MEDYA=JACK GREYGeçmişteki Daisy'nin Gözünden
Cübbemi giyip banyodan çıktım. Masanın yanındaki çantamı alacaken masanın üzerindeki not dikkatimi çekti. Notun üzerinde Tarihe Bak yazıyordu. Bakışlarımı masanın üstündeki takvime çevirdim.
Ne? Bu gün Herm'in doğum günü! Merlin! Nasıl unuturum?! Ama Herm'de abarttı yani. Daha yeni uyandık bir bekleseydik belki kutlardık. Neyse derse girince kutlarım.
Ders mi? Tabi ya! Profesör Lupin'in dersine geç kaldım! Koşa koşa odanın içinden çıktım. Arkamda duyduğum ayak sesleriyle duraksayıp arkamı döndüm ama kimse yoktu. Bir kaç saniye gözlerimi kısıp etrafa baktım. Kimsenin olmadığına emin olup tekrar ksks sınıfına doğru koşmaya devam ettim.
Daisy'nin Gözünden
"Huh! Görmedi. Bir an görecek sandım. Nasıl korktum anlatamam." dedi Draco elini kalbine koyarak. "Neden korkuyorsun ki? Zaten görünmeziz unuttun mu?"
"Evet unuttum! Çünkü ben sizin gibi her zaman bir görünmezlik pelerini ile dolaşmıyorum! Dolaşmadığım için senden çok özür dilerim Daisy!"
"Tamam, sende haklısın. Şimdi daha sessizce Daisy'i takip edelim." dedim konuyu geçiştirerek çünkü oyalanmamalıyız. Draco da kafasıyla onaylayınca daha sessiz bir şekilde Daisy'nin peşinden gidiyorduk.
Bu arada ben arkadan bakıldığımda aynı salağa benziyomuşum. Kızım bir az düzgün yürüsene! Draco'ya baktığımda o yürüyüşüme hiç takılmıyordu. Oh, bu bilgiyi benden başkası bilmese iyi olur. Sonra yürüyüşümü düzeltirim.
Geçmişteki Daisy'nin Gözünden
Derse geç kaldığım için profesörden özür dileyip Herm'in yanına geçtim.
"Doğum günün kutlu olsun Herm." dedim sessiz bir şekilde. Herm bana baktı ve kaşlarını çatarak tekrar önüne döndü.
Yok bunda başka birşey var. Ben zaten doğum günü için olmadığını biliyordum. Galiba Ginny doğum gününü unuttuğumu düşündüğü için o notu koydu. Yoksa başka kim koyabilir ki?
"Herm sorun ne niye bu kadar sinirlisin?" diye sorduğumda Herm hızlıca kafasını bana doğru çevirdi. Bu durum karşısında afalladım ve hemen kendime geldim.
"Sorun sizin tembeliğiniz. Bir bitmediniz ya!" dedi kısık bir sesle ve ekledi "Sizin yanınızda kendimi gerçekten bir anne gibi hissediyorum. Sanki yaşlanmış gibiyim ve bu beni rahatsız ediyor."
Kafamı eğip sahte bir şekilde dudaklarımı büzdüm. Tekrar kafamı kaldırıp "Özür dilerim. Sana söz veriyorum bir daha sana asla böyle hissetirmiyecez. Ben abimlerle konuşurum. Sana söz veriyorum."
"Gerek yok Daisy. Boş versene, böyle davranmak benim doğamda var. Siz her ne kadar bana hissetirmemeye çalışsanızda bende bu huy olduğu sürece kendimi hep anne olarak görecem." dediğinde büzdüğüm dudaklarımı düzeltip.
"Peki beni affetin mi?"
"Affetim. Ama yine de erken uyan."
"Sen nasıl istersen öyle olsun!" dedim ve hızlıca Herm'e sarıldım.
"Bayan Granger ve Bayan Potter lütfen sessiz olun."
"Peki profesör, özür dileriz.''
"Önemli değil ama bir daha olmasın."
• • •
En sonunda derse bitti ve dışarı çıktık. Herm'de kütüpahaneye gitti. Ardında abime ve Ron'a dönüp "Eee, Herm'in doğum günü için bir planınız var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take My Hand (Draco Malfoy)
FanficGryffindor'lu Daisy Potter ve Slytherin'li Draco Malfoy'un çok büyük düşmanlığın, çok büyük bir aşka dönüşme hikayesi. İyi okumalar...♡♡♡