Part 9

95 8 2
                                    

"Ayağın hala acıyor mu Ron?"

diye endişeyle Ron'a bakan Herm'e çevirdim bakışlarımı.

Bir saat önce Sirius Ron'un bacağını çok fazla sert ısırdığı için ayağı berbat durumdaydı. Biz de Şamarcı Söğüt'ün içinden çıkıp onu revire götürdük. Ve ben o anda Sirius'un vaftiz babam olduğunu öğrendim.

Evet, sadece ben öğrendim çünkü geriye kalan herkes bunu biliyordu ve bana söyleme gerği bile duymamışlardı.

Harbiden beni insanlıktan bile saymıyorlar!

Abim de McGonagall ve Bay Fudge (sihir bakanı) konuşurken duymuş. Yani en azından bir kaç kısım doğruymuş. Sirius bizim vaftiz babamızmış, ama o abimi öldürmeye gelecek bir katil değilmiş!

Sirius azkabandan Ron'un faresini bulup intikam almak için kaçmış. O fare de Scabbers değilmiş Peter Pettigrewmiş.

Şamarcı Söğüt'ün içinden çıktığımızda dolunay çıktı ve sevgili amcam Remus kurt adam olduğu için kurt adama dönüştü. Aaaa! Evet, söylemeyi unuttum yaşadığım 5. şokta profesör Lupin'in amcam olması. Eskiden babamın en yakın arkadaşıymış yani çok yakın bir amcam değil.

Gerçi ben onu hiç yakın olarak görmemiştim. Umarım dersinde uyuduğum zaman arkamdan söylenmiyordur. Amcamın gözünde kötü gözükmek istemem.

5 şokumun ne olduğunu söyleyeyim hemen;

1. Remus'un amcam olması.

2. Sirius'un vaftiz babam olması.

3. Scabbers'ın hain Peter Pettigrew olması.

4. Remus'un kurt adam olması.

5. Draco'nun yaptığı hareketler.

Evet, kesinlikle en çok 5. maddenin şaşkınlığından hala çıkabilmiş değilim.

Remus kurt adama dönüştüğünde tam bana saldıracakken Draco önüme geçip bana siper oldu. Kafasına aldığı darbeyle bayıldı.

Başında bilmem kaç dakika ağladığım için gözlerim kızarmıştı ve gözlüklerim buğulanmıştı. Şu anda revirdeydik, Draco hala baygın bir şekilde yatakta uzanıyordu.

Bizi ordan profesör Snape kurtarmıştı. Blaise ve Pansy'i geç olduğu için odalarına göndermişti. Pansy çok fazla itiraz etsede en sonunda Blaise ile birlikte odalarına gittiler.

Tam bana da odama gitmemi söyleyecekken içeriye profesör Dumbledore girdi "O kalabilir Severus." dedi beni işaret ederek.

Profesör Snape tam ağazını açıp konuşacakken profesör Dumbledore elini kaldırıp "Bu kadar yeter Severus. Sen gidebilirsin."

Profesör Snape son bir kez bana bakıp revirden çıktı. O çıktığı gibi profesör Dumbledore'nin yanına koştum

"Profesör lütfen bir şey yapın Sirius suçsuz. Azkabandan çıkarın onu. Asıl hain Peter denen aptalmış!" Ruh emiciler Sirius'u alıp azkabana götürmüştü. Tam da güzel bir aile olma hayelleri kurmuştuk birlikte mutlu bir aile olacaktık. Ta ki ruh emiciler gelip her şeyi mahvedene dek, hayalerimiz suya düşmüştü.

"O Scabbers!"

Zavalı Ron hala faresinin Peter olduğunu kendisine yediremiyor. O da haklı ben de Scabbers'a alışmıştım.

Hepimiz bakışlarımızı Ron'a ardından profesöre çevirdik.

"Benim yapabileceğim bir şey yok Bayan Potter, ama sizin var."

Take My Hand (Draco Malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin