Part 3

136 3 4
                                    

"Herm! Dur! Beni bekle!" diye seslendim Hermione'nin arkasından ama beni duymuyordu. Ortak salona girmişti ordan da yatakhaneye ben de peşinden gidiyordum.

Ben ve Hermione aynı oda da kalıyorduk bir de Ginny. Hermione odaya girip sertçe kapıyı suratıma kapatı, hiç öyalanmadan kapıyı hızlıca açtım "Herm?"

Nefes nefeseydim peşinden allah ne verdiyse koşuyordum. Hermione yatakta oturmuş ağlıyordu, haklıydı ona gidip Ağlama diyemezdim.

Yanına oturup sırtını sıvazladım. "Boş versene Herm. Ron bence o kelimeleri ani bir sinirle söyledi zaten uykusuda vardı, bence Ron iyice uyusun sonra konuşursunuz." Hermione kafasını kaldırıp sulu gözleriyle bana baktı "Öylemi dersin?" dedi sanki inanmıyor ama inanmak istiyormuş gibiydi. Bende tereddütle "Tabi." diye cevap verdim.

Ah Ron! Hele sen yarın Herm'den özür dileme bak ben sana ne yapıyorum. Umarım ki gerçekten ani bir sinirle o kelimeleri söylemiş olsun. Özür dilemese Herm'e boş bir umut vermiş olucam ve ben boş umut vermekten neferet ederim, tabi ki bana verilmesinden de nefret ederim.

Hermione bana sımsıkı sarıldı bende karşılık verdim "Merak ettim de Herm, Ron senden nasıl özür diledi?"

Birbirimize sarılmayı bırakmıştık Hermione gözlerini benden kaçırarak yere bakıyordu ardından gözünü pencereye kaçırarak "Öptü, beni öptü."

Ne?! Ron Hermione'yimi öpmüşdü. Ne zaman? Nasıl? Benim niye şimdi haberim oluyor. Ah Ron! Sen önce git kızı öp sonra herkesin içinde rezil et! Yani Herm ağlamakta gayet haklı.

Eyvah Hermione ağlamaya başlamıştı hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ne diyeceğimi bilemedim ve tekrar sarıldım. Hermione biraz sakinleştiğinde konuşmaya başladım
"Peki Ron ile aranada başka birşey olmadığına emin misin çünkü Ron hem seni öpüp sonra da herkesin için de inek diye bağıracak bir insan değil."

Afferin lan kız Daisy. Çok doğru bir soru oldu. Genelde birilerini teseli etmeyi beceremediğim için saçma sapan konuşup daha çok moral bozardım ama bence şuan tam yerine göre bir soru sordum.

Birbirimizden yavaşça ayrıldık Herm gözlerini kaçırarak "Aslın da... şey oldu..." dedi ve sertçe yutkundu. Ben de çenesini hafifçe tutup kafasını bana çevirdim, Hermione'nin elini tutarak destek oldum.

Kafamı yavaşça yana doğru bir az eğip "Herm ben senin kardeşin gibiyim dimi?" Hermione kafasıyla onayladı bende devam ettim "Öyleyse benden birşey saklayamasın değil mi? Yani saklamamalıyız." Hermione tekrar kafasıyla onaylayınca devam etti "Haklısın Daisy tamam anlatıyorum." dedi.

Oturuşumu dikleştirip pür dikkat Hermione'yi dinliyordum. Derin bir iç çekerek devam etti "Ben ve Ron seni bulmak için trende öylece geziyorduk sonra karşımıza Lavender salağı çıktı ve şöyle söyledi "Naber von von nasılsın?'' Ronda sertçe cevap verdi "Sanane. Hem artık bana von von demeyi bırakırmısın biz ayrıldık unutma istersen." Lavender dururmu tabi canım sertçe karşı çıkmaya çalıştı sonra Ron benim yanımda daha fazla boş konuşmaması için onu bir kompartmanın içine soktu ve orda tartışmaya başladılar. Bende Ron'u beklerken bir kol beni kenara bir yere çekti bu McLaggen'di beni köşeye sıkıştırıp dudağıma yapıştı ve Ron'un sesiyle ikimizde arkaya baktık, Ron hemen önüne dönerek hızlıca ordan uzaklaştı bende McLaggen'i itterek Ron'un peşinden koşup ona sesleniyordum ve o sonra şey yaptı... Lavender'in dudağına yapıştı. Bana o kadar kötü bakıyorduki sanki herşeyimi kaybetmişim gibi hissetim Daisy, sanki böyle içimde kocaman bir boşluk varmış gibi..."

Herm'in anlatıklarını ağazım açık bir şekilde dinliyordum. Ben bu olayda haklı bir taraf göremiyordum haksız bir tarafta ama Ron'un yaptığı şey çok saçmaydı.

Take My Hand (Draco Malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin