~
Draco'nun Gözünden
~"Pişt! Malfoy, hey! Uyan artık!"
O deli kızın sesiyle gözümü açtım. Bankta hâlâ aynı pozisyonda duryordum ve uyuyakalmıştım. Gözümü açtığımda deli kızın dibime kadar geldiğini gördüm. İrkilerek geriye doğru gittim.
Bu hareketim hoşuna gitmiş gibi kıkırdayıp geriye doğru gitti."Sonunda uyandın. Öldüğünü sandım."
"Ben bir Malfoy'um kolay kolay ölmem."
"Bir Malfoy olabilirsin ama sen de bir insansın." dediğinde cevap vermek için ağzımı araladım ama verecek bir cevabım olmadığı için geri kapattım.
Ellerimi göğüs hizamda bağlayıp bankın içine iyice sokuldum ve tekrar kafamı kaldırıp gökyüzünü izlemeye devam ettim.
"Al."
Tekrar bu deli kızın sesini duymamla yavaşça bakışlarımı o yöne doğru çevirdim. Deli kız elinde bir iksir şişesini bana doğru uzatmış almamı bekliyordu. Bakışlarımı önce deli kıza çevirdim sonra iksir şişesine.
Şişeyi elime aldığımda "Bu ne?" diye sordum. Deli de yanıma oturup iksir şişesini gösterdi. "Bu seni ayıltacak bir iksir. Açıkgöz iksiri. Çok fazla içmişsin. Bir yerde uyuyakalma diye yaptım. Merlin bilir belki bir yerde uyursun ve bir daha uyanamazsın. O zaman seni kim bulacak?" dediğinde deliye, deli görmüş gibi baktım.
Deliye, deli görmüş gibi baktım?
Ne garip bir cümle bu be? Yani adı üstünde deli, zaten herkes ona deli görmüş gibi bakıyor.
Tekrar iksir şişesine baktığımda içip, içmemek arasında kalmıştım. Başımın ağrısına daha fazla katlanamayacağım için şişeyi hızlıca kafama diktim. Bir yudum aldığım gibi geri püskürdüm. Yüzümü ekşiterek deliye döndüm.
"Öğk sen bunun içine ne koydun? Iıyy tadı berbat!" dediğimde deli kabaca omuz silkerek cevap verdi "Hiçbir şey sadece 6 tane yılan dişi, 4 ölçü standart bileşen, 6 tane kurutulmuş cızkıpır iğnesi ve son olarak 2 dal kurtboğan." dedi ve gülümseyip. "Evet, bu kadar."
Deli konuştuğundan beri gözlerimi fal taşı gibi açıktı. Gözlerimi duyduğum şeyler karşısın da kapatamıyordum. En sonunda gözümü kırpabildiğimde tekrar iğrenç kokan ve aynı şekilde tadı da berbat olan iksir şişesine döndüm. Hiç düşünmeden şişeyi yere fırlattım.
Zaten deli bir kızın bana uzattığı iksiri içmem daha saçmaydı. Sen salaksın Draco, neden deli olduğunu bildiğin birinin sana uzattığı iksiri içiyorsun? Ne bileyim ben? ilk başta içmek mantıklı gelmişti.
İçimde ettiğim kavgaya bir son verip içten bir şekilde kafamı eğip tükürdüm. Hızlıca ayaklanıp okula doğru ilerlemeye başladım. Bir kaç adım atıp durdum, çünkü ben giderken deli kız hiç sesini çıkartmamıştı. Son birkez arkamı dönüp deliye baktım.
Delinin ise hiçbir şey umrunda değilmiş gibi yukarı bakıp yıldızları izliyordu. "Neyse,'' dedim ve okula gittim.
Gider gitmez hızlıca odama doğru gittim. Odamın kapısına vardığımda tam kapıyı açacaken benden önce Pansy açmıştı. İlk başta afallasamda sonra kendimi toplayıp tek kaşımı kaldırıp Pansy'e baktım. "Senin burda ne işin var?" dedim ve ellerimi önümde bağlayıp "Daha doğrusu erkekler yatakhanesinde ne işin var?"
"Sevgilin sana hediye göndermiş onu vermeye geldim. Sen yoktun bu yüzden yatağın üstüne bıraktım." dedi ve gülümseyip yanımdan uzaklaştı.
Bugünde herkes bir garip. Ne oluyor ya bunlara? Acaba hâlâ uyuyor olabilir miyim? O delinin bana içirdiği o şeyden sonra uyuyor olmam çok saçma olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take My Hand (Draco Malfoy)
FanfictionGryffindor'lu Daisy Potter ve Slytherin'li Draco Malfoy'un çok büyük düşmanlığın, çok büyük bir aşka dönüşme hikayesi. İyi okumalar...♡♡♡