12. Bölüm

3.7K 355 114
                                    

Herkese merhabalar. 

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı lütfen unutmayınız. 

Görüşmek üzere. 

İnstagram ve Twitter adresim : caylakmatmazel 


Sevgili Begümsu bizim için yapay zekaya Ahu Ülkü çizimi yaptırdı. Sizce nasıl olmuş ? 

 Sizce nasıl olmuş ? 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


''Bir hekim olarak yapmam gerekeni biliyorsun, Ahu. Prosedürleri uygulamaya koymak zorundayım.''

''Biliyorum,''dedim çaresizce. Yavuz'un kolları belime dolandı. '' Hastane polisine haber verebilirsin.''

*

'' Hey, hey ! '' Ahu' nun neredeyse yıkılmak üzere olan bedenini zor zapt ettiğimde elini sertçe koluma sardı.

'' Gencecik daha, Yavuz. Daha çok genç. '' Ağlamaklı sesi durumun vehametini belli ediyordu.

'' Ben hiçbir şey anlamadım, Ahu. Siz şimdi neye baktınız, ne çıkarım yaptınız ? '' Zorlukla sesini topladı. Bir yandan da şakaklarını ovuyordu.

''Metanfetaminine baktık kanında ve idrarında.''

'' Yani güzelim ? '' Gözünün önüne gelen saçları kulağının arkasına sıkıştırdım. Dizlerimin üstüne çökmüştüm önünde.

'' Bu madde merkezi sinir sisteminde etkisi çok çok yüksek olan bir madde Yavuz. Kullanım sınırının aşılması bağımlılığa yol açar. Genellikle uyku sorunu olanlar falan kullanıyor sana öyle anlatayım. Ferah ' ın kırmızı reçeteli ilacı yok. Hiçbir eczanede bunu reçetesiz satmaz, suç çünkü. Ama Ferah 'ın kanında bulduk. Demek ki dışarıdan alıyor. Bağımlı olabilir. '' Aklıma kızın kolu düştüğünde yutkunmak bile zorlaştı.

'' Kolu...''

'' Kolu bu yüzden bu halde olabilir. İlacı oral yolla değil, şırınga ile de alıyor olabilir. Bu sebeple polise git dedim Tahsin' e. '' Omuzlarım düştüğünde genç bir kadın hakkında bu konuları konuştuğumuz için üzülmeden edemedim. Hikayesinin tam hali neydi bilemiyordum elbette ama kimse böylesi bir durumun içinde olmayı hak etmezdi. Hiç kimse. Üstelik birde intihar gerçeği vardı.

'' Oğuz bilmiyordur. Bilse kesin anlatırdı. '' Ahu' nun yorgun sesi kulağıma ulaştığında daldığım yerden uyandım.

'' Bunu ona söyleyen biz olmalı mıyız ?''

'' Nasılsa öğrenecek ve ağzımıza tükürecek. Ona ilk andan beri anlatmalıydık. ''

Hiç tahmin etmediğim bir şey yaşandı. Ahu, hıçkırıklar eşliğinde kollarını boynuma sarıverdi. '' Ağlama n' olur. Ağlayıpta içimi oyna benim. '' Konuşmaya çalıştı ama pek beceremedi. Zira hıçkırıkları buna engel oluyordu.

GÖKYÜZÜ ATLASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin