Part 4

123 7 0
                                    

Harry'den

Sabah saat 07:43'te uyanmıştım Ron'un yatağına baktığımda ilk kez benden önce uyanmıştı, Neville'nin yatağına baktığım da ise Neville hala uyuyordu.

Hızlıca cübbemi giyip Neville'yi uyandırdım. Neville de cübbesini giyince ortak salona indik. Ortak salondan içeriye girdiğimizde masanın önünde kavga eden Mclaggen ve Ron'u gördüm.

Ayırmaya koştuğumda birbirlerine küfürler savuruyorlardı yan tarafta da Malfoy dalga geçiyordu. "Vayy! Ezik kavgası!"

Sert bakışlarımı Malfoy'a çevirdiğimde "Kapat çeneni Malfoy!" diye bağırıp tekrar kavgayı ayırmaya çalıştım

"Oooo, Pottah da kavgaya dahil oldu bu kavga daha eğlenceli oluyor." diye alay ediyordu. Ben Ron ve McLaggen'i ayırdıktan sonra Malfoy'a döndüm.

"Kavga kısa sürdü..." dedi sahte bir üzüntüyle. Malfoy'un bir "A" demesi bile beni sinir ediyordu bu çocuğu hiç sevmiyordum ve yine her zaman ki gibi yine kendime hakim olamadım.

Malfoy'u yumruklamaya başladım o da boğazımı sıkmaya ve yumruk atmaya başlamıştı. Ron da gaza gelmiş olacak ki o da McLaggen'in üstüne saldırdı.

Daisy şuan gelip Azkabana gelecen mi? diye sorsa cevabım evet olurdu çünkü artık bu çocuğu elimden kimse alamazdı.

Daisy'den

Ginny ile ortak salona indiğimizde herkes birbirini yiyordu ben ve Ginny birbirimize baktık sonra onlara baktık ve yine birbirimize bakarak onları ayırmaya karar vermiştik. Ben Malfoy ve abimi ayırıyordum, Ginny de Ron ve McLaggen'i ayırıyordu.

"Abi! Malfoy! Kesin şunu!"

Yan tarafa gözüm kaydığında Ginny'nin de Lavender ile kavga ettiğini gördüm. Kafayı yiyecektim abim ve Malfoy'u ayırmak için aralarına geçtim, Molfoy tam abime bir yumruk atacaken ben araya girdiğim için yumruğu ben yemiştim.

Daha ne olduğunu anlamadan kendimi yerde bulmuştum. Burnum ağrımaya ardından kanamaya başlamıştı. Beni bu halde ilk Malfoy fark etti. Bu durum beni üzmüştü çünkü en yakın arkadaşlarımın yerine yanıma ilk düşmanım gelmişti nasıl hissedebilirdim ki?

"Daisy! İyi misin!?" Malfoy hızlıca yanıma doğru gelip dizlerinin üstüne oturdu ve bir elini omzuma koydu. Yere düşen gözlüğümü alıp nazikçe gözlüğü taktı. Ben hala şaşkınlıkla suratına bakarken kanayan burnum umrumda bile değildi. En sonun da abim de beni fark etti.

"Daisy! Ne yapıyorsun lan sen!"
dedi ve tekrar Malfoy'un yakasına yapıştı. En sonunda çok şükür Profesör Dumbledore gelmişti "Yeter!!!" diye bağırdı ve herkes kavga etmeyi bırakıp Dumbledore'ye bakmaya başladı. "Kavga edenler ve kavgaya dahil olan herkes odama!"

Harry ve Malfoy yanıma gelip beni kaldırdılar. Harry tam ağzını açmış konuşacaken Malfoy ondan önce davrandı "İyi misin?" diye sordu.

Elimi burnuma yaklaştırıp kanı silince "Galiba değilim. Burnumu kırdın ya! Çok acıyor!"

Malfoy mahcup bir sesle "B-ben özür dilerim. İstemeden oldu. İstersen revire gidebiliriz." Bu çocuğun kafasına taş mı düştü. Birinin ona benim Potter olduğumu anlatması gerekiyor. Herhalde abimin yumurukları bu çocukta yan etki bıraktı.

Birde bana soruyor bence şuanda sen revire gitmelisin. Malfoy hala telaşla bana bakıyordu. Kolumu ondan kurtarıp "Sonra giderim ama şu anda Dumbledore'nin odasına gitmeliyiz"
dedim. Malfoy'un beni bu kadar düşünmesi bana tuhaf gelmişti çünkü beni yaralamaktan asla gücenmezdi.

Abime döndüğümde ise çok sinirliydi
"Onu düşünmek sana mı kaldı?!"
Malfoy tam ağzını açıp konuşacaken Ginny araya girdi "Tamam bu konuyu başka bir zaman tartışırsınız ama şu anda Dumbledore bizi odasına çağırdı ve gitmeliyiz."

Take My Hand (Draco Malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin