Ron'dan
Dumbledore'den azar işitmemiz bittiğinde revire gitmemize izin vermişti cezayı sonra vereceğini söyledi. Biz Dumbledore'nin odasından çıkarken bakışlarımı McLaggen'den hiç ayırmıyordum. Çocuk artık bana ne yaptıysa ayar olmuştum.
Harry yaklaşıp omzuma vurdu "Çok fazla bakma Ron, şaşı kalacaksın yoksa." Harry'nin bu sözünün ardından ona çok uzun baktığımı yeni fark ettim. Bakışlarımı ondan çekip yeri izlemeye başladım "Beni sinir ediyor."
"Kimi etmiyor ki?"
Aklıma McLaggen ve Herm'in öpüştüğü an geldi ve yüzümü buruşturup "Görünüşe göre Hermione'i sinir etmiyor."
"Yapma Ron, emin ol en çok Herm'i sinir ediyor."
Kafamı kaldırıp Harry'e bakıp kaşlarımı çattım "Ne diyorsun Harry? Dün sana ne anlatığımı unuttun mu?"
Harry kaşlarını kaldırarak "Elbette hayır ama olayın asılı öyle değilmiş Daisy anlatı ona da Hermione."
Bakışlarım tekrar yer ile buluştuğunda "Eeeee, olayın asılı neymiş?"
"Şöyle ki Herm kendi rızasıyla onu öpmemiş o salak kendisi yapışmış sende zaten o anda çıkıp karşılarına dikilmişsin ama çok kötü bir hamle yaparak McLaggen'e yol açmışsın."
Kaşlarımı çatarak yine bakışlarımı Harry'e çevirdim "Nasıl yani?"
Harry derin bir iç çekerek devam etti
"McLaggen senin Lavender'i öptüğünü biliyor yani mantıken ayrılmış oluyorsunuz ve fırsatçı McLaggen bu durumu kesinlikle değerlendirecek mesela ilk olarak ona destek olmaya çalışıcak ayrılmanızı bahane olarak ve belki en yakın arkadaş olurlar, sonrasını sen düşün artık.""Öyle mi dersin?"
Harry kaşlarını çatarak "Hadi ama Ron! Herm öyle biri değil sende herşeye inanıyorsun."
"Ben Hermione öyle bir şey yapar demedim ki zaten, ben McLaggen'e güvenmiyorum."
"Tabi(!)"
Revire girdiğimizde Hermione karşıda dikilmiş bize bakıyordu. Bakışlarımı ondan kaçırarak bir yatağa geçtim. O da zaten ilk Harry'nin yanına gitti anlaşılan bana hala kızgındı.
Yanıma doğru geldiğinde boğazımı temizleyip nasıl bir konuşma yapacağımı düşünüyordum ki McLaggen Herm'in kolunu tutup kendine doğru çekti "İyi misin?"
Herm kolunu McLaggen'den kurtarıp
"Sanane, hem dayak yiyen ben değil sensin bu yüzden kendi haline ağla."Hermione tekrar yanıma geleceken McLaggen tekrar kolunu tuttu "Ron ile kavga ettiğinizi duydum o nedenle sordum."Hermione kolunu tekrar kurtarmaya çalışıyordu artık ne kadar sert tutuyorsa kız bir türlü kurtulamadı.
O an aklıma Harry'nin söylediği cümle geldi "McLaggen senin Lavender'i öptüğünü biliyor yani mantıken ayrılmış oluyorsunuz ve fırsatçı McLaggen bu durumu kesinlikle değerlendirecek mesela ilk olarak ona destek olmaya çalışacak ayrılmanızı bahane olarak ve belki en yakın arkadaş olurlar, sonrasını sen düşün artık." Harry'nin bu sözü aklımda dönüp duruyordu. Ne olduysa o an oldu, kendime yine hakim olamadım beynime kan fışkırıyordu.
McLaggen'in elini Herm'den çekmek için ittim. Birbirimize önce küfürler ettik sonra boğazımızı sıkıp yumruklamaya çalışıyorduk bu kavga uzun sürmedi Hermione'nin bağrışıyla son buldu. "Yeter!" diye bağırdığın da herkes bakışlarını ona çevirdi.
Hermione kaşlarını çatarak "Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz?!" dediğinde onu kolundan tutup revirden çıkartım. Onunla özel olarak konuşup özür dilemeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take My Hand (Draco Malfoy)
FanfictionGryffindor'lu Daisy Potter ve Slytherin'li Draco Malfoy'un çok büyük düşmanlığın, çok büyük bir aşka dönüşme hikayesi. İyi okumalar...♡♡♡