Herkese merhabalar.
Bugün çok güzel bir gün öyle değil mi? Ülkemize bahar geldi. Her anlamda :)
Gökyüzü Atlası 1 yaşında! Bu bir senede çok fazla şeye şaşırdım. Çok fazla şey öğrendim. Bunun çoğunluğu sizler sayesinde oldu. Desteğiniz beni çok mutlu ediyor. Var olun!
Sizleri çok seviyorum. Ve sizinde bana karşı boş olmadığınızı biliyorum ahahahah. Daha gidecek çok yolumuz var. Okuyacağınız çok şey var bende. 2 Aralık'ta ilk fantastik kurgumu yayımlayacağım. Bence güzel bir şey oldu. Sıfırdan evren kurdum sizler için. Darağacı Devrimi'nde buluşuruz inşallah.
Birkaç güncelleme yapayım sizlere. Şu sıralar asla giripte iki satır bir şey yazamıyorum. Vaktim çok kısıtlı. Dersle geçiyor günlerim. Tahmin edersiniz ki kalan vaktimi ailemle geçirmeye çalışıyorum. Bu sebeple uzun aralarla uzun bölümlerle mi gelsin yoks akısa aralarla kısa bölümler mi gelsin siz seçin isterim. Aylarca ortadan kaybolan o yazarlardan olup sizi habersiz bırakmak istemiyorum.
Gelecek bölümün ilk sahnesi Atlas'ın ilk tekmesini hissettiğimiz an olacak. Ahu'nun mezuniyetinde bulacağız kendimizi. Ayrıca Ferah ve Oğuz tanışmasını da okuyacağız. Ve yine elbette kaldığımız yerden devam edeceğiz. Uzun bir bölüm olacak. Bitirince atacağım. Lakin zamana ihtiyacım var. Dediğim gibi 35. bölüm civarı finalimiz var ve konularımız artık uzamayacak, çözülecek.
Yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
Beni her yerden takip edebilirsiniz. Kullanıcı adım caylakmatmazel
Not: Sizden gelen ''Geçmiş sahneleri bu kadar çok olmasa da olur.'' dönütlerini kabullenip ona göre davranmıştım ama bence her bölüme bir geçmiş sahnesi yazsam fena olmaz diye düşünüyorum. Bu sebeple hem bu öpücük dolu günün devamını hemde hem lise hem de evlilik hayatımızın pek çok sahnesini kalan yirmi küsür bölümde okuyacaksınız. Bu bölümde bir akşam yemeği sahnesi okuyacaktınız ama ben onu buradan kestim. Çünkü sahneleri birbiriyle eşleştirmeyi çok seviyorum. Bu sahne de gelecekten güzel bir sahneyle eşleşti bile. Vakti gelince yüzümüz gülerek okuyacağız. Benim içim kıpır kıpır... ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ ATLASI
Fiksi UmumKapak: sırmanur Tam arabama ilerlerken durdum bir anda. Kapıyı açmaya çalışan elim havada kaldığında kırgınlığı üzerime geçirmiştim bir hırka gibi. Dik duruşlu Ahu bir köşeye çekilirken geride sadece çıplak bir ben kalmıştım. '' Asla affetmeyeceğim...