jó reggelt!- integetett nekik Han.
A most érkezettek leültek az asztalhoz a másikok elé.
Han-Felix
Lee know-Wooyung-Akkor,- csapta össze a tenyereit Felix. -, hol is kezdjük?- vette elő a lapjait.
- Meg is van! - mondta és kiosztotta a lapokat.
- Úgy tűnik, hogy tényleg egy love story téma lesz, az ügynögségeknek is nagyon tetszett. Ez lehetne az év collabja! - mondta izgatottan az ausztrál.
- És a love storyban kik lesznek a szereplők? - kérdezte Lee Know.
- Hát... Az van, hogy a rajongóknak nagyon tetszik a kapcsolatotok- nézett fel rájuk Felix.
- MI?! BIZTOS, HOGY NEM! - pirult el Han, de ezt Lee Know nem látta, mivel azzal volt elfoglalva, hogy Han így reagált. Valamiért fájt neki.
- Nem kell kiakadni, csak egy ötlet! - forgatott szemet Felix.
- Akkor, most milyen neműek lesznek a szereplők? - kérdezte Wooyoung.
- Koreai vagy külföldi rajongóknak akarjuk, hogy tetszen?
- Manapság külföldről jön be a több bevétel.
- Akkor, esetleg egy fiú-fiú kapcsolat? - kérdezte óvatosan Felix, mindenki szemébe nézve.
- Nekem jó - mosolygott Wooyoung.
- Rendben, de azért még gondoljátok át, hogy biztos színészeket keressünk, amikor már meglehetnének! - nézett a szőke a mellette, meg a vele kereszben ülőre.
- Oké - bólintottak.
A rövid, de tartalmas megbeszélés után a zenei duó, egy studíoba vették az irányt a cég folyosóin.
Amikor beértek, csak ketten voltak, mivel ahogy még 1 hónapja megvolt beszélve; szabad pórázra engedik őket minden téren.
- Először egy dallamot kéne kitalálni, ugye? - ült le Han a szintetizátor elé.
- Mhm! - bólintott az idősebb.
- Hogy is kezdődhetne? - nyomott le egymás után random billentyűek, amíg meg nem tetszik nekik a dallam.
Amikor Hannak nem sikerült megtalálni az akart ütemet és dallamot, hirtelen egy másik embert érzett mellé ülni.
Mivel nem volt más mozdítható szék a szobában, Lee Know óvatosan arréb terelte Hant a széken.
- Mi lenne ha..? - kezdett Lee Know, építeni Han játékára.
- Eltudnád ezeket a hangokat játszani, miközben én ezt? - írta le gyorsan egy kotta lapra.
Han nem is hallotta a másik hangját, mert csak alra tudott gondolni, milyen közel van a másik hozzá.
- Han! - kizörrent a jelenlegi helyzetéből, amikor Lee Know megrázta a vállát.
- Mi? Ja~ O-oké, bocsi elbambultam. Hehe... - nevetett kínosan.
Lee Know egy aprót kuncogott, majd elmagyarázta a másiknak, hogy mit kért előbb is.
◇◇◇
Pár óra után, már nagyjából meg volt az intro dallama.
- Han-ah! Menjünk el enni valahol, meghívlak! - lendítette át a kezét a mondott fiú vállán.
- Changbin? Te nem is ennél a cégnél dolgozol?! - kerekedtek ki a másik jelenléte miatt a szemei.
- Ezt sértésnek veszem! Így köszönteni egy barátot, Tch... Na, de az a lényeg, hogy hiányzik a barátom!
- EWW CSAK NE CUKISKODJ! - tolta ki az arcábol a duzzogó Changbint.
- Hihihi - nevetett Changbin a győzelmén.
◇◇◇
A kettő fiú a maszkukat felvéve kiléptek az épületből.
A kávézó ahova menni akartak nem volt messze, 5 perc séta.
- Úristen, Lefagy a seggem! - nyavajgott Han.
- Nem az én hibám, mondtam, hogy egy ilyen vékony kabát nem jó télre! - forgatott rá szemet a másik.
- Hyung, nem akarod a kabátodad kölcsön adni? - fordult felé csillogó szemekkel.
- Nem - válaszolta egyszerűen Changbin. Han ajkait elhagyta egy 'tch' amikor belerúgott egy kavicsba.
◇◇◇
5 hosszú perc után megérkeztek az úticéljukhoz.
- Végre! - ment a pulthoz Han, már Binnie kártyájával a kezében, amíg az idősebb egy ülőhelyet keresett.
- Hmm - kémlelte az étlapot, miközben levéve a maszkját, egyből megbűvölve a barisztát.
- Kérnék egy krémkakaót, egy epres limonádét és kettő szelet csokis tortát - nézett a lány szemeibe.
- Öhm, i-igen máris! - pirososott a fiatalabb arca.
- A-az asztalához visszük m-majd! - hajolt meg.
◇◇◇
-
Tényleg azt csinálta Jyp? - nevetett Han.
- Igen, és akkor fogtam a tortát és- Changbin történetét egy lány hangja zavarta meg.
- Jó napot, itt van a r-rendelésük - mosolygott óvatosan.
- Köszönjük...
- Seoyoon! - mondta el a lány a nevét.
- Köszönjük Seoyoon! - fejezte be Han.
- Szív-vesen! - hajolt meg, majd elment.
- Aww, olyan kis aranyos. - vigyorogott fiatalabbik.
- Szerelem első látásra? - hajolt közelebb Changbin.
- Eww, mi? Nem! - nézett rá undorodva Han.
- Amúgy is, te is idol vagy, tudod a helyzetet! - legyintett.
- NMIXX, change up
- Mi a...
◇◇◇
(GIDLE COMEBACK?! AND NMIXX HAD ALSO MY MIND 24/7: NMIXX 🤩🤩 CHANGE UP 😈)
DU LIEST GERADE
Want So BAD MinSung
FanfictionHan Jisung. Egy híres soloist, aki egy rajongója egy másik idolnak, Lee Know-nak. Mindezt addig, amíg egy lehetőséget nem kapnak együtt dolgozni. Lehet, hogy pletykák terjednek róluk? De vajon milyenek?